Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko syöpä jos patit ovat olleet puoli vuotta?
Kommentit (4)
paljon ajattelit luottaa tuolla tiedolla annettuihin diagnooseihin?
Mene hyvä ihminen kunnolliseen lääkäriin, eihän tuollaisia kannata keskustelupalstalla kysellä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen syöpätieteen erikoislääkäri ja tiedän puoli vuotta olleista pateista näkemättä, että ne ovat syöpää. Hengenvaarallista sorttia ja luultavasti lähettäneet jo etäpesäkkeitä aivoihin ja sydämeen.
Alue: Aihe vapaa
Tämä on sitten varmaa tietoa.