+++ENSIKOT KESKIVIIKKONA+++
Kommentit (27)
mutta häätäkää pois, jos olen väärässä paikassa :)
Eli vauvakuumetta podetaan täällä Jyväskylässäkin päin,
mutta tällä hetkellä ei ole yritystä päällä.
Taustastani sen verran eli 22-vuotias olen ja koin kesällä keskenmenon. Keskenmenon jälkeen päätimme tarttua miehelleni tarjottuun työtilaisuuteen ulkomailla ja olemme muuttamassa siis pois Suomesta ainakin nyt vuodeksi. Tämän matkan takia emme ole toistaiseksi yrittäneet uudestaan, mutta varmaankin ensi kesänä olisi tarkoitus alkaa taas tosi toimiin ;)
Eli esikko on on toiveena, mutta ei juuri nyt työn alla.
Moro!
Täytyypä itsekin osallistua tuohon keskusteluun ennustuksista. itse en nihin usko: en lue horoskooppeja tai ikinä ottaisi yhteyttä ennustajaan. Mutta olen kyllä käynyt astrologilla, joka laati minulle oman kartan minuutilleen tarkan syntymäajan perusteella. Ja se oli aika huikeaa kuunneltavaa, kun hän luki emnneisyyttäni ja tulevaisuuttanikin jonkin verran. Monta juttua hän tiesi menneestä ja monta on tulevistakin jutuista osunut. Aika jännää...
Mies tuossa yllätti mut kun kirjoitin tätä. Kysyi mitä mä tämmöisillä sivuilla teen ja et oonko jättänyt jotain kertomatta. Sanoin, että kuumeilen täällä teidän kanssa niin, ettei hänellä mene hermot juttuihini. Kyllä hän varmaan on eka, joka joskus sitten saa tietää plussauutiset ihka ekaks.
Nyt sohvalle kullan kainaloon...
-Amy-
Kyllä elämä aina voittaa.... Nyt pystyy jo keskustelemaan mummin kuolemasta ilman älytöntä itkupuuskaa!!!
Joululahjaostoksia on tullut tehtyä, mutta vielä jokunen täytyisi hankkia. Se joulu on muuten aika ovella...
[color=pink]Voi PEPSIrakas, olen todella pahoillani!!!! (((((((LOHTUHALEJA))))))) miljoonittain! Ei tuollaista saisi tapahtua, mutta nuppu ei selkeestikkään tuntenut kuuluvansa vielä tähän maailmaan. Se hetki koittaa vielä!!! Usko pois!![/color]
Ja sitten heti perään suuret onnittelut QUIERO:lle!!! Me kaikki oltiin sitä mieltä että sun kohdalla 10 % mahdollisuus on sulle aivan riittävä!!!!! Aivan supermahtavat onnittelut!!! Sait sen joululahjan mitä haaveilin =)
AMY: Sulla on piinailut ihanasti meneillään =) Malttamattomana jo täällä odottelen milloin testaat!!!! =)
[color=red]Niin ja minä todellakin tulen mukaan siihen tammikuun plussaajiin...... hih, ihanaa.....ensikot pino menee " konkurssiin" kun kaikki hyppää odotuspuolelle, hih =)[/color]
Oma napa odottaa huomista lekurissa käyntiä!!! Vähän jänskättää sanooko se mulle että painu vaan petihommiin äläkä tule tänne marisemaan =( No sen näkee huomenna. Eli kp 6/25-31. Tässä kierrossa ajattelin taas pitkästä aikaa tikuttaa ovista...tai riippuu myös mitä se lääkäri sanoo!!
+++++
masu ihkua, että olet takas!! elämä voittaa....hih joo, me kaikki lussataan tammikuussa, joten jotku uudet enskat saa ihan ensimmäisinä laittaa ennennäkemättömän enskapinon!!! JEEE!!! Me ollaan kyllä mahtavia:=)
Q; ihanaa,kun oot niin kätevä käsistäs!!! minävärisiä teet niistä? Mitä sun siskon vaaville?
haleja enskoille (moolilla TAAS siduilta..., no, sit ku on raskaana, ei tietenkään boolia...mä oon vaan just nyt niin turhautunut kaikkeen, että jos muutaman sidun iltaisin otan ja päivällä taas reippaana töissä olen - ei kai siinä mitään pahaa ole???)
-m-b
mooli:
minävärisiä teet niistä? Mitä sun siskon vaaville?
Teen siitä samasta vaaleanlilasta langasta, kuin hupparin, kun lankaa jäi vielä. Ajattelin tehdä sellaiset siililapaset, että teen piikit kivasta väriä vaihtavasta pörrölangasta. Siis se väri on ensin vähän matkaa sinisävyinen ja muuttuu sitten liilaksi, sopii tosi nätisti noihin tumppuihin eikä mun mielestä tule liian poikamaiset. Sopii siis myös pikkuneidille, jos sellainen sattuisi tupsahtamaan. Ja lisäksi ajattelin, että äitiyspakkauksen vaatteethan taitaa olla usein liloja. Teen siis siskon vauvalle samanlaiset tumput, mutta nyt vaan ihmettelen, että pitäisköhän puolivuotiaan tumput olla vähän isommat? Tää on vaikeeta, kun ei saa olla liian pienet, koska heidän lapsi on jo lähes puolivuotias, kun tumppukelit alkaa, ja toisaalta ei saa olla liian isot, ettei ne tipu kädestä. On tää kyllä hassua, kun mulla ei oo mitään kokemusta vauvoista! :)
Mies on tullut ihan höpsöksi, se koko ajan " vahtii" että mitä mä syön ja huolehtii, että kaikki on hyvin. :) No, toistaiseksi kaikki on onneksi ollutkin hyvin ja toivon, että näin myös jatkuisi... Varasin tänään alkuraskauden ultran Väestöliitosta, se on 2.1. Aikaisemmin ei kuulemma kannata mennä, kun ei voi olla varma, että sydämenlyönnit vielä näkyisi. Harmi, kun olisi ollut niin ihana jo joulun väliviikolla päästä katsomaan, onko kaikki kunnossa ja vauveli oikeassa paikassa, mutta paras vaan kuunnella lääkäriä.
Ihan lähipäivinä vielä ennen joulua ratkeaa, sainko yhden tosi kivan työpaikan. Se olisi kai juuri puolen vuoden määräaikainen työsopimus, joten ehtisin sen vielä tehdä ennen äippälomaa :) Toivottavasti ette pidä mua ihan ketkuna, mutta en todellakaan tunne huonoa omaatuntoa siitä, että en ole puhunut raskauden mahdollisuudesta työnantajalle mitään. Mitenköhän sitten käy, jos iskee hillitön pahoinvointi???
amylle muuten tsemppiä piinahetkiin!
-Q- ja -q- rv 4+2 (jee päivä vaihtuu ihan just!)
Äskeinen teksti siis hävis sekunnissa, nyt siis jotain uusiks... Tulin just baarista, oltiin kamun kaa jouluostoksilla ja sen jälkeen vähän repsahdetiin... Voi jee, miten sitä tekee hyvää välillä rentoutua koko vauva-ajatuksista!! Ei sillä etten sitä täydestä sydämestä toivoisi, mut välillä kaipaa jotain muutakin! Ymmärrättehän...
Nyt taidan painua pehkuihin ja edelleen Q:lle onnea, katokin että otat meidät muut mukaan o-puolelle!! Pus!
MOOOOLIIII! Sinäkö se olit jolle maistui???
Onnea nyt tältäkin suunnalta plussan saaneille!!
Mä sain eilen miehen kotiin :-) Tosin se on kyllä kaikki illat töissä mutta täytyy pysytellä hereillä, jos vaikka pääsis vielä kylvöpuuhiin... Täällä on jännät paikat sitten heti tammikuun alussa, kun kaks edellistä kiertoa on ollu 29 pv ja nyt tässä kierrossa tuo kp29 ois 1.1.
Ennustajista... Mä oon kerran käyny semmosella joka kädestä ennusti. Ei tosin ollu oma-alotteista se sinne meno. Aika osuvasti se kerto menneisyydestä tuntematta mua lainkaan, mutta en muista oisko kertonu just mitään tulevasta ainakaan perheen suhteen. Enkä sillon sitten mitään osannu kysyäkään. Noihin s-postiennustuksiin en usko laisinkaan. Luulen, että ahdistais vaan oli ennustus mikä hyvänsä. Mutta kyllä näillä palstoilla huomaa monen niitä kokeilevan.
Nyt pitäs varmaan noi joulukortit viimeistellä että sais aamulla postiin...