Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löytyykö tältä osastolta vuoden -04 tammimammoja????

14.12.2005 |

Olisi kiva kuulla kuulumisia!!! Itse olen taas tammimammoissa, toivottavasti... supistelee jo vain siihen malliin, että kahellaan päästäänkö ens vuoden puolelle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaa on aika mennyt, vieläkin tuntuu joskus, että vastahan tuo neiti oli vain tuhiseva nyytti ja nyt jo höpöttää täyttä päätä ja koko ajan meno päällä. :)

Meillekin on pikkuinen tulossa maaliskuussa, tosin nyt olen vuodelevossa supistuksien ja paikkojen kypsymisen takia, eli saa nähdä kuin aikaisin tämä päättää maailmaan tulla. Hieman pelottaa kyllä, mutta pitää yrittää pysyä positiivisena ja saada mahdollisimman paljon viikkoja kasaan. Yllättävän hyvin tyttö on jaksanut olla, vaikka olenkin suurimmaksi osaksi vain sohvalta käsin osallistunut leikkeihin. Harmittaa vain, kun ulkoilu jää nyt tosi vähälle... :(

-pixi rv26+2-

Vierailija
2/2 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen joutu kans vuodelepoon siinä 17rv:n paikkeilla, mut nopeasti supparit laantuivat. Nyt on taas viimeaikoina supistellut aka hurjasti, tosin viikkoja onkin kohta 35 kasassa. Toivottavasti kuitenkin kestetään vuodenvaihteen yli... Alkaa kohta huumori loppua öisin, kun joko supistelee, sisäinen alivuokralainen jytää tai esikoinen itkeskelee... voi tätä levon määrää...

Voimia sulle=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla