Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisitko lapsesi tälläiseen paikkaan hoitoon?

Vierailija
13.12.2005 |

Mietin perhepäivähoitajaksi ryhtymistä parin vuoden päästä.Ammattia ei siihen ole, kokemusta on omasta lapsesta.Mieheni hoitaa tilaa isäni kanssa.Olen 25v.Asumme pienessä kylässä maatilalla.Meillä on lehmiä,kissoja,koiria ja kanoja.Järvi on lähellä.

Haluatko lapsesi mielummin tavalliseen paikkaan hoitoon vai voisitko miettiä tälläistä vähän erilaisempaa vaihtoehtoa?Unohdanko tämän haaveen ja keksin jotain muuta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisi. Haluaisin kokeneemman hoitajan. Eläimet on ihana asia, järvi sen sijaan pelottaa.

Lasten hoitaminen on raskasta työtä, en toisi lastani aloittelevalle hoitajalle jolla ei ole koulutusta, sillä en ota sitä riskiä, että hoitaja sitten kesken vuoden lopettaisikin työnsä.

Vierailija
2/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus ei ole pahasta, lämmin sydän on tärkein! Mutta se järvi.. Luulen, että se saattaa nousta kynnyskysymykseksi. Toisaalta, jos saman järven lähettyvillä asuu hoitoa tarvitsevia lapsia, sellaiset eivät välttämättä ajattele asiaa negatiivisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin lyhyen viestin perusteella. Monet asiat vaikuttaa siihen, kenen hoitajan kanssa synkkaa yhteen. Meillä on nuori hoitaja, 25 v, ei koulutusta, ja on ehkä tuntemistani ihmisistä kaikista lapsiläheisin, ihanin ja ystävällisin. Eikä hänellä ole edes omia lapsia. Pidän hänestä erittäin paljon! Hän on " vanha" tuttu puistoista, hoitanut myös kavereiden lapsia, joten olen päässyt katsomaan häntä työssä. Eikä järvi ole mikään este, onhan täällä meillä päin lapsia hoidossa kaupunkialueella ja vilkas tie on vähintäänkin yhtä vaarallinen. Ei mitään lapsia jätetä ilman valvontaa, varsinkin kun ovat hoitolapsia. Rupea vain kehittelemään ideaasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme