Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti mä olen vauva,en osaa kävellä..kauanko tätä

Vierailija
13.12.2005 |

jatkuu?Lapsi pian 3v. ja nyt ainakin pari vkoa jo leikkinyt vauvaa..Välillä ei osaa syödä,pukea,riisua mussuttaa tuttia usein ymym vauvamaisia tapoja.Sitten kyllä saattaa 5min esityksen jälkeen taas olla " iso" ja osaakin vaikka mitä..mutta kun näitä esityksiä tuntuu tulevan aika usein..Eli miten toimia tälläisessä tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano et et ole vauva,jos menet ite leikkiin mukaan niin ei lapsi opi ikinä tai voihan se mennä vain ajan myöte ohikin

Vierailija
2/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2v 9kk vanha tyttö, jolle on nyt iskenyt vauvakausi kun pienempi on melkein vuoden.

Isoa tytönroikaletta pitäisi nyt kantaa ja syöttää. Pissaa välillä myös tahallaan housuihin kun on niin vauva että pitäisi kuulemma vaippa laittaa.

Käy hermoille kun en haluaisi hoitaa kahta vauvaa, vaikka järjellä ymmärränkin että tämä on varmasti vain ohimenevä vaihe.

On myös joskus aika liikuttavaa kun tyttö katselee vauvakuviaan ja huokaa että " voi kun mä olisin tollanen" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoisella 3v on jatkunut ajoittain kuukauden. ja pikkuveli reilun vuoden..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä