Pienet pojat on aivan ihastuttavia! Olkaa onnellisia te, joille on suotu poikalapsia.
Siis heti alkuun on sanottava, että pienet tytöt on ihania yhtä lailla. Mulle vaan valitettavasti ei poikalasta oo suotu. Työni puolesta saan kuitenkin tilaisuuden seurata erittäin läheltä pienten poikien kehitystä ja täytyy sanoa, että pienten poikien maailma on erittäin kiehtova. Ihan pienetkin pojat voivat olla todella suojelevaisia, urheita, herkkiä ja romanttisiakin. Rakastakaa ja ihailkaa kasvavia poikianne!
Kommentit (19)
Kyllä lapset ovat ihania, aitoja ja valloittavia sukupuolesta riippumatta.
t. kolmen tytön ja kahden pojan äiti
huumorintajuinen ja herkkä, hauska pieni ihminen...tyttöä minulla ei ole, ehkä saan vielä tytönkin!
Pienet pojat on ihania :) Meidän pojat on aika rauhallisia molemmat,herkkiä.Tyttö taas on villi ja temperamenttinen (tullut äitiinsä),muutenkin tosi sosiaalinen.Jännää että aina yleistetään että pojat on niitä riehujia ;)
Ihan samanlainen kiva aloitus oli pienistä tytöistä. Jospa me nyt vaan oltaisiin lapsistamme onnellisia. Ei ne tytöt ole sen suloisempia kun pojatkaan tai pojat aidompia kun tytöt. Äitiä ja isää molemmat rakastavat koko pienellä sydämellään. Rakastammehan myös heitä vilpittömästi ja varauksetta. He ovat sen ansainneet.
Ja luulin aina että pienet tytöt ovat kaikista söpöimpiä.... kunnes kuopus syntyi ja tajusin että lapset ovat aina hurmaavia.
...itse olin ihan varma että saan tytön mutta mutta... ja miten ihana yllätys tämä poika onkaan! joka päivä opin uutta, tytöt kun tuttuja jo entuudestaan...
Taidat lelliä niitä pikkupoikia työssäsi. Muista, että tytöt ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin pojatkin. Ei se pippeli ihmisestä ihanaa vielä tee. On noita riiviöjätkiä sen verran nähty.
Vierailija:
On noita riiviöjätkiä sen verran nähty.
meillä 3 tyttöä ja 1 poika,ihania ovat kaikki,omia persoonia.
Ovat jotenkin aidompia kuin tytöt, en osaa sanoa miksi.
Vierailija:
Taidat lelliä niitä pikkupoikia työssäsi. Muista, että tytöt ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin pojatkin. Ei se pippeli ihmisestä ihanaa vielä tee. On noita riiviöjätkiä sen verran nähty.
jo vauvana, eikä suvussanikaan ole pieniä poikia. Niin, siis lapset ovat yksilöitä ja joistain pojista pidän ihan erityisesti - kuten myös joistain tytöistä tietenkin. Mutta ihan yleisesti pienten poikien maailmankuva on jotenkin niin valloittavalla tavalla suoraviivainen ja aito, että se on saanut minut aivan pauloihinsa. Pienissä pojissa näkyy niin viehättävästi ison miehen elkeet ja kuitenkin he ovat samalla niin kovin herkkiä ja riippuvaisia. Onneksi saan " rakastaa" työni puolesta ihania pieniä miehenalkuja!
Sillä selvästi oman trauman(pikkuveljen menetys) kautta sinulle on tullut pakkomielle saada poikalapsi.
Kun et sellaista saanut, yli ihannoit tätä toista sukupuolta, mikä on oikeasti aika oksettavaa.
Minulla on lapsina kumpaisiakin.
Voin sanoa, että kumpaisistakin löytyy sekä hyviä että huonoja puolia.
Mutta aika kamalaa tekstiä suorastaan sairasta palvontaa.
Hyvä että kerroit tuosta veljesi menetyksestä, se selittää aika paljon. Hakeudu terapiaan.
Vierailija:
Sillä selvästi oman trauman(pikkuveljen menetys) kautta sinulle on tullut pakkomielle saada poikalapsi.Kun et sellaista saanut, yli ihannoit tätä toista sukupuolta, mikä on oikeasti aika oksettavaa.
Minulla on lapsina kumpaisiakin.
Voin sanoa, että kumpaisistakin löytyy sekä hyviä että huonoja puolia.
Mutta aika kamalaa tekstiä suorastaan sairasta palvontaa.Hyvä että kerroit tuosta veljesi menetyksestä, se selittää aika paljon. Hakeudu terapiaan.
Muka äitikin vielä... aika surkealta äidiltä kuulostaa. Eivät taida paljon lapset rakkautta kotoaan saada.
En vain ole saanut poikaa, ja mielelläni olisin nähnyt molempia sukupuolia olevien lasten kehitysten ja kasvun läheltä. Mitä vikaa siinä on? Meillä on todella rakastava ja hyvä parisuhde+perhe näinkin kyllä. :) ap
Olisiko ap. äidin sydämeen enää tytöt mahtuneetkaan jos olisi sen pojan saanut?
Ja ihan oikeesti lapset on lapsia...ei sukupuoli tee lapsesta arvostetumpaa!! Lapset on ihania omine persoonineen, ei sukupuolensa perusteella..että sillee.
Olen täysin samaa mieltä. Pojat ovat ihania. Etenkin minun poikani.
Tytöt ovat myös ihastuttavia. Varsinkin omani.