Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta Emmaljungan Crosswaysta, tätä nykyä malli muuttunut City Crosseiksi?

13.12.2005 |

Odotan esikoistani ja olin pari viikkoa sitten vaunuostoksilla, pyysin myyjää suosittelemaan minulle yhdistelmät. Hän suositteli City Crosseja, monitoimisuutensa ja kevyen painonsa vuoksi. Oli siinä tietenkin muitakin ominaisuuksia, mutta ei juuri eroa muihin malleihin. Olin sitten hetken harkintakannalla Brion Novat vai Emmaljungan City Crossit. Valitsin Emmaljungat. Lopullinen syy oli keveys.

Vaunuissa menee vielä 7 viikkoa ennenkuin tulevat ja minua kiinnostaisi kovasti tietää käyttäjien kokemuksia, oliko hyvä valinta. Sanotaanko näin, että aiemmin minullla ei ole ollut mitään kokemusta vaunuista ja pään sai todella sekaisin kaikenmaailman aisat ja pyörämallit...Apua sentään.

Kiitän etukäteen, mikäli joku innostuisi kertomaan kokemuksiaan.

Elisa ja Typy 25+5

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aluksi vauvalla Carenat. Näitä käytettiin siis jotain kolme kuukautta kunnes kyllästyttiin kovaan ja möykkyiseen kyyttiin. Ostettiin sitten Crosswayt ja aivan mahtavat vaunut olivat. Ovat todella hyvät esim. lenkillä, kevyet, jousitetut, lämpimät. Meillä oli rattaat vuoden suurkäytössä ja hyvin pelittivät. Vaikka loskassakin ja rapakelissä mentiin ei vaaleat rattaat edes likastuneet (likaa hylkivä kangas). Erityistä kiitosta saa tilava ja tukeva tavarakori. Nyt lapsen ollessa jo taapero myytiin rattaat pois ja kyllä ihan haikealta tuntui. Jos vielä joskus lapsen saan, ostan kyllä samanlaiset.

Vierailija
2/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaljungista on kokemusta ja olen tykännyt valtavasti! ja toisekseen arvo tuntuu säilyvän paremmin kuin monessa muussa eli jos nyt täytyisi menopelit valita, niin ottaisin sellaiset emmaljungan kärryt ja niihin duoliftin.Menee pienellä ja vähän isommallakin. Kärryt ovat tilavat ja kantokassin alle mahtuu(ainakin noihin meidän)vielä lampaantaljakin lämmittämään ja on nukuttu yli 10 asteen pakkasessakin ja hyvin tarjennut(silloin tosin ollut vielä harsoa suuluukun edessä, jotta ilma ei olisi niin " raakaa" ) Eli melko varmasti hyvä ostos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vuosi sitten sama ongelma. Brion ja Emmaljungan vertailu. Päädyin itsekin noihin emmaljungiin keveytensä takia. Nyt crosswayt olleet vuoden käytössä enkä moitittavaa keksi.

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvät on olleet: kevyet työntää ja nostella, mutta silti vakaat. Hyvän valinnan teit!