* * * TTT = Tammikuun TäpinäTytöt * * * viikon 50 kasautuma
[color=maroon]TAMMIKUUN TÄPINÄTYTÖT eli tammikuussa 2005 vauvanteon aloittaneet:
[color=blue]*Camelot, 22v. kuumeilee toista Keski-Suomessa, poika 2/04
*Dirah, 30v. kuumeilee ensimmäistä yhteistä
*EmmaEmilia-79, 25v. kuumeilee esikoista Oulussa
*Etuseteli, 20v. kuumeilee esikoista Tampereella
[color=lightblue]*Evelin@ odottaa...
*FuulaTsuula, 30v. odottaa kolmosta
[color=blue]*Heduli, 29v. kuumeilee esikoista Pirkanmaalla
[color=lightblue] *Hepe77, 27v. odottaa kolmatta Lohjalla, tyttö 6v. ja poika 4v.
*IdaA, odottaa toista, tyttö 2v
*Jenskuliini_77, 27v. odottaa toista Keski-Pohjanmaalla, tyttö 9/03
*Jinni, 26v. odottaa esikoista
[color=blue]*Katariina77, 28v, mies 31v, kuumeilee esikoista Satakunnassa
[color=lightblue]*Katju84, 21v. odottaa esikoista Oulussa
[color=blue]*Lisel, kuumeilee esikoista
*Maaru,23v. kuumeilee pikkukakkosta Ylivieskassa
*Mamiko, 23v. kuumeilee pikkukakkosta Etelä-Karjalassa, esikoinen 7/04
[color=lightblue]*Mamma21, 21v. odottaa pikku kakkosta Jyväskylässä, poika 7/04
[color=blue]*Mamppa79, kuumeilee esikoista Espoossa
[color=lightblue]*Marenda, vm-83, odottaa toista Multialla, Tyttö 10/04
[color=blue]*Marzifun, 22v. kuumeilee esikoista Joensuussa
[color=lightblue]*MeeriMaaria, 30v. odottaa esikoista Helsingissä
*Miiku75, 29v. odottaa kolmatta, pojat 8v. ja 9v
*Mollaelina, 22v. odottaa esikoista
[color=blue]*Monika81, 23v, mies 23v, kuumeilee ensimmäistä Torniossa
[color=lightblue]*N.1979, 25v. odottaa kolmatta Satakunnassa
*Nande, 20v. odottaa toista Lohjalla
[color=blue]*Napero-75, 29v. kuumeilee esikoista
[color=lightblue]*Niiga, 20v. odottaa esikoista
*Ninni-78, odottaa esikoista Espoossa
*Peron, 22v. odottaa esikoista
[color=blue]*Pikmin, kuumeilee esikoista
[color=lightblue]*Pompelo, 26v. odottaa esikoista Pirkanmalla
[color=blue]*Quiero3, 24v, mies 25v, kuumeilee esikoista PK-seudulla
[color=lightblue]*Riemuvoitto, 34v. odottaa kuudetta Lohjalla
[color=blue]*Rouva80, 24v. kuumeilee esikoista Oulussa
*Riia82 kuumeilee esikoista Päijät-Hämeessä
*Rölli, 36v. kuumeilee seitsemättä Lopella
[color=lightblue]*Sade83, odottaa esikoista Tampereella
*Soile05, 28v. odottaa esikoista Lohjalla
[color=blue]*Sonja79, kuumeilee pikkukakkosta Pirkanmaalla, esikoinen 6/04
*Söder, 33v, mies 38v, pojat 12/02 ja 11/04, kuumeilee kolmatta Espoossa
[color=lightblue]*Tansku-75, odottaa neljättä Helsingissä, pojat 9/93 & 8/94 ja tyttö 10/04
[color=blue]*Tiituli81, 24v, mies 23v, kuumeilee esikoista Kokkolasta päin
*Tikru74, 30v. kuumeilee esikoista Lohjalla
[color=lightblue]*Viivi_, 24v. odottaa toista Helsingissä
[color=blue]*Zatu kuumeilee toista Oulun läänissä, esikoinen vm. -02
[color=lightblue]*Zeta78, 26v. odottaa esikoista Etelä-Karjalassa
*-himpula-, 26v. odottaa toista Helsingissä, esikoinen 3/04
[color=blue]*äippä2002 kuumeilee
[color=maroon]
[b]PLUSSANNEET TÄPINÄTYTÖT [/b]
[size=2]♥ Sade83 plussasi 20.1.2005 LA 3.10.2005
♥ Mamma21 plussasi 31.1.2005, LA 1.10.2005
♥ Miumau79 plussasi 21.2.2005, LA 28.10.2005
♥ Jinni plussasi 21.2.2005, LA 31.10.2005
♥ -Himpula- plussasi 22.2.2005, LA 1.11.2005
♥ Jenskuliini_77 plussasi 22.2.2005, LA 18.10.2005
♥ IdaA plussasi 23.2.2005, LA 22.10.2005
♥ Mollaelina plussasi 26.2.2005, LA 2.11.2005
♥ Viivi_ plussasi 7.3.2005, LA 16.11.2005
♥ Miiku75 plussasi 26.3.2005, LA 2.12.2005
♥ Riemuvoitto plussasi ?.3.2005 LA ?
♥ Pompelo plussasi 16.4.2005 LA 23.12.2005
♥ Tansku-75 plussasi 18.4.2005 LA 23.12.2005
♥ Hepe77 plussasi 7.5.2005? LA 9.1.2006
♥ Evelin@ plussasi 29.4.2005 LA 2.1.2006
♥ Zeta78 plussasi 30.4.2005 LA 17.12.2005
♥ Niiga plussasi 05.2005 LA ?
♥ MeeriMaaria plussasi 20.5.2005 LA ?
♥ Nande plussasi 27.5.2005 LA 21.1.2006
♥ Kirppu80 plussasi 31.5.2005 LA 5.2.2006
♥ N.1979 plussasi 8.7.2005 LA 3/2006
♥ Katju84 plussasi 16.7.2005 LA 23.3.2006
♥ Peron plussasi 3.8.2005 LA 13.4.2006
♥ FuulaTsuula plussasi 17.8.2005 LA ?
♥ Soile05 plussasi 6.9.2005 LA ?
♥ Ninni-78 plussasi 22.10.2005 LA ?
♥ Marenda plussasi 28.10.2005 LA 7/06
[/color]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kommentit (27)
Camelot: Ennen seminaatiota olen syönyt kp 5-9- clomeja ja käynyt kp 13 seurantaultrassa ja pistänyt illalla irrotuspiikin. Näin varmistetaan että munasolu varmasti irtoaa. Inseminaatio on toimenpiteenä varsin yksinkertainen ja nopeasti hoidettu. Meillä se on kutakuinkin mennyt seuraavalla tavalla: aamulla seiskalta mies hommailee siemenet kuppiin ja minä kiikutan ne labraan puoli kahdeksaan mennessä. Pidättäytymistä pitäisi olla noin 3-7 vrk sitä ennen. Sitten raahaan itseni paikalle puoli kymmenen ja siemet laitetaan sisään. Se tuntuu hieman epämiellyttyvältä, mutta on hetkessä ohi. Toisella kerralla tuli hieman veristä vuotoa toimenpiteen jälkeen, mutta muuten ei mitään. Ei kannata jännittää!!!
Nyt aloitan sitten taas sunnuntaina clomien napsimisen ja uuden vuoden jälkeen olis kolmas inssi jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.
[color=darkviolet]Ei oikeen oo innostanu käyä täällä, anteeks siis etten oo vaivautunu alottaan uutta kasaumaa. Mutta jatketaan nyt tähän, ku eihän tätä viikkoo niin kauheesti oo jälellä. Musta ainaki tuntuu, ett viikko on alkanu meneen tosi vauhilla ohi.
Kävin sit verikokeissa eilen ja HCG on alle 2!! Kroppa on sit palautunu ns. lähtöasetelmiin. Jännitin ihan sikana verikoetta, että näin painajaista. Sitten labrassa hermoilin ihan suotta, ku se toimenpide oli ohi tuosta noin vaan. Ja melkein täysin kivuttomasti. Tuumasin sit odotushuoneessa yhelle tutulle, ett menisin ennemmin vaikka synnyttään ku piikitettäväksi! Mua tosissaan ällöttää piikit. . .
Kinkun otin tänään sulamaan ja muutamia jäälyhtyjä oon tehny. Laatikoita ostin tänään ja ne limput on yhä tekemättä. Teen ne joko huomenna tai perjantaina. Pari lahjaa on vielä paketoimatta ja hyvä niin että on jotain jouluista tekemistä vähän ennen aattoa.
Jokohan se Zeta on " poksahtanu" ? Ja entäs mikä tilanne on Tanskulla?
Zatu!! Ei halunnu mein kinkku Jouluksi kotiin ei, en oo siis vielä poksahtanu.. Se sangen kuuluisa limatulppa tuli maanantaina, mut siitähän nyt saattaa mennä viikkojakin enneks synnytys käynnistyy (no minun tapauksessa ei nyt onneks ihan niin kauaa, kun käynnistys on sit 31.12., jos ei pikkupossu sitä ennen ulos tule).
=/
Ja kyllä tuo Tanskukin näytti vielä linjoilla tuolla Odotus-puolella olevan.. Päänsäryn kanssa tosin! Toivotaan, ettei nyt olis sitä itteään (raskausmyrkytystä).
Meillä vietettiin jo eilen varhennettua Joulua ihan siltä varalta jos en aattona satu paikanpäällä olemaan (ja nyt kun se varhaisjoulu on vietetty, nin aivan varma on, että aattonakin kotona törötän!!). Eli siis meillä on kuusi pystyssä ja laatikot ja kinkut paistettu eilen. Joku kokki vaan unohti porkkanalaatiokon tuonne leivinuunin perukoille hiukka liian pitkäks aikaa, joten siitä tuli vähän kuivakkaa.. Pitänee jossain vaiheessa vielä vähän kermaa sekaan lorauttaa..
Mutta eipä tässä kummempaa tällä erää, täytyy kohta ruveta valmistautumaan neuvolaan lähtöön..
Mutta jos ei tässä nyt enää ennen Joulua palailla, nin OIKEEN MUKAVAA JOULUA kaikille TÄPSYKÖILLE!!!!
toivottelee Zeta & pikkukinkku 40+5
Voi, että tulis jo niin loppuis tää hössötys =)
Voi Zeta, muistan kuin eilisen päivän kun itse oli samassa tilassa..Voi vitsi ne päivät mateli eteenpäin lasketun ajan jälkeen..Onko tullut paljon kyselyitä, että jokojokojoko??Mulla tuli ja lopulta olin niin kypsynyt niihin niin laitoin puhelimen kiinni =D
Eiköhän se sinunkin kinkkusi sieltä piakkoin ulos putkahda, en ainakaan koskaan ole kuullut että sinne yksikään vauva olisi jäänyt ;o)
Jaksamista ja oikein mukavaa joulua myös sinulle!
Joulusiivous tuli äsken tehtyä, kuusi on koristeltu ja muutenkin on mieli jouluinen =)
Poika vaan tuli kipeäksi ja yöt on mennyt valvoessa..Mutta mukavaa kun lapsi on jo niin iso, että ihanaa opettaa kaikkea joulutouhuja...Yhdessä ollaan leivottu piparit, tortut ja pasteijat. Koristeltu kuusi, koverrettu jäälyhtyjä ja siivottu. Ihanaa nähdä lapsen riemu, se on tarttuvaa =)
Joulukuusen pallot ei vaan meinaa pysyä kuusessa kun poitsusta olis niin mukava ottaa ne ja alkaa potkemaan...Kumma kun äiti ei anna potkia palloja ;o)
Mutta toivotan minäkin oikein hyvää joulua kaikille jäljellä oleville täpinöille!!!
Jospa se uusi vuosi toisi meille kaikille sen toivotun tuloksen, toiveita ilmaan****>
Zatu; Joko te alatte yrittämään uutta heti vai pitääkö siinä pitää taukoa?
Oikein paljon jaksamista sinullekin ja mukavaa joulumieltä sinulle ja perheellesi =o)
Katariina: Kiitos kun jaksoit kertoa minulle siitä inseminaatiosta. Hirvittää vaan se pistäminen. Itsekö pistit? Olen hoitoalalla itsekin töissä, mutta luo kamalia paineita edes miettiä että itseään joutuisi pistämään..Mutta eiköhän siitäkin selviä kun tarkoitus on noin tärkeä. Plussaonnea sinulle ja mukavaa joulumieltä!
Camelot jatkaa tonttuiluaan
*<:)=:
[size=2][color=fucshia]Tonttu vallaton hiipiköön kotisi viereen, jättäköön lahjoista parhaan jouluilon ovesi pieleen.[/size]
[color=blue]Camelot [color=purple]saapa nähä millon alkaa yritys. Ei oo sen kummemmin keskusteltu nyt mitä tehdään. Se voi olla, ett ratkee seuraavalla touhuilu kerralla ;) ett meneekö napaan vai sisälle. . .ei oo meinaan kumiukkojen kans jaksanu leikkiä. .
[color=blue]Zeta [color=fucshia]mulla tuo limatulppa irtos, ku lapsivettä alko tuleen eli oli sit samantien lähtö hakeen nyyttiä. Joten varaudu kaikkeen :) Ihanaa vauvanodotusaikaa *halaa*
[color=purple]Mahtavan näkösiä nuo puut, kun pakkanen on parissakymmenessä asteessa. Jäälyhtyjä kaatelin sankoista ennen kaheksaa aamulla ja pingviinin otin muovipussimuotista esiin. Onnistu onneksi ja uskon, että on hienon näkönen, kun kynttilä loistaa sisällä.
Jahas ukko tuli sit kotio ja " pieni" lahja työpaikaltaan. Erärepun sisältä löyty mm. kinkku, kahvia, konvehteja, sinappia, paistomittari, pipareita, glögiä, luumuja, juustoa. . .paljonkohan mä painan joulun jälkeen :D
Ja ihan niin kuin Zeta kertoikin, pääkivun kanssa :( Sellaista tasaista jomotusta koko ajan. Soittelen vähän väliä Kättärille ja kyselen että joko pitäis tulla käymään mutta sieltä vaan sanovat että ei syytä huoleen jos vauva liikkuu hyvin ja särky ei pahene eikä tule näköhäiriöitä. Onneks menen huomenna joka tapauksessa äippäpolille kontrolliin. Ja onneksi tämä vaavi on sellainen aktiivinen tyyppi, pyörii ja hyörii vaikka kuinka vaikkei tilaa olekaan enää paljon. Liikkuu niin paljon että sattuu ihan hemmetisti mutta mieluummin niin kuin ettei liikkuisi ollenkaan ja pitäisi huolehtia vielä siitäkin.
Joo, se siitä omanapavalituksesta, on se kuitenkin ihanaa saada nyytti pian (?) kainaloon =) Pelkään kyllä pahoin että mikäli myrkytys ei sotke suunnitelmia niin tämä tapaus käynnistetään. Käynnistys tapahtuu viimeistään suunnilleen 8.1 eli tammikuulle varmaan mennään. Toisaalta oliskin ihanaa viettää joulu ja uusi vuosi lasten kanssa rauhassa ennen vauvantuloa...
Toivotan kaikille Täpsyille oikein rauhallista joulun aikaa ja oikein roppakaupalla plussasäteitä! Toivon koko sydämestäni että te kaikki plussaisitte ensi vuoden aikana -ja tietenkin mahdollisimman pian =)
Zeta, kiva kun kävit turisemassa joulumasujen pinossakin =) Tulehan uudestaankin! Ja tsemppiä synnytykseen!
Tansku & vaavi rv 39+6 (huomenna laskettu päivä, kääääk...)
Joulutohinoissa täälläkin. Mies kuusia myymässä, minä palellun kun ei tarvi kun 10min. olla pihalla seisoskelemassa 8)
Voi kun onkin jännät paikat Zetalle...Kiemurtelee kateellisena ;o) Ei vaine, se synnytys ei nyt mulle ainakaan mikään kateuden kohde ole, että sen vois joku muu minun puolesta hoitaa,jos vaan aihetta joskus vaan on ;o)))
Katariina:
Saanko udella, että millainen toimenpide se inseminaatio on? Me luultavasti samaan hoitoon joudutaan. Sattuuko se? Onko miten pitkä aika että sitä joutuu odottamaan jne???
Kun jännittää jo valmiiksi :/
Meillä aika vaarttu helmikuulle. Meillä siis miehest löytyi vikaa ja luulen että myös minussa on jotakin kun olen aina tosi kipeä..
Mutta ei muuta kun oiekin iloista, suklaantäyteistä ja rentouttavaa joulua kaikille täpinöille! Joulun jälkeen taas uudella innolla yrittämään =)
Laitettiin just kuusi kylppäriin sulamaan.
" Kolme yötä jouluun on, laskin aivan yksin eilen kun näin silmät tonttusen..." =)