Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuussa aloittavat kuumeilijat...

13.12.2005 |

Muita tammikuussa aloittavia kuumeilijoita? Meillä alkaa ensimmäisen yrittäminen - jännää! Tätä on pohdittu ja kuumeiltu jo nii-in kauan... nyt viimein uskaltaudumme yrittämään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein voin lukeutua noihin tammikuisiin....marras-joulukuussa jo aloitettiin, mutta mulla kierron saaminen normaaliksi vie todennäköisesti vielä monta kuukautta, mutta toivossa on hyvä elää...;) Täällä yritetään kanssa esikoista! Paljon plussatuulia ensi vuodelle vai mitä...;)

Vierailija
2/34 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla samassa jännässä tilanteessa olevasta! Eiköhän meitä ole enemmänkin, mutta eivät ole vielä ilmoittautuneet tänne palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan tammikuussa. EHKä otan kierukan silloin pois :)

Mietin tässä vielä onko sulaa hulluutta yrittää kolmatta lasta :). Mies on jo suostunut kyllä, Mutta työt aloitin monen vuoden jälkeen nyt syksyllä ja olin pitkään sitä mieltä, että kaksi on hyvä lapsiluku. Lapset on 2,5 ja 4 v ja niiden kanssa on jo helppoa... Ja silti tekisi mieli saada vielä yksi elämänilo :)

Vierailija
4/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan ehken aloittamassa yrittää tammikuussa, tai helmikuussa. Odottelen että toi kierto tasaantuu 3 vuoden pillerin syönnin jälkeen.

Vierailija
5/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aloitettiin jo joulukuun alussa, mutta ollaan hieman pidätelty, että nähdään kierron pituus pillerien syönnin jälkeen. Meillä myös yritetään jo kolmatta, mutta ei se silti yhtään innostusta latista. =) Toisaalta ollaan myös pidätelty siksi, koska tämän hetkinen kuopus sai alkunsa joulukuussa eikä olisi kiva, jos synttärit sattuis samaan saumaan..

Vierailija
6/34 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tuppaudun pinoonne... Itse kuulun TTT:hen eli Tammikuun Täpinä Tyttöihin, aloitimme siis yrittämisen tammikuussa 2005. Ihan uskomatonta että siitä on jo melkein vuosi. Plussasin onnellisesti jo huhtikuussa ja laskettu aikani on tasan viikon kuluttua.

Plussaonnea teille kaikille ihan hurjan paljon! Tsemppiä, voimia ja jaksamista!!!

Tansku, muksut *3 & vaavi rv 39+0

Vierailija
7/34 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin aloitamme pitkään suunnitellun projektimme tammikuussa :) tai viimeistään helmikuussa (työkuviot vähän sotkevat suunnitelmia).

Jännittää jo ihan hirveästi. Tätä hetkeä on odotettu jo muutama vuosi ja nyt on asiat saatu pedattua siihen malliin, että kolmas perheenjäsen on enemmän kuin tervetullut. Hassua, miten sitä samaan aikaan melkein pelkää sitä hetkeä, kun todellakin huomaa olevansa raskaana (sitähän tässä on yli 10 vuotta yritetty ehkäistä..), ja toisaalta pelkää kuollakseen, että jos ei meinaakaan tulla raskaaksi.

Toivottavasti päästään kaikki siirtymään muutaman kuukauden sisällä " vauvakuume" -ryhmästä " odotus" -ryhmään :)

Vierailija
8/34 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi tammikuussa aloittava. Pillerit on jätetty pois jo joulukuun alussa, mutta yritetään kärvistellä vielä tammikuulle ennenku oikeesti aletaan. Saa nähä kestetäänkö..

Niinku Leje sano yläpuolella, se on tosi ristiriitaista nyt yrittää saada vauvaa alulle ku on aiemmin vuosikaudet koittanu ehkäistä sitä ; )

Vierailija
9/34 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans aloitellaan uudestaan tammikuussa. Tarkkaa aikaa ei tiedetä, koska ootellaan ekaa tätiä kylään keskenmenon jälkeen. Eli raskaana oltiin jo, mutta km joulukuun alussa.

Vierailija
10/34 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa olis tarkotus jättää pillerit pois. Ajateltiin kuiten eka kk katsella, et miten kierto asettuu urilleen. Et tavallaan se on se eka askel kohti raskautta. Ensimmäistä yritetään ja TOIVOTTAVASTI miehen mieli ei tässä joulun aikaan muutu.

Vierailija
11/34 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on tullu jo paljon " tammikuisia" kiva kun on muitakin samassa elämäntilanteessa olevia. Vuosi 2006 tulee olemaan jännää aikaa varsinkin kun esikoista toivotaan tai kyllähän se varmaan on yhtä jännää oli sitten yrityksessä toinen tai kolmas....Kun nyt vaan se kierto normalisoituisi ni vois niitä tuloksiakin jossain vaiheessa syntyä!!! Mutta paljon plussa uutisia kaikille ensi vuodeksi!!

Vierailija
12/34 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille tammikuussa yrityksen aloittaville,

Meillä toivotaan toista lasta ja yritys voisi alkaa tuossa tammikuun alussa. Tai oli puhetta, että mentäisiin aluksi muutama kuukausi tjot-meinigillä, mutta saa nyt nähdä pystytäänkö siihen. Oli meinaan sellaiset muistelut esikoisen odotusajoilta eilen illalla, että... Kova vauvakuume siis vaivaa.

Eka nappasi meillä neljännellä kierrolla, mutta epäilen, että nyt ei pystytä ihan niin säännölliseen " siemennykseen" ;) Kun on tuo esikko tuossa. Tyttönen on siis syntynyt 08/04. Tyttö on menossa vuoden alusta hoitoon ja minä jatkan opintojani varmaankin seuraavan äitiyslomaan saakka, jos meille vielä toinen suodaan. Gradua alan pakertamaan ja tavoitteena on, että se on valmis ennen kuin seuraava meille syntyy. Eli sikäli voisikin mennä tjottaillen vielä vähän aikaa.

Tässä minun ajatuksiani. Olisi kiva vaihtaa mietteitä jatkossakin. Tehdäänkö meille viikkopinot vai miten? Ja mikä olisi hyvä nimi?

Onnea kaikille yritykseen!

S-I

Vierailija
13/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa uuteen vuoteen latautuu aivan uudenlaista odotusta: odotuksen odotusta! Tätä emme ole ennen kokeneet ja on kutkuttavan jännittävää. Nyt on meneillään kp 5/25-28. Kuten aiemmat kommentoineet on hämmentävää miten on pyrkinyt ehkäisemään raskautta vuosikausia ja nyt sitten toivoo tulevansa raskaaksi.

Voitais laittaa viikkopinoja meille tammikuun kuumeilijoille. Mikähän nimeksi? Viime vuoden Tammikuun täpinätytöt on hauska nimi - mikä vois olla meidän nimi? Tammikuun toiveikkaat? Tammikuun tähtikset? Tammimammat? ... ehdotuksia kehiin...

Vierailija
14/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että mekin jätämme tammikuussa laastarit pois. Tällä hetkellä mies on ainakin tosi suostuvainen. Tietty sitten pitää vielä odottaa, että kierto tasaantuu (laastareissa ehdottomasti yksi kierto luomuna ilman yritystä). Jännittää... Olen 22v ja mies 25v, ensimmäistä kuumeillaan. Häät pitäisi juhlia ensi syksynä, mutta jos tärppää ennen sitä, yhdistämme häät ja ristiäiset :) Toivon myös, että graduni olisi valmis ennen vauvaa.

Vierailija
15/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saatiin pinoon elämää! Mulle sopii mikä vaan ehdotettu nimi, tammitähtöset vois olla myös kiva. Mut ei siis mulle niin suurta väliä. Olis kyllä kiva kirjoitella viikottain kuulumisia, joten aloitellaanko uusi pino vaikka ensi viikolla?

Mairanne: Missä vaiheessa sulla on gradu? Minä just aloitin eilen lueskelemaan matskuja eli tästä se alkaa! Mä teen sitä tilaustyönä, joten sen on oltava valmis vuoden sisällä. Mut jos meillä tärppäisikin heti ja laskettu aika olisi lokakuussa niin kiire tulee! Kesällä pitäis tehdä harjoittelu alta pois, joten aikaa olisi tosi vähän. Et sikäli saisi kyllä muutama kuukausi mennä ennen tärppiä, mut kun ei malta odottaa ;)

Paljon plussaonnea kaikille tammikuussa starttaaville! Toivotaan, että päästään kaikki pian odotuspuolelle!

Hyvää uuttavuotta,

S-I ja tyttönen 08/04

Vierailija
16/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että joku muukin miettii jo kolmatta. Meillä tämän hetken esikoinen sai myös alkunsa joulukuussa, eli vähän aikaa vielä tekisi mieli odotella. Jospa sitten vaikka ensi jouluna olisi kolmas lapsi talossa :)

Vierailija
17/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graduni on myös aika alkuvaiheessa. Aineistot on kyllä kerätty, haastattelunauhat litteroitu (melkein kaikki), omaan alaan tutustumis-tentti tehty. Tekstiä on nyt 10sivua, helmikuussa seminaariesitelmässä pitää olla 20s. Uskoisin saavani gradun ennen kesää valmiiksi, koska minulla ei ole enää jäljellä kuin sivuaineen proseminaari (,joka on jo puolessa välissä) ja ruotsin tentti. Ja mies on kyllä luvannut, että kesällä saan kirjoittaa gradua, jos se vielä on kesken; ei siis tarvitse välttämättä stressata kesätöistä.

Pyrin antamaan itselleni tarpeeksi aikaa gradun tekoon, koska olen tällainen ylisuorittajastressaaja. Olen siis neljännen vuoden opiskelija... Ehkä vauva tulisi siinäkin mielessä hyvään väliin nyt, etten siirtyisi suoraan yliopistosta työelämään, vaan antaisin itselleni aikaa hengähtää.

Vierailija
18/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille kuumeilijoille!

Täällä olis kanssa yks jolla on ollut kuumetta enemmän ja vähemmän ja jo jonkin aikaa ;) Kummitytön syntymän jälkeen oireet ovat vaan pahentuneet...

Mies ei vaan ole oikein lämmennyt ajatukselle. Pillerit olen jättänyt pois jo ajat sitten, mutta yritystä ei ole vielä aloitettu, koska mies ei ole ollut kovin innostunut asiasta aikaisemmin. Olin todella ihmeissäni ja positiivisesti yllättynyt, kun mies ilmoitti tuossa marraskuussa/05, että nyt voitais ruveta miettimään ajoitusta. Yritys olis tarkoitus aloittaaa ensi vuoden puolella.

Ehdotetut nimet viikkopinosta kuulostivat hyviltä. Pidoudutaan siis ensi viikosta lähtien, kun nimi on valittu. Voidaan samalla pitää esittelykierros.

Hyvää uutta vuotta!

Vierailija
19/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammitähtöset vois olla ihan hyvä nimiehdotus!

Vierailija
20/34 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa aloitteleva. Kierukka poistettiin joulukuun alussa. Ekat menkat kierjukan poiston jälkeen jo takana. Nyt jo kp 20. Mennään tässä sellaisella tulee jos on tullakseen meiningillä.

Toista tässä haaveillaan. Ykkönen on reilut 2 ja puoli vuotta.

T:Hyrre