Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies potkas

Vierailija
13.12.2005 |

poikaystäväni potkaisi ku sillä meni hermot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän, ethän?

Vierailija
2/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella outoa huumorintajua taas liikkeellä ei vain satu naurattamaan. Olen nähnyt tilanteen jossa todella mies menetti hermot ja potki vaimoaan joka oli 33 rv sillä seurauksella että molemmat menehtyivät että provoilkaa vain lisää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mokasin vahingossa.aloitin uuden keskustelun vakka piti vastata kysymykseen.en hallitse vielä tietokoneita enkä ole kielellisesti lahjakas.mutta kertokaahan mulle että kuka viitsisi vitsailla tälläisellä aiheella!!! en aluksi meinannut edes kehdata kirjoittaa tänne sitä osuman syytä...ja jos menen käymään lääkärissä en tiedä mitä sanoisin syyksi,sillä sitä en pysty sanomaan että mies potkaisi.pitäis ensin keksiä mitä siellä sanois mä en kehtaa kertoa totuutta...

Vierailija
4/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat aika heikon kuvan itsestäsi. :( Olisiko parempi hakeutua johonkin turvakotiin?!?

Vierailija:

ja jos menen käymään lääkärissä en tiedä mitä sanoisin syyksi,sillä sitä en pysty sanomaan että mies potkaisi.pitäis ensin keksiä mitä siellä sanois mä en kehtaa kertoa totuutta...

Vierailija
5/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä nyt sitten on totisinta totta niin kyllä menisin sinuna todellakin lääkäriin. Mietippä hetki mitä seurauksia tuolla potkulla voi olla ja mitä tulevaisuudessa vauvasi ja sinä voitte joutua kokemaan pahoinpitelyn merkeissä.

Kyllähän se todellakin on nöyryyttävää mennä lääkäriin ja kertoa syy mutta syy ei ole sinun sinä ja vauvasi olette uhreja ja tällaisessa asiassa voi olla todella peruuttamattomat seuraukset.

Ei ole sinulla mitään hävettävää sinuun todellakin suhtaudutaan lääkärissä lämpimästi ja autetaan kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Vierailija
6/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et annakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan