Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Madventuresin tuomas milonoff sen vilma melasniemen mies?

Vierailija
13.06.2008 |

Aattelin vaan, kun se tossa äskösessä jaksossa veteli kielareita jonkun ruotsalaispimun kanssa ja muutenkin vaikutti olevan intiimiä menoa...

Vai oliko sen melasniemen mies se toinen milonoffin veljeksistä tai se kolmas...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt olevinaan niin tärkeetä saada tietää...?=)

Vierailija
2/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Juhon kanssa on naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av taitaa todellakin olla köyhän mamman google, kun mitään tietoa ei osata itse etsiä, vaan oletetaan että muut tekee sen sun puolesta. :D

Vierailija
4/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas siinä taas irstas mies...

-ap-

Vierailija
5/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on järkyttävän ärsyttävä ohjelma. Ylimielisinä vain tepastellaan turistialueella ja haukutaan toisten lomanviettoa.

Vierailija
6/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ohjelmassa on jätkillä oikee meininki. Ja vaikka ite olen tavallinen pakettimatkaaja, niin en voi matkustaa Thaimaaseen just ton ohjelman takia. Oon vaan saanu siitä paikasta niin tylsän kuvan että ennemmin meen kanarialle kuin kaiken kansan kaukomatkalle aasiaan.

Vierailija
7/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Tuomas seurustele sen SUOMALAISmimmin kanssa, joka myös esiintyi äskeisessä jaksossa? Olen ainakin heidät bongannut yhdessä Helsingissä ei niin kauan aikaa sitten. Siis sen Jennin...

Vierailija
8/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että oli sinkkumies... tai eihän se mikään sinkku oo, jos sen Jennin kanssa seurustelee... mutta anyway asia on pihvi=)

Vierailija
9/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannut näyttää siltä että oisivat kokoajan jossain päihteissä, jutut on tympeitä ja jotenkin ilkeitä. Tulee sellainen kiristynyt olo kun tuota katsoo, en oikein osaa selittää miksi. Ärsyttävintä on, että ohjelmasta tuttua "päräyttävää" sanontaa viljellään nykyään vähän joka paikassa.

Vierailija
10/13 |
13.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen ärsyttävää on, että ollaan olevinaan niin maailmanmiestä ja kuitenkin pitää tehdä pilaa ruoista!

Vierailija
11/13 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tuon Jennin sukunimi on nykyään Milonoff :)

Siitä voi jokainen itse päätellä, että millä asteella seurustelu on :)

Vierailija
12/13 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää nyt vaan sisäistää ettei kyse ole matkailuohjelmasta vaan travelleriohjelma. Tämä on ihan oma matkailija ryhmä, joka menee sinne minne nenä näyttää. Kotimaassa ei pidetä omaisuutta vaan reissataan maailmalla mahdollisimman edullisesti nauttien vieraasta kulttuurista ilman että maksetaan maltaita siitä että katotaa jotain uusinta elokuvia ravintolassa (kuten viime jaksossa oli).

Vierailija
13/13 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielisyyden yms kanssa. Minä en pidä ohjelmaa huonona siksi, ettei se ole perinteinen matkailuohjelma vaan ihan muista syistä. Aivan kuten viestissäni kirjoitinkin.

-16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän