Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillereiden vaikutus raskaaksi tulemiseen

13.12.2005 |

Hei! Kyselisin miten pitkäaikainen e-pillereiden syönti vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Söin niitä n.4 vuotta ja lopetin marraskuun lopussa...Ovulaatiota en ole vielä alkanut testaamaan koska en ole varma mikä on normaali kiertoni pillereiden jälkeen, mutta luin jostain että raskaaksi tulemisen mahdollisuus moneen kk pillereiden lopettamisen jälkeen on todella heikko. Sitten kysyisin tuosta paljon puhutusta greippi mehun juomisesta...onko siinä mitään perää ja juodaanko sitä koko kierron ajan vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse pillerit äsken.Olen kuullut että monilla on jo ekasta kuusta tärpänny ja tosilla on taas kestäny joten ei se ainakaan mahdotonta ole.Olen jopa kuullut että olisi todella hyvät mahikset tulla raskaaksi heti pillereiden lopettamisen jälkeen.Ainakin itse sain tuon esikois pojan 2kk pillereitten lopetuksen jälkeen eli todella nopeasti.vai olikoha heti ekassa kuussa.en muista,mutta todella nopeasti.

Vierailija
2/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Todellakin, se on niin henkilökohtainen juttu toi miten ne pillerit vaikuttaa. Itse lopetin pillerit puolitoista vuotta sitten, joita ehdin syömään yli kuusi vuotta. Raskaaksi en ole tullut ja nyt tästä kierrosta sain tikutettua ihka ensimmäisen ovulaation! Itselläni kierto on ollut niin sekaisin kuin olla ja voi pillereiden lopettamisen jälkeen. En ihan heti kyllä alkaisi uudelleen syömään. Monelle tutulle on käynyt samalla tavalla, mutta toisaalta onhan niitäkin jotka ovat tulleet raskaaksi heti miten pillereiden lopettamisen jälkeen.

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla ei e-pillereistä ollut harmia aikanaan kun ensimmäistä yritimme. Kun lopetin pillereiden syömisen odotin yhden kierron, jonka jälkeen yritimme tosissaan. Tosin jo ensimmäisen kierron aikanakaan (pillereiden lopettamisen jälk) emme malttaneet totaalisesti olla rakastelematta. Tulin raskaaksi sen ensimmäisen normaalikierron aikana.

Nyt toivon odottavani toista lasta, en ole vielä tehnyt testiä...

Vierailija
4/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin tänne tuolta odotus-puolelta...

Minä söin pillereitä yli 14 v. ja kun aloimme hankkia esikoista, kesti puoli vuotta ennen kuin tärppäsi. Kolme ekaa kuukautta elimistö meni vielä " vanhasta muistista" pillerikiertoa, mutta sitten oli pari luomukiertoa ennen kuin tärppäsi. Nyt esikoisen jälkeen en käyttänyt lainkaan hormoneja ja ekasta tärppäsi tämä toinen raskaus.

Onnea vaan kaikille!

Vierailija
5/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin pillerit viime vuodenvaihteessa, ja kolmas kierto toden sanoi (eka kierto 29 pv, toka 39 pv, joten vähän heittelivät)... Laskettuaika olis ens lauantaina, saas nyt katsoa millon tyyppi suvaitsee maailmaan ilmaantua.. =)

terv. Zeta 39+3

Vierailija
6/6 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. olin popsinut niitä 8 vuotta.