Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teistä normaalia jos miehenne käy lounaalla toiselta osastolta olevan naisen kanssa?

Vierailija
13.12.2005 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi käydä?

Vierailija
2/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tahdo hyväksyä häneltä enää paljon mitään kun on kerran erehtynyt pettämään minua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ei olis normaalia, jos tekevät työtä yhdessä?

mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa, kenen kanssa ukko käy syömässä!

Vierailija
4/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään taka-ajatuksia olen minäkin käynyt usein miespuolisten työtovereiden kanssa syömässä. Enkä ole edes ajatellut, että siinä jotain kummallista olisi ???

Vierailija
5/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä jonkun kanssa lounaalla kuin yksin mutustella sitä lounasta. Etkö luota sitten mieheesi vai miksi tuollaista kyselet ?

Vierailija
6/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä ihme saa käymään juuri tuon ihmisen kanssa syömässä eikä kenenkään muun kanssa

Vierailija
7/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin hintahtavia, etteivät edes kiinnosta ketään naistyökaveriaan. Ja eiköhän se mielenkiinto ole muutenkin työkaverista mennyt, kun sitä samaa naamaa saa aina katella.

Vierailija
8/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa meillä ei kuitenkaan ammatillisesti ole oikeastaan mitään yhteistä, muuta kuin firma. Tästä on tullut oikeastaan tapa siksi, että kun olin uusi tässä työssä, oli hän sijoitettuna naapurihuoneeseen ja kohteliaana miehenä kävi aina silloin tällöin kysymässä, haluaisinko lähteä hänen kanssaan lounaalle johonkin muualle kuin työpaikkaruokalaan (jossa sapuska aika kamalaa). No, minähän lähdin ja nyt on lounasteltu yhdessä silloin tällöin jo pitkään, vaikkei enää edes olla huonenaapureita. Mitään muuta siihen ei todellakaan liity. Jutellaan niitä näitä ja syödään. Miehellenikin olen tästä kertonut eikä hänellä ole mitään sitä vastaan. Ainoastaan halusi, että firman juhlissa näytän hänelle, kuka tuo mies on.

Vierailija
9/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin työpaikkaruokalassa toisen osaston miestyöntekijän kanssa, joka aiemmin oli ollut samalla os:lla ja ystävystyttiin silloin. Joillakin työkavereilla oli yhtä vilkas mielikuvitus kuin teistä joillakin, vihjailivat siihen tyyliin, että onkos meillä jotain säpinää. Miksi joidenkin on niin vaikea käsittää, että nainen ja mies voivat olla vain kavereita, ilman seksuaalista latausta?

Vierailija
10/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä käyn kyllä silloin tällöin eri osaston kaverin kanssa. Lätistään niitä näitä ja haukutaan pomoja. Mikäs siinä? Rakastan silti miestäni ja hänen kanssaan minulla on perhe, saa sitä silti jutella ja vaihtaa ajatuksia muidenkin ihmisten kanssa?

Vierailija
11/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan FAKTAA on se, että jos mies esim. tiskaa, haluaa hän vastapalkkioksi panon. Jos tietää ettei panoa tule, ei myöskään tiskaa

Teillä siis on noin? Seksi on kauppaväline, eikä normaali parisuhteeseen kuuluva etuoikeus? Kumpi teistä on huora?

Vierailija
12/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan FAKTAA, TUTKITTU JUTTU jne

Vierailija
13/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä/jollain on noin, että mies tekee vain ja ainoastaan jos saa pillua......sehän tekee naisesta taas hyväksikäytettävän orjan, palkkana vaan on " mä voin maksaa kotitöillä"

Minun mies tekee kaikkia kotihommia ihan oma-aloitteisesti ja joka päivä eikä odota palkkioksi panoa eikä sille tarvitse edes huomautella asioista!

Mutta ehkä juuri siksi että mieheni tekee niin paljon kotitöitä, mulla on kiinnostusta seksiin 3-5 kertaa viikossa! Joten siltä kannalta miesten kannattaa kyllä tehdä kotitöitä.

Vierailija
14/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTAKAI ihan normaalia, minäkin käyn miesten kanssa syömässä (työkavereiden). Jos en kävisi, pikkuisen asiaa ihmeteltäisiin...

Vierailija
15/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan FAKTAA on se, että jos mies esim. tiskaa, haluaa hän vastapalkkioksi panon. Jos tietää ettei panoa tule, ei myöskään tiskaa.

Eipä onneksi ole noin. Kuulostaa aika typerältä jos joutuu ostamaan seksiä kotitöillä, ja jos joutuu korvamaan kotityöt seksillä. Eipä oikein innostaisi tuollainen toiminta.

Vierailija
16/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakkaa hämmästelemästä näitä kummalluksia tällä palstalla. Sen sijaan että kyselet täysin vieraiden ihmisten mielipiteitä, mehän emme edes tunne miestäsi, emme tiedä missä hän on töissä, saatika millainen kulttuuri hänen työpaikallaan vallitsee...miten ihmeessä pystyismme arvioimaan, mikä on normaalia, mikä epänormaalia!? Miksi ihmeessä et puhu asiasta suoraan miehesi kanssa, jos asia painaa mieltäsi?

Vierailija
17/17 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. kokemusta on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan