ELOLINTUSET TIISTAIHIN
huomenia kaikille!
en nähnyt vielä aloitusta tälle päivälle (toivottavasti en nähnyt väärin)
olen taas pari päivää ollut taustalla jotta kuume pysyis hiukan pienempänä. täällä kp23/25-29 ja piina on alkanut. saas nyt sit nähdä tuleeko paras joululahja.... lämmöt on ainaki kohollaan ja rinnat hieman arat ja mikä oudointa valkovuoto on minimissään. yleensä runsasta tässä vaiheessa kiertoa...
erittäin paljon onnea plussanneille...teitä onkin jo monta...
tätikin on tainut yllättää joitakin...
mitäs oireita muilta löytyy?
onko muuten muilla ajatuksena et testaa kyllä aiemmin mutta kertoo miehelle vasta jouluaattona?
nyt hyvää päivän jatkoa kaikille ja plussa++++++++++++säteitä.
Kommentit (20)
Mulla siis tänää kp 29/27-28 ja jotenkin jouduin taas äsken pettymään tehdessäni testin...negaahan se näytti, vaikka oireita on vaikka muille jakaa...lämmöt koholla 36.7 (norm.36.3), nännit sika kipeet ollu jo kauan, jomotusta alavatsalla ja selässä jotenki hieman erilaista kuin menkkaoireet, lievää kuvotustakin on ollu.
Nyt vaan alko miettii, et oisko clomit saattanu saada jotain ei-toivottua aikaseks, josta näitä jomotuksia tulee...kaiken muunhan voi " kuvitella" vauvakuumeinen ihminen...
No loppuviikolla uudelleen, jos ei täti tule ennen sitä.
++++++++++++++-säteitä
Taidan hypätä syyskuisiin, mutta en ole yhtään pahoillani, koska tänään viimeinkin taitaa kierto alkaa ekaa kertaa synnytyksen jälkeen! Päästään oikeasti jännäämään.. Eli tuossa joulun-uuden vuoden paikkeilla kai olisi hedelmällistä aikaa tiedossa..
Plussia muille !
toivottaa Lennard
Täällä minä vielä roikun kun en uskalla vielä siirtyä odotus-puolellekaan. Täytyy katsoa jos sitten perjantaina tulisi vahvempi plussa ja jos sitten uskaltaisi uskoa tähän raskaana olemiseenkin :)
Mitään varsinaisia oireita ei multa löydy.
Taru-05: Esikoista kun aloimme odottamaan niin isäntä halusi, että teemme testin yhdessä. Ja nyt taas kun niitä haamuja on tullut kaksi kappaletta niin hän on joutunut tarkistamaan että testi todellakin näyttää jotain etten vaan kuvittele. Eli meillä ei joululahja-ylläri olisi onnistunut..
neiti-kesäheinä: Pakko kysyä että millä testasit?
Kotityöt kutsuu joten lopettelen tältä erää.
Joko saan teidät lisätä tuonne plussanneisiin listassa?
Sori, nyt en ehdi muuta.. Ukko kutale lähti töihin ja ipanat pipejä edelleen..
Voit laittaa mut plussanneeksi. La näillä näkymin olisi 20.8. Käyn laittamassa tiedon listan loppuun jos se helpottaa sun päivityksiä :)
Helpottaa tosiaan, kun laitatte muutokset tuohon listan jatkoks niin ei sitten mun tarvi arvailla, että ketä uskallan hehkuttaa! =)
Samalla pahoittelut tädin yllättäneille taas kerran.. Ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon!
mäkin kävin änkemässä itseni jo syyskuistenkin listaan, kun tuon oviksen mukaan syyskuun alkuun mahdollinen la menis. Mutta roikun silti edelleen täällä toistaiseks, koska menkkojen mukaanhan neuvola kuitenkin laskee. Sittenhän vasta ultran jälkeen pitää " virallisesti" siirtyä, jos se katsotaan aiheelliseksi.
Huomatkaapa miten pitkälle sitä ollaan taas pohdinnoissa päästy.. apua, kohta mä jo suunnittelen synnytystä. Heh, no jos yrittäs kuitenkin vielä malttaa ees niin pitkkälle, että pääsis testaamaan.
Meinaakohan kukaan muu testata sunnuntaina tai maanantaina?
Niinhän siinä sitten kävi, että täti saapui viime yönä. Eli se sitten taas siitä kierrosta. Taidan kerätä kimpsuni ja hipsiä tuonne lapsettomien puolelle, kun ei meille taida sitä toista lasta ilman mitään apukeinoja tulla:( Kaikkea hyvää toivon teidän elämäänne! Kiitos seurasta ja tuesta! Terveisin LeiMu
Voi LEiMu :( Oon tosi pahoillani sun puolesta. Toivottavasti kuitenkin vielä sullakin tärppää.
Täällä mennään tasasen tappavaa tahtia. Ihana aurinkoinen ilma on kyllä ollu tänään :) Mitään oireita ei edelleenkään suuntaan tai toiseen. Tosin oon ollu kyl maailman huonoin muutenkaan mitään oireita huomaamaan. Samoin kuin valkovuodot limat yms. on musta aina ihan samanlaisia, en ole koskaan ajatellu että niissä olis mitään eroja kierron eri vaiheissa. No, mutta odotellaan vielä sitä perjantaita tai lauantaita jos menkat alkais tai sit testaan :) Nyt kp 37/28-39
Ja eiköhän se Pubu sunkin viiva siitä vahvene!+++++++++++++++++
Ihan vielä en poistu elolintusista! Eilen siis testi negatiivinen. Alavatsa on ollut kipeä ja pikkasen oli tullut rusehtavaa vuotoa aamuyöllä. Mutta se on loppunut. Yleensä ois jo tullu tuutin täydeltä täs vaiheessa. Outoa! Viluttaa, nokka tukossa edelleen, rinnat oudot ja vatsa turvoksissa. Ja suu kuiva koko ajan! Nyt siis kp32/30.
Kunpa oliskin hedelmöittynytkin ihan viime tipassa... niinkuin esikoista odottaessa tasan 7v sitten. Silloin oli kyllä runsaampi vuoto ajallaan kuten myös tyttöä odottaessa 4v sitten... Ja näkyihän mun syyskuinen tuulimunaraskauskin vasta kahden viikon päästä testissä...
Aika epätoivoista jossittelua, vai mitä! No, huomenna varmaan viimestään ilmoitan tädin tulosta...
Tsemppiä muille piinailijoille! Ja onnea plussanneille!
Täällä oireita etsitään nyt ihan toden teolla. Aamulla tuli kyllä yksi
selvimmistä oireista. Syönnin jälkeen jäi se kuvottava imelä maku
kurkkuun joka on kiusannut ja oksettanut joka raskaudessa. Toisaalta
tulee ajatus et voi ei jos nämä oireet heti alkaa. Kun muistaa liian
hyvin miten mieletöntä se pahoinvointi on.
Mies oli aivan innoissaan eilen kun näytin testiä. Löysi sen omalta tyynyltään! Ja kyllähän mieskin huomasi sen haalean vaalean toisen
viivan, liekkö sit joku viivan paikka tai muu. No, loppuviikosta varmistetaan jos ei tätiä kuulu. Oishan se niin mielettömän ihana
joululahja. Sanoinkin jo miehelle et tarvitaanko edes muuta joululahjaa
kuin viides lapsi.
Täällä ollaan jo ajateltu kauhulla sitä synnytystäkin. Edellisestä kun jäi
niin kaameat muistot. Mutta jospa sitä ehtis karistaa sen pelon tässä
9 kk aikana.
Kun pääsiskin jo tästä epäselvyydestä mut ei ehkä vielä kannata testata uudelleen. Vaikka kuinka tekis mieli!!!
Tästä tuli nyt piinailijan piinakirjoitus.
Oikein paljon plussaonnea myös muille lintusille!!!!
Piipaalle unohtui laittaa et älä vielä minua lisää sinne listaan. Varmistan
tässä lähipäivinä asian ja ilmoittelen sit sinne pinon alle!
Eli parin viikon päästä taas yritellään ja jos tärppää, LA on 16.9. Mut voi poistaa listalta, jos jossain luettelossa vielä olen.
En ole ilmoittautunu elolintusiin, mutta jos nyt raskaaksi tulen nii sinne kuulun.. olen kyllä lukenu ja seuraillu täältä takaviistosta kaikkia juttuja.. mutta syy miksi on kirjoitan on tässä.. eli mulla oli luultavasti ovis 8 päivä ja nyt on ollu kahtena päivänä rinnat arat ja alamahaan sattuu ihan hirveesti.. en osaa selittää sitä kipua mutta on aika ovelan tuntusta, juilii?.. mutta niinku haluaisin tietää et voiko oikeesti raskausoireet alkaa näin aikaisin?? vai oisko mulla sittenkin ollu ovis joskus aikaisemmin? aattelin piinailla jouluaatto aamuun testaamisen kanssa.. sit olis ihana kertoo miehelle se.. ois ihana joululahja pikku vauva.. mut en oikeesti tiiä maltanko oottaa ihan sinne asti.. saas nyt nähä.. menis vaan tää aika nyt nopeesti.. laskettuaika olis varmaan joskus elokuun lopussa.. en nyt tiiä varmaks.. mut jep.. palataan!!Plussasäteitä teille kanssakävijät...
-Miisa-
Acon 10 testasin...
Ilmeisesti sen jo pitäis näyttää jotain, mutta katellaan muutaman päivän päästä uudelleen, jos ei silloinkaan mitään, niin sit gynelle kai pitäis taas mennä.
Hermione02:
Alavatsa on ollut kipeä ja pikkasen oli tullut rusehtavaa vuotoa aamuyöllä. Mutta se on loppunut. Yleensä ois jo tullu tuutin täydeltä täs vaiheessa. Outoa! Viluttaa, nokka tukossa edelleen, rinnat oudot ja vatsa turvoksissa. Ja suu kuiva koko ajan! Nyt siis kp32/30.Kiva kuulla, että jollain muulla on samanlaisia oireita kuin mulla ilman tuhruja. Nyt siis kp 29/27-29 ja aamulla negaa aconilla.
Loppuviikolla uusitaan toi testi ja +++++++++++++ toivotaan ; )
... ja niin huikian onnellinen sellainen, että minä-poika-ei-kun-tyttö melkein olen haljeta... Siis jos ette arvanneet, niin aamulla testasin, ja plussahan sieltä tuli! Siinä sitten itkettiin onnesta, niin ettei töihin lähdöstä meinannut tulla mitään. Minä olen se " tapaus" , että todella-vakavassa (LUE: hillittömän-dramaattisessa) vauvakuumessa olen ollut 4 vuotta, mutta mieheni suostui kolmanteen vasta kesän lopulla, ja tässä sitä nyt ollaan! Mie lähetän sylillisen onnen-hiutaleita kaikille elo-vaavista haaveileville, ja toisen mokoman vielä kaikille niillekkin, joilla ei vielä tärpännyt!
Meidän toinen lapsukainen päätti sitten viime yönä parkkeerata nukkumaan meidän väliin. En sitten millään jaksanut (viime aikoina on aika paljon tullut valvottua) kanniskella häntä omaankaan sänkyyn, kun nukkuu vielä kerrossängyn (aikuisten kokoa) yläpetillä. Eikä mieskään jaksanut/viitsinyt. Mies taisi ensin simahtaa ennenkuin kerkisin sen kummosemmin vokottelemaankaan. Huoh! Ei niitä vauvoja ihan tällä tavalla oikein pääse syntymään. Loppukuun raskaustarkkailuvaiheen voin sitten suosiolla jättää välistä. Ja kun ehdin joulupukille esittää jo toivomuslahjanakin plussaa. En sitten vissiin ole ollut kiltti tyttö. :) No ilta on vielä nuori, katsotaan kuinka tänään käy.
Harmi, kun niin monelle täti pääsi visiitille, syyskuulla varmaan tavataan sitten. Menee meillä taas loppusyyskuun puolelle seuraava kerta tai voi jo lipsahtaa lokakuullekin. Aika näyttää.
Eilen jo tuli jonkinlaista tuhrua vähän ja tänään vieläkin vähemmän. Mutta toivottavasti huomenna sitten täti tulisi kokonaan, että pääsisi siirtymään hommissa eteenpäin... Harmittaa tuollainen viivyttely, kun alkaisi sitten heti kunnolla, ettei taas venyisi kierto yhtään ylimääräistä päivää.
Ilmoittauduin eilen jo syyskeijuihin, mutta olen täällä kunnes täti virallisesti saapuu...
Parempaa onnea vielä elolintusissa mukana oleville!!!
kp 28/28-30
..joulusiivousten keskeltä. Olen vähitellen laittanut kotia kuntoon joulua varten ja nyt oli pakko istahtaa välillä.
Kovasti suuret valittelut elokuisista pudonneille!! Mielelläni olisin lukenut plussauutisia kaikilta.
Mutta kun eilen totesin, etten ala enää vauhkoomaan tämän kierron kanssa, niin mites kävikään.. Kävin apteekissa ja hain Biocardin testin, joka oli paikan halvin. Tuli vaan olo, että nytpä katson, kävi miten kävi. Ja ihan hyvin kävi. Tosin testiviiva oli kovin vaalea, mutta ihan uskottava. Muutaman täysin negatiivisen testanneena näytti ihan kivalta.. Loppuviikosta täytynee katsoa vielä uusiksi ja toivoa että nyt kävisi parempi tuuri kuin alkusyksystä. Vielä en uskalla hehkuttaa enempää, eikä siis kannata listallekaan laittaa.
Ainakin Pubu taisi olla samassa haamu-jengissä? Pidän kovasti peukkuja kaikille, että ne haamut tästä vahvistuvat, ja tietysti muillekin vielä testausta odottaville!!
Varovaisen ilahtunein terveisin, Kumkwatti
ja hurjasti onnea plussanneille!
Ja samalla sanon hyvästit elolintusille, koska täti tuli kylään viikonloppuna...
Mukavaa joulunodotusta ja plussatuulia!