Tässä MINUN syntini ja heikkouteni äitinä!
Meillä on lapset 1v ja 3v.
-ei käydä joka päivä ulkona lainkaan, jos on esim. huono ilma. Se sekoittaa oman päiväni ja kodinhoitokuvioni niin, että olen mieluummin menemättä ja keksin jotain sisällä.
-lapset katselevat videoita joka päivä, ainakin kerran, jos minun täytyy tehdä jokin juttu rauhassa, niin etteivät ole sähläämässä jaloissa
-vietän aikaa tietokoneella joka päivä niin, että lapset puuhailevat keskenään
-huudan usein lapsille hermostuessani, joskus oikein kunnolla
-saatan käydä koiran kanssa pika pikaa ulkona, niin että lapset ovat sisällä keskenään
-joskus " unohdan" hampaiden pesun aamuisin
Ruoka- ja nukkumisasiat ja pesut hoidan mielestäni mallikkaasti, mutta nämä em. ovat asioita, joista olen todella pahoillani ja haluaisin parantaa tapani, mutten vaan ole pystynyt!
Kommentit (2)
Meidän lapset ovat jo 14 ja 16 ja voin ihan rehellisesti ja huolettomana todeta, etten muista mitään syntejä, mitä tein kun olivat pieniä ;) Ihan ovat tasapainoisiksi varttuneet.
Joskus ollaan kavereiden kanssa muisteltu huvittuneina, miten me oltiinkin aina niin älyttömän tarkkoja ulkoilujen (2 kertaa päivässä), ruoka-aikojen ja muiden juttujen kanssa. Ihan turhan tiukkoja. ukoltiin esim . aina säässä kuin säässä. No, silloin ei ollut nettiä, joka ois houkutellut pois lasten luota. Sosiaaliset aikuiskontaktit olivat puistoissa ja pihoilla.
mutta oikeesti hei kaikki syntiset, relatkaa ja nauttikaa! Ei ne lapset pialle mee siitä, ettei ulkoilla silloin, kun myrkskyää ja sataa pikku-ukkoja puukot selässä...
sellaista syntiä kyllä harrastin, että nukuimme miehen kanssa viikonloppuisin rauhassa pitkään ja annoimme lasten katsoa kaksin lastenohjelmia. Ja kaiken huipuksi poltimme molemmat tuohon aikaan tupakkaa eli jätimme lapset siksi aikaa keskenään ikkunan taakse kun partisilla sauhutimme ja varmaan kävin joskus lähikaupassakin ja jätin lapset kotiin 5 minuutiksi.
täydelliset äidit ovat oikeesti aika rasittavia, ja miettikää millaisia näiden äitien lapista tulee murrosiässä...
Olet ihan ihhimillinen ihminen :)