1,5-vuotias hulluna Elisan mainoksen poroon :-)
Kommentit (18)
Poika sekosi aivan täysin kun poro jutteli sille ja " tunsi nimeltä" . Käytin tänään poroa hyväkseni; ikinä ei ole uhmaikäinen pikkumies mennyt niin nopeasti esim. ruokapöytään tai päikkäreille kuin tänään kun poro käski, hihii!
Tyttö rakastui äidin kännyynkin, mikä ei välttämättä ole kovinkaan hyvä asia.
Poron ääni on toki konemainen, mutta ei paljon naperoa haittaa. Poro tanssiin ja puhuu jutun taustamusiikin tahdissa!
Sitten kun lukee että kirjoita tähän, niin klikkaat siitä, sitten kuuntele jne.
mulla kanssa lapsi hulluna siihen poroon, olisi mukava aamulla kokeilla reaktiota, mutta en löydä niin en löydä.:(
uskokaa tai älkää, mulla ei ole sitä mainosta, en tiedä mistä johtuu, voisiko olla jostain estoista tms?
Meidän 1v7kk on kans ihan rakastunu siihen olioon, toi ois voinu olla hyvä keino just vaikka syömään menemisessä! Hitsi!!!
En tiedä miten enää neuvoisin... kyllä se siellä vaan pitäisi olla... Sininen, elisan mainospalkki, ihan ylhäällä....
on katri jailkka, mitään gigantti mainoksia tms ei ole, ei myöskään elisaa.
Heti ensimmäisenä sivulla tutustu poroon, lähetä mainosteksti tms. olisko tosta apua?
mun 1v3kk ikänen tyttö nauliintuu aina tv:n eteen tunnarin kuullessaan ja hytkyy musiikin tahdissa. Poro on Pop:))