Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan odottaa

12.12.2005 |

kun on ostanut vaatetta kirpparipalstan kautta. Olen maksanut myyjälle vaatepaketin 50 ¿ plus postarit 28.11 ja vieläkään en ole saanut pakettia. Olen ottanut yhteyttä todella monta kertaa ja pari kertaa olen saanut vastauksen, että lähetän lähetyskoodin myöhemmin tänään....no vieläkään en ole sitä kuitenkaan saanut.

Miten kauan odotan, ennen kuin ilmoitan tapauksesta poliisille ja miten silloin toimin? Tällaista ei ole ennen tapahtunut kohdalleni ja tuntuu tosi kurjalta. Miksi näitä huijareita onkin nähtävästi jokapuolella....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myyjä ananut mitään selistystä, miksei paketti ole lähtenyt?

Itse odottelisin nyt sitten tämän päivän, jos kerran tänään lupasi lähettää / antaa sulle lähetyskoodin.

Jos illalla ei mitään näy, kysyisin miksi paketti ei ole lähtenyt ja että odottelet sitä jo odottaisin, mitä tulee vastaukseksi. Jos ei vastausta huomenna laittaisin viestiä, että jollei postitus onnistu voisiko palautaa rahat ja jos rahat eivät tai paketti ole viim. perjantaina sinulla otat yhteyttä yhteyttä poliisiin.

Itse postitan myymäni tuotteet samana tai seuraavana päivänä kun maksu on titilleni saapunut, kerran meni 3 päivää, mutta ostaja tiesi aisasta ja se oli hänelle OK.

Itseänikin aina hivenen " huolesuttaa" maksaa tavaroita ihmisten tileille kun juuri lukee kaikkea negatiivista myyjistä. Onneksi " huonoja myyjiä" on harvassa.

Mielestäni viikko on todella pitkä aika jos asiasta ei ole erikseen sovittu.

Vierailija
2/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kerran hän lupasi lähettää minulle koodin viime viikon torstaina. No eipä sitä kuulunut ja annoin perjantain ja viikonlopun mennä. Maksettuani hänelle 28.11 (eri pankki kuin hänellä) lähetin kopion maksusta. Odottelin pari päivää ja sitten kyselin seurantakoodia. Siihen tulikin vastaus, että hän vie paketin postiin samana päivänä eli 30.11 tai viimeistään seuraavana päivänä.

Mitään syytä miksi pakettia ei ole lähetetty ei ole vieläkään saapunut. Alan olla aika kypsä tähän tilanteeseen!!

Nyt olen antanut hänelle armonaikaa keskiviikkoon asti ja sitten alkaa tapahtumaan.

Miten todennäköistä on, että tällaiset huijarit saadaa kiinni tekosistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin, että ei ole vielä paketi seurantakoodi tullut minulle. Ja koska olen jo odottanut näin kauan, toivoisin hänen palauttavan rahat tililleni tänään tai sitten toimittamaan paketi seurantakoodin tänään. Jollei kumpaakaan tapahdu sanoisin ilmoittavani asiasta poliisille huomenna.

Poliisilla pelottelu saattaa auttaa asiaa tai sitten ei :(