Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supistuksenestolääkkeistä kokemuksia (kova huoli)?!

12.12.2005 |

Annetaanko niitä tänä päivänä pidemmäksi aikaa vaiko vain sairaalaolosuhteissa? Mitä ne ovat ja onko jollakin kokemuksia?

Vasta menossa 20+2 ja kiusana ovat olleet jo 7 viikkoa supistukset. Huoli on todella kova.

Äitiki kertoi eilen saaneensa omassa raskaudessaan (kun itse köllin siellä) supistuksenestolääkkeitä pillerimuodossa, joita kotona otti.

Olo on todella huolestunut, kun en tiedä, miten pitäisi olla ja makuullakin supistukset ilmoittelevat olemassaolostaan. Joulukiireetkin vielä painavat päälle eli töissä en ole, mutta kotiaskereetkin mietityttävät.

Tänään olen menossa rakenneultraan ja toivon, että siellä voisivat taas hieman tarkistaa tilannetta.

Liitoskivut ovat olleen jo aikamoisia ja lantio löystyy. Tuntuu, että vauva on paljon alempana kuin viikko sitten. Iltasin en halua enää kävellä, kun alapäässä tuntuu, että jotakin putoaisi. (esikoisestakin oli sama juttu ihan lopussa ja kiikkuikin siis todella alhaalla ja syntyi lopulta syöksyllä). Viikkoja on vaan vielä niin vähän...

Eilen kokeilin varovasti, josko paineeseen löytyisi syytä. Emättimen etuseinämässä on sellainen hyvin pehmeä sormenpaksunen möykky, enkä tiedä, mikä se on. Ilm. joku juttu seinämästä valahtanut. Pelästyin todella.

Kai ne siellä ultrassa suostuu katsomaan, vaikka kätilön olis tarkoitus vain päällisin puolin ultrata?

Sairaalaan olen menossa kontrolliin reilun viikon päästä, mutta en oikeen tiedä, miten jaksan sinne asti odottaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Luontainen supistuksenestokeino on magnesiumin syönti. Itse juon Diasporal -merkkistä magnesiumia...saa apteekistakin. Auttaa myös jalkakramppeihin, suonenvetoihin.

En noista lääkkeistä osaa sanoa mitään.

Ite ensisynnyttäjä, kohdunsuu pehmennyt, rv 28 menossa.

Tsemppiä....ja soitahan neuvolaan, jos on suurta huolta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla