***ELOLINTUSET maanantaina***
Kommentit (20)
Kävin sunnuntain pinoa kurkkimassa ja yksi plussa sieltä osui silmiini, toivottavasti näin maanantain puolella niitä ropisee kovasti lisää,
~~~~~~PLUSSATUULIA~~~~~~puhaltelen meille elolintusille!!!
Täällä piinaillaan, kp 27/30-32 ja oireina lievä kuvotus esim. hampaita harjatessa. Muistan hyvin esikon odotuksen ajoista saman. Toiveet siis korkealla ;-) Nyt syön b-vitamiinia, ihan muista syistä kylläkin, joka laittoi mulla pahoinvoinnin aisoihin viimeksi, joten kuvittelen, että pahoinvointi voisi ilman vitamiinia olla pahempikin (ja paino sanalla kuvittelen ;-) ) Aion kuitenkin testailla vasta joskus paljon myöhemmin, vaikka jouluna ;-) jos aihetta.
Meilläkin kuumeillaan pikkukakkosta, tyttö on 03/04. Minkäs ikäinen tuleva isoveli/sisko teillä on?
kyselee emali
Onnea Minttumarialle ja Pubulle!
Itsellä piina jatkuu... Kp 41/27-31 menossa. Saas nähdä kuinka pitkälle asti noissa päivissä päästään. Koskaan ennen ei ole kierto näin pitkäksi venähtänyt.
Koristeltiin lauantaina jo kuusikin (Ollaan aattoaamuna lähdössä viikoksi reissuun, joten laitettiin kuusi jo nyt että ehditään siitä myös hieman nauttimaan). Pikkutypy on aivan onnessaan! Kyllä riittää kuusessa ihmettelemistä.
Toivottavasti plussia ropisee!
-Hanna
Vihdoin plussauutisia!
Niitä lisää!
Täällä menossa 27/28. Vaikka oireita koetan olla kuulostelematta, niin kyllä tuo alaselän ja -vatsan jomotus tädiltä vaikuttaa..
mites Leimu ja babyunelma? Missä mennään?
PLUSSATUULIA ~~~~
Tässäpä taas netin ääressä vapaapäivänä. Ihan niinkuin ei olisí muuta tekemistä näin joulun alla, kun leivontatarvikkeet on vielä kaupassa, siivoukset tekemättä ja lahjat paketoimatta.. Mutta kaipa ne siitä hoituu ajallaan. Jos illaksi tulee se luvattu myräkkä, on hyvä aika siivoskella, kun uloskaan ei pääse.
Tänään on kp 23/21(26-29), enkä voi erityisiä oireita mainita vieläkään. Mitä nyt välillä menetän malttini ihan pikkuasioista, jopa niin että itse säikähdän..! Se on mulle täysin uutta, mutta voinee johtua mistä tahansa. Vähän tosin tekisi mieli hakea testi apteekista, kun ei näköjään vuoto alkanutkaan kuten edellisissä kierroissa. Mutta ehkä nyt maltan vielä mieleni; kun en ole erityisen täpinöissäni ollut tästä kierrosta tähänkään asti, ehken aloita sitä nytkään. Saa nähdä miten pitkälle pääsen tällä asenteella..
Joku onnellinen lintunen oli kai viikonlopun aikana plussannutkin?! Onnea vaan kovasti!! Ja jotain muutakin tässä kohtaa kuului toivotella, taisi olla tarrasukkia? Niitä sitten myös...!
Muille toivottelen hyvää alkavaa viikkoa ja paljon +++++ -tuulia!
terveisin, Kumkwatti
Pitänee vähän ilmoitella itestään kun alkaa joukko harveta.
Minulla täällä piinapäivät menossa, kierto 28/28-32. Ja täytyy myöntää
että kyllä minä plussaa odottelen. Pari kertaa on sellanen tuttu kuvotuksen tunne yllättänyt, esim. aamuyöllä kun valvoin ja kuuntelin
tuulen ulvontaa. Ajattelin et miten on näin huono olo, sit muistin et ai
niin, voihan se olla sitäkin. Lauantaina oli sama tunne. Hirveesti
tekis mieli testata mut pitää kait sitä malttaa odotella tuonne loppuviikolle.
Mut nyt pitää kiiruhtaa ottaan pojusta selvää. Kolmas korvakuuri perä
jälkeen menossa, ei se kyllä oireile mitenkään. Taidan viedä sen hierojalle jos se auttais asiaan ja saatais korvat kuntoon. Nyt oon aivan
riekaleina, en saa sitä nukkuun eikä kelpaa leikit eikä syli. Neljän
lapsen äiti on neuvoton....
Emali: Meilllä esikoispoika 8/04. Jonnekin taisin kirjoittaa että heinäkuussa olisi syntynyt mutta la oli 23.7. mutta yliaikaiseksi meni aikoinaan reilusti. (mähän horisen ihan asiaan kuulumattomia)
Niin siis onnellinen olen. Olen päättänyt etten kanna huolta huomisesta vaan nautin tästä raskaudesta niin kauan kuin sitä kestää... toivottavasti sinne elokuulle asti :)
Onnea myös muille plussanneille :) (nyt ei nimimerkit jääneet mieleen kun itsekin olen niin täpinöissäni etten tiedä kuin istuisin tässä tuolilla)
Nyt on paree lopetella ennenkuin itseni nolaan lopullisesti ;)
Sain viimein pojan nukkumaan. No, tuli viimein se vessahätä enkä malttanut olla testaamatta. Hiljaa kuin hiiri hiivin makuukamariin, huippunätisti siirsin pojan vaunuja ettei se vaan herää ja koukkasin testin kaapista. Siinä pytyllä istuin testi kädessä ja mietin et kontrolliviiva tuli selkeästi, mihinhän tähän tulis se plussaviiva. Ei mitään merkkiä näkynyt. Mutta parin minuutin odotuksen jälkeen NÄKYI HAAMU! Liekkö tuo sit vain ollut se viivan paikka mut voishan
se olla haamukin kun kierto on vasta sen 28/28-32. PItänee varmistella
loppuviikosta vielä jos ei tätiä kuulu.
Nyt on kyllä seko olo. Niinku aina testin jälkeen. Mietin tässä et milloin kerron miehelle ja miten. PItäiskö ensin varmistaa toisella testillä kun mies eilen sanoi et ei sun kyllä kannata testata ennenku on se 32 täynnä. Nyt tekis mieli saada jostain sata testiä ja laskee tulos prosentteina. Jos meillä oliskin pieni joulun salaisuus.......
Eli täällä kanssa raskaudesta haaveillaan, kierto nyt 24/26. Itselläni siis jo kolme lasta, vaan ainainen vauvakuume jyllää. Eka varsinainen yrityskierto vasta menossa. Saas nähdä, kuinka käy. Menkkamaiset jomotukset on hiukan vaivannut, toivottavasti ei kuiteskaan alkaisi...
Kuinka moni testailee perjantaina? Itse ajattelin koittaa, ehkä;)
Ei näyttänyt mun aamulla tekemä testi kuin kontrolliviivaa!!!! Plääh! Alavatsa on välillä kipee ja pissahätä on koko ajan. Tätiä ei ole kuulunut ja nyt siis kp31/30. Testailen perjantaina varmaan uudestaan jos ei sitä ennen ole alkanut...
Ärsyttävää tämä tietämättömyys!
Tsemppiä muille piinailijoille!
kun tuolla Tahdomme Pikkukakkosen ketjussa on aika hiljaista.
Nyt kp 25(/28-30) ja kovasti odotelen, että pääsisin testaamaan - ja saisin sen plussan! Olis kyllä ihana joululahja! :) Toivotaan että täti ei eksy meille eikä teille muillekaan kuumeilijoille!
Tässä kuussa otin ovulaatiotestit käyttöön ja sainkin ovulaation bongattua, testiviiva oli selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva. Toimintaa makkarin puolella ollut aika tiiviisti, joten toiveita raskautumiseen pitäis olla. Oireita löytyy tietysti vaikka kuinka, niinkuin aina vauvakuumeen kourissa! :) Yksi napero meiltä jo löytyy, ja kovasti vertailen kaiken maailman nipistyksiä mahassa tuohon esikoisen odotusaikaan...
Joku taisi kysellä testaisiko joku muukin perjantaina, vai muistanko väärin? Jos posti tuo acon10:t niin voisin perjantaina ehkä yhden tuhlata... Pitäis kyllä malttaa odottaa vähän pidempään, jos se täti tuleekin vkl:n aikana, mutta aika suurella varmuudella olen perjantaina jo innolla testailemassa. :D
Ja onnittelut plussanneille, nimimerkit unohtu taas matkalla!
Sofi kyselikin mun tilannetta.. no, tänään ois kp 30/26. Aamulla olin tuntevinani yökötystä herätessä ja hampaita pestessä, ja aloin jo elätellä toiveita, että jos vaikka sittenkin olisin raskaana. Kävin ostamassa apteekin oman raskaustestin, mut negaa se näytti vaikka kuinka yritin tirkistellä joka suunnasta:) Ja luulis et ois jo tullu ihan selkee plussa jos raskaana oisin. Eli siihen kystan hoitoon määrätyt Terolutit taiskin sitten sekottaa kierron:( Loppuviikosta varmaan vielä testaan uudestaan jos tätiä ei kuulu.
Huomenna ajattelin viedä työhakemuksen. Jos saan sen paikan jota haen, niin työt alkais sitten tammikuussa. Saisinpahan ainakin vähän muuta ajateltavaa, päähän tässä hommassa alkaa seota...
Plussaonnea muille toivottelee LeiMu
Hirmu paljon onnea plussanneille! Kiva, että saadaan tämmösiäkin uutisia välillä, kun on niin hilajsta muutenkin ollu.
Meillä likat sairastaa, ei sentään ollu istä kurkunpääntulehduta vaan joku uus pöpö on liikkeellä joka aiheuttaa henitystieoireita muiden lisäks. Melkein joutu pienempi jäämään sairaalaan eilen, mutta päästivät kuitenkin loppujen lopuks kotio. Syödään nyt vahva kortisonikuuri ja otetaan babyhalerilla sitä lisää + astmalääkettä ja toivotaan ettei pahennu.
Ens viikon lopulla sitten pääsen piinailemaan, meinasin ekan aconin tehdä jo 19. päivä eli kymmenen päivää oviksesta. Hei, eihän siihen oo kuin viikko enää! =)
Nyt pitää mennä lääkitsemään potilaita!
Täällä menossa kp 28/26-28 eikä ole tätiä näkynyt.
Tää oli mun toka clomi kierto ja oviskin löytyi... Nyt on sellasta yleistä huonovointisuutta tai oisko se ennemmin kuvotusta, nännit tosi kipeet ollu jo yli viikon ja alaselkä kanssa. Sit alamahassa sellasta jomotusta, mut jotenki hieman erilaista ku menkkakipuilu...saas nähä....huomenna tai ylihuomenna testaillaan!
Onnea Plussanneille ja hyvää viikonalkua kaikille
paljon++++++++++++++++++++++++++++++++-säteitä
Huomenna todennäköisesti itse siirryn tuonne syyskuisten puolelle. Taidan käydä jo tänään ilmoittamassa itseni listoille.
Viime kiero venyi muutamalla päivällä mikä oli todella harvinaista ja nyt tulee sitten lyhyempi kierto sillä tädin merkit on näkyvissä. Pientä tuhruvuotoa ollut pariin otteeseen tänään, joten eipä tarvitse edes aloittaa piinailua sen kummemmin...
Olen ollut tässä kuussa hyvin rauhallinen asian suhteen eikä tällä kertaa ole mitään oireita tuntunutkaan suuntaan eikä toiseen.
Tsemppiä -Sofi- ja kaikki muutkin!!! Toivon teille paljon plussia!!!!
babyunelma kp 27/28-30
Myrskyä odotellessa... Kp 36/28-39. Aada kyseli muita perjantaina testaajia ja mä olen ajatellu silloin testata jos ei menkat vielä ala. Mitään tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen, ainoastaan ihan hirveä väsy :( Tänään otin tunnin päiväunetkin kuopuksen nukkuessa ja silti oon ihan poikki....
Jee, tänään sain joulukortit postiin, kerrankin ajoissa! Sit kaikki joululahjatkin on jo hankittu :D Ens viikonloppuna olis tarkoitus viettää tuttujen kanssa pikkujoulua joten senkin takia pitänee tuo testi tehdä...
OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Kivaa kun on nyt ollut näitä plussauutisia =D
~~~~~~~~~Plussatuulia puhallellen~~~~~~~~~~~~~~~~
Kiva kun täällä on jo muutama kohtalotoveri :). Meillä ei yritetty, ja jos muistelisin niin kovin lähellä 14. päivää ei mitään tapahtunut eli aikamoinen yllätys! Siis ihana! Ja pelottava. Meillä on 1,5-vuotias esikoinen. Ja sitä ennen yksi keskenmeno. Ja esikoisemme raskaus oli sellaista oksentelua... huihui. Kuka lapsemme hoitaa jos se alkaa taas.
No luottavaisesti eteenpäin. Tässä omat oireeni. Selkeä kuvotus varsinkin aamuisin ja aina jos maha tyhjä. Nälkä. Oon ahminut suklaata koko ajan. Nukuttanut pari päivää ihan tosissaan, haluttais vaan kaatua sänkyyn. Ja ihme selkäkramppi tuli Anttilassa pari päivää sitten. Piti pysähtyä pariksi minuutiksi. Mikä lie ollut.
Mutta oon antibioottikuurilla. Voiko siitä olla haittaa? Ei meinaa kyllä uskoa, miten tässä käy. Ennen en uskalla haaveilla kun sydänääneet kuuluu.
Mutta onnea kaikille muille haamuille! Minun viiva voimistui ja mieskin sen näki, että oon nyt varma ettei ole harhanäky :). Ja LA ois 20.8.
Mitä terveellistä nyt pitäs muistaa syödä?
tämän kuukausipinomuodostelman vihoviimeisiä. Eipä ole eka kerta. Nyt siis kp 17/30-34. Kun tuo ovis meni näin myöhäiseksi, niin täytynee vielä harkita jo seuraavaan kuukausipinoon pomppaamista. Mutta eipä vielä kuitenkaan. Nyt lähden miestä vokottelemaan peiton alle. :) Peukut ja varpaat pystyyn, että tärppää.
Pidän teille muille plussaavarten peukkuja! bd
Ja onnea kaikille plussan napanneille! Huoh ! Taitaa mulla olla nyt 10. yrityskierros menossa. Kaipa se kohta pitäisi onnistua, jos onnistuu. Eikun yrittämään!
Taitaa elolintusilla joulukiireet painaa päälle kun on niin hiljaista.
Nyt tekisi mieli sanoa niin kuin se pappi sanoi Siwan mainoksessa:Samperin puusilmä!!!
Ja tuolla noiduin itseäni ja omaa kärsimättömyttäni :(
Lauantaina kirjoitin kuinka testasin Clear Bluella haamun ja kuinka ajattelin keskiviikkona testata uudemman kerran jos se haamu vaikka vahvistuisi.. blaa blaa blaa.
Olisihan mun pitänyt itseni tuntea :)
Tänään yövuorojen jälkeen kun heräsin kamalaan vessa hätään niin lensin tuulispäänä kaapille ja kaivoin testin esiin ja ei muuta kuin silmät sirrillä testaamaan. Ja kyllä se edelleenkin on HAAMU. Piti isännälle soittaa että tulee kanssani tihrustamaan testiä (hän oli pihalla varastoa siivoamassa) ja siinä me sitten katseltiin tulosta. Ja vieläkö joku ihmettelee kuin mulla mopo päääsi karkaamaan käsistä testaamisessa esikoisen aikana ;)
Jep, vielä yksi testi kaapissa jäljellä ja jos sen kanssa odottelisi lauantaille kun silloin menkat viikon myöhässä....
Ei kai tässä muu auta kuin yrittää uskaltaa luottaa tuohon haamuun. Esikoiseltahan en koskaan haamua kummempaa saanut kun en ikinä malttanut odottaa tarpeeksi pitkään.
Oireettomana jään ihmettelemään kahvikuppi kädessä maailman menoa
pubu kp 32/30 tai rv 4+2