KOLIBRIT maanantaihin
Onnittelut Beccanille plussasta !!
Viime viikko oli niin kiireinen ettei ole ehtinyt paljon palstailemaan.
Itselläni siis haamuplussa vaihtui negaksi, mikä ei kyllä yhtään ihmetyttänyt eikä edes harmittanut. Eli kanssasisaret, älkää tehkö niinkuin minä tein eli testatko liian aikaisin. Ihan turhaa rahanmenoa ja päätin lopettaa moisen samantien. Kyse oli siis tosiaan ENSIMMÄISESTÄ yrityskierrosta, joka sai kaikki ajatukset ja unetkin ihan sekaisin. Ei kyllä uskoisi että ikää on 33 ja kyseessä kolmannen lapsen yritys ;-)
Nyt siis rauhallisin mielin elelemään normaalielämää ja testien kanssa odottelen jatkossa siihen asti kun ja jos ne kuukautiset myöhästyvät.
Nyt menossa siis kp 3/29-34. Ovis osuu mukavasti siihen joulupyhien aikoihin. Lomaa ei valitettavasti ole tiedossa.
Onko muita plussanneita, muistaakseni useampi piinailijoita oli vielä viime viikolla ? Äkkiä kertomaan miten on käynyt. Niin ja tietenkin +-onnea kaikille sitä tarvitseville !
Kommentit (7)
Kiertopäivä 2/30 menossa. Ei tullut plussaa. Minä testasin myös tässä ekassa kierrossa kolme (!) kertaa ja ainahan se nega tuli. Päätin kanssa, etten enää ala moiseen. Tilasin viime kierrossa netistä testejä ja ajattelin, että kun niitä nyt on kaapissa ja olivat niin halpoja... Tässä alkavassa kierrossa haen testin apteekista vasta jos tilanne siltä todellakin näyttää.
Joulun aikaan on pitkä loma, joten sitten taas vaan yritystä kehiin.
Sää on kamala. Voi kun tulis edes vähän lunta. Lähdemme onneksi pohjoiseen lomailemaan niin lapset pääsevät laskettelemaan ja kokeilemaan hiihtoa.
Täällä kp 5 ja malttamattomana odotetaan ovista jotta päästään tositoimiin. =)
Onnea Beccanille plussasta ja muillekin jos muita oli, muisti tökkii...
Minä alan jo mennä asioiden edelle kun tänään teki jo mieli hakea pikkuruiset vauvanvaatteet varastosta ja hypistellä niitä. Suunnaton vauvankaipuu vaikka eipä nämä isommat pojatkaan vielä kauhean isoja ole. Pienempi ei meillä vielä edes kävele joten ihan vauvasta menee vielä. =)
Plussaa toivotaan kovasti tammikuulle. Kävisi vain niin että jos nyt sattuisi tärppäämään niin laskettu aika menisi aika lailla kuopuksen kanssa samoihin joka päätti syntyä reilu pari viikkoa etuajassa joten minä joko järjestelisin elokuussa ison mahan kanssa 2-vuotis synttäreitä tai sitten olisin synnyttämässä kun tuurilla syntyisivät samana päivänä. No vähän asioiden edelle ja hiukan jo haavellaan...
Mutta oikein paljon plussa- ja tärppionnea kaikille!!
Kyllä tää yrityshomma saa mutkin todella sekaisin ja ikää on mulla samat 33v. kuin makkosellakin, mutta tuntuu että alan taantua teini-ikään unelmoimisesta ja innostuksesta päätellen.
Huvittaa kun muksut odottaa jouluaattoa ja pukkia aivan intona niin niiden äiti odottaa myös jouluaattoa vieläkin innokkaammin, jotta sais tietää onko raskaana vai ei ;)) Joulunpyhinä vois jo testailla, aattona on kp 30/31-33, joten luulisin että acon näyttäis plussan jos on mitä näyttää.. Mutta sitäkin mietin että meneekö koko joulu negasta pilalle..
Makkonen, kuinka aikaisin sitten testasit ja millä testillä?
makkonen:
Itselläni siis haamuplussa vaihtui negaksi, mikä ei kyllä yhtään ihmetyttänyt eikä edes harmittanut. Eli kanssasisaret, älkää tehkö niinkuin minä tein eli testatko liian aikaisin.
Mutta, nyt pitänee taas poistua. Aurinkoista viikon alkua ja plussaonnea kaikille!
testasin jo kp 25/29-34. Ovulaatiotuntemuksen tunsin kp 16, menkat alkoivat kp 32 joten en tiedä mitä lie tunsin. Hyvinhän se kai sopisi kuvaan että kyseessä oli ns. kemiallinen raskaus, jonka herkät testit näyttävät. Nuoremmasta lapsestamme testasin yli 5 v sitten haalean plussan 6 pvää ovulaatiotuntemuksen jälkeen.
Testi oli Acon 10, joka taitaa olla markkinoiden herkin.
Onnea Beccanille plussan johdosta!
Itselläni on jo kp 51/41-55 ja hieman toivonkipinää liitelee ilmassa. Ajattelin testata perjantaina, kun 55 pv on täynnä. Nyt on alkanut olla kovin lupaavia oireita: väsyttää, paleltaa, kohdussa nipistelee ja on painontunneta, lisäksi on vähän etova olokin. Rinnat ovat arat ja turvonneet...nämä kaikki oireet voivat kyllä olla tulossa olevien menkkojenkin esimakua, mutta katsotaan nyt rauhassa loppuun asti ja toivotaan parasta. Palailen viimeistään perjantaina asiaan :-) Voi kun olisi nyt tärpännyt!
joo, täällä on täysin myös hourahtaneen hourupään elkeitä. Raskaustestin taas (huom taas! Rahaa palanu taas niihin ihan hirveesti ) tein ja puolen tunnin välein sitä tsuumailen, josko näkyis haamu. Tänään menossa kp 26/26...hiven toivoa täynnä, tätiä ei ole tänään ainakaan näkynyt.
Saako sitä Acon testiä apteekista vai mistä? Jos testailis sillä seuraavan kerran eli kahden päivän päästä, kai.
Oireita on, kainalopuoleinen rintasärky, nännin päitä nipistelee, rinnat raskaat, kipeet, alavatsatuntemuksia...
No, jos minusta ei pitkään aikaan kuulu..niin tod. näköisesti nieleskelen pettymystä tätin kaarattua punaisella ferrarillaan pihaan.
Plussaonnea teille!
Pientä ongelmaa on JO raskauden salaamisessa. Esikoisesta kerroimme vasta 3kk kuluttua, kakkosesta ehkä 7 tai 8 vkolla ja nyt ei taida edes tarvita itse kertoa. Maha turposi kuin ilmapallo hieman ennen plussaa ja kasvaa vaan. Ensi kuussa näytän luultavasti jo kohta synnyttämään menevältä. No, ei voi mitään. 3 lasta neljässä vuodessa on vienyt viimeisetkin vatsalihakset tms joita joskus oli. Jos oli silloinkaan.
auskaa joulua kaikille ja
tulkaa pian perässä!
t. Beccan