Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy siihen, miksi miehet haluavat nuoria naisia:

Vierailija
12.12.2005 |

Kyse ei ole ollenkaan ulkonäköseikoista, vaikka niin usein väitetäänkin. Kolmekymppinen tai vanhempi nainen on paljon seksikkäämpi oikean miehen mielestä, sillä hän tietää arvonsa ja tuntee paikkansa ja itsensä. Hän tietää mitä tahtoo.

Nuorilta naisilta puuttuu kokemusta paremmasta. Heillä kokeilunhalu ylittää nautinnonhalun ja he antautuvat siksi miesten vietäviksi ja tyytyvät huonompaankin seksiin (jota kompensoidaan määrällä). He eivät vaadi mieheltä oikeastaan mitään ja siksi miehet, jotka ovat huonoja sängyssä, hakevat jatkuvasti seksiseuraa nuoremmista naisista - ellei jopa teineistä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä olla vaikka minkänäköinen valas,kyse oli vaan siitä saako sen näköinen nainen miestä enää kiihottumaan?

en tarkoita että muijien pitäisi olla olla jotain rantapimuja,eli(täydellisiä)kropaltaan.

jonkun verran edes meikkiä kun lähtee ulos,harrastaa edes vähän urheilua eikä ole aina vitun huonolla tuulella.

esim.satu silvo on sexikäs vaikka ikää onkin jo.

Vierailija
22/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaan naisen elämä seksin saralla on jo ohi. Voi voi. Ei se ikä välttämättä niitä kiloja tuo, kyllä näkee paljon ylipainoisia parikymppisiä nuoria naisia.

Ja se on kyllä surullista, että jokainen mies, oli kuinka tahansa rupsahtanut itse, katsoo oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä ja olevansa oikeutettu itse saamaan kauniin naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on pitänyt huolta itsestään. Olen nähnyt upeita 50-vuotiaita, joilla on kroppa kuin kaksikymppisellä. Katsokaapa vaikka Madonnaa! Mikä tyylitaju ja keho!

Vierailija
24/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 20-vuotias nuori neito menee naimisiin ollen 165 pitkä painaen 55 kiloa,30-vuotiaana paino 85 kiloa,eikä harrasta muuta kun saippuasarjoja.

toisaalta jos 85 kiloinen neito menee naimisiin 20-vuotiaana.......mies näkee naisessa muutakin kuin selluliittia....30-kymppisenä voi painaa ton 55 kiloa.

pinnalliset ihmiset ajattelevat vaan ulkonäköä,mutta kuka mies valitsisi sen raskassarjalaisen jos vaihtoehtona olisi kaunis nuori nainen.

esim.miten lihava nainen voisi olla päällä parempi kuin suht.hoikka nainen,kokemusta on jonkun verran.pari TODELLA kone muijaa.molemmat oli tosin hoikkia.toisaalta...

Vierailija
25/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustat juuri sitä " mies" tyyppiä, jolle minä ja kaverini naurettiin tikahtuaksemme nuorina ja kiihottavina teineinä. Nyt aikuisena ja edelleen kiihottavana en jaksa enää edes nauraa. Mätäne tollouteesi, bimbopoju.

Vierailija
26/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se pointti todellakin on se, ettei se hyvä ulkonäkö ollenkaan korreloi (katsokaa sankirjasta mitä em. sana tarkoittaa) niin sanottujen seksitaitojen kanssa. Tai edes haluttavuuden kanssa. Tämä pätee molempiin sukupuoliin.

Mutta kun kerran naisista on puhe, niin kauniskin nainen voi olla tosi pökkelö sängyssä, miettiä vain miltä näyttää, ettei vain mokaa itseään jne. Varsinkin jos on kovin nuori, silloinon usein vielä epävarma itsestään. Tietysi on miehiä, joille riittää, että nainen vain on siinä kourittavana ja jyystettävänä, mutta kyllä ne kunnon sonnit kaipaavat naiselta vähän muunkinlaista otetta ja asennetta sänkyhommissa. Tietysti hyvä ulkonäkö on plussaa, mutta tavallisellakin pärjää aika pitkälle, jos muuten sattuu olemaan seksinkipeä ja intohimoinen nainen!

Vierailija
27/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen juttu koskettaa kyllä monia pareja,jos muija lihoo hitosti varmaan 90%miehistä vihjailee/sanoo suoraan et laihduta muija!

hävettäis liikkuu jonkun 100 kiloisen muijan kanssa,sanokaa mitä sanotte.

itse olen kylläkin tavallinen amis idiootti,jonkun verran pitää itestään huolta pitää.

eriasia on tietysti jos suhteen alussa toi paino on jo 100 kiloa,tossahan tuli se ohjelmakin niistä lihottajista.oliko sairas ohjelma?

Vierailija
28/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten yli 30 v. nainen tarkoita automaattisesti lihavaa. Eikö tarkoitus ollut pohtia enempi tuota naisen IKÄÄ tietyntyyppisten miesten valintakriteereissä?

Vierailija
29/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse olen kylläkin tavallinen amis idiootti,jonkun verran pitää itestään huolta pitää.

Vierailija
30/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet haaveilisivat parikymppisistä naisista,jos kotona olisi timmissä kunnossa olena kolmekymppinen avo/aviovaimo.

Vierailija
31/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavilta parikymppisiltä saa vanhempikin herrasmies.

Vierailija
32/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytätte erittäin surullisilta ja säälittäviltä, kun jossain nuorisobaarissa nojailette tiskiin ja siemailette olutta, samalla tiiraillen epätoivoisesti naisia eli tyttöjä. Hinkatkaa sitä ruppuista pientä piliänne naama ja kaljun alku punottaen ja pysykää kotona. Kyllä se siitä pystyyn nousee, kun oikein kovasti vemputatte. Joo, ja lampun henkikin on olemassa...

Vierailija
33/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman ikäisenne eli 25+ naiset eivät teitä huoli. Tietävät paremmasta.

Vierailija
34/43 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisten naisten ulkonäöstä!kolmekymppisiä haukkoja näkee usein tanssilattialla,miehet pelkäävät niitä.

totta kyllä että sexikkäät kolmekymppiset muijat saavat kenet haluavat.

toisaalta kyllä yli 30-kymppiset miehet helpommin ikäisiltään saavat,harva parikymppinen muija haluaa yli 10 vuotta vanhemman miehen.

yh-mammat etsivät tosin elättäjää.

Vierailija
35/43 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitilla ja painolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Nainen voi olla laiha kuin luikku ja silti muhkuroita löytyy pyllystä. Selluliitti on geeneissä oleva luonnon keino varmistaa jälkeläisten elossapysyminen, jos ravintoa ei aina ole tiedossa. Se on siis vararavintoa. Ja ne mallit, joiden kuvia olet varmaan katsellut, on retusoitu jotkut kuvankäsittelymenetelmillä ja näytöslavoilla valot ja maskeeraus saa kenet tahansa näyttämään sileäihoiselta... Että onnea vaan selluliitittoman naisen haussa. Yksinäisiä hetkiä tiedossa ;P

Vierailija
36/43 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorempikin nainen äkkiä oppii, jos on pätevä opettaja:)

-mici65-:

nainen puhkeaa kukkaan vasta 30 jälkeen

osaa nauttia

-mici-

Vierailija
37/43 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 22v muija ja mulla on 34v mies ja pienet ihanat kaksoset. Seksi luistaa ja sitä saa milloin haluaa. Ja mulla sattuu olemaan jo aika hyvä kokemus pohja siitä mikä on hyvää seksiä ja mikä epätoivoista jyystämistä.

Vierailija
38/43 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

mutta yleensä naiset vapautuu vanhetessaan

ja jos olet jo nyt niin mitä 10v päästä??

:-)))

-mici-

Vierailija
39/43 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen kehittyneeni vapauteemmaksi, estottomammaksi jne iän myötä. Kohta se 30 v...

Vierailija
40/43 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän vähän kypsemmistä naisista, kuten varmaan nimimerkistäkin huomaa ;)

Siis tietenkin hyvännäköisesti sellaisista. Jotenkin vaan pissikset ei innosta, no offence :D