Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sitten ihanat appivanhemmat...

Vierailija
12.12.2005 |

Mulla oli synttärit ja appivanhemmat toivat sellaisen ihanan CHIPS-sipsikulhon jota olen jo pitkän aikaa kattellut, mutta en ole raaskinut ostaa. Ja lisäksi sellaisen dippikastikkeen-vadin...

Ja muutenkinn saan heiltä ihania synttärilahjoja ja heti synttäriaamuna anoppini soitti ja toivotti hyvää synttäriä! :)

IHANAA!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen synttärit ja tulivat juuri reissusta tuoden mulle ihanaa tilaviiniä pullollisen ja todella upean ripustettavan tuikku" taulun" .

Appiukkokin moiskautti pusun poskelle!!

Parasta varmaan se, kun vajaa 5kk sitten synnäriltä oli mies paitsi siivonnut meidän talon puhtaaksi mua ja vauvaa varten, niin appivanhemmat oli leiponeet täytekakun ja muutakin naposteltavaa ja kattaneet kahvipöydän valmiiksi.

Olipa ihana tulla puhtaaseen kahvin tuoksuiseen kotiin käärön kanssa ja tuntea itsensä rakastetuksi.

Vierailija
2/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi mukavilta ihmisiltä :-)

Minulla on myös hyvät välit anoppiin, appiukon kanssa on hiukan " näkemyseroja" . Mukavia ihmisiä silti molemmat. Muistavat aina merkkipäivinä ja mikä parapasta - ihan tavallisinakin päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vielä nuoria ja jaksavat. Pyytävät alvariinsa meidän kolmea muksua maalle mökille, järjestävät lapsille hotelli+teatteriviikonloppuja eri kaupungeissa, ostavat kaikki isommat hankinnat lapsille (vaunut, pyörät, sukset, kumisaappaat jne). Muistavat miniäänsä synttäripäivänä, jouluna jne. Mm. viimeisimmän lapsemme syntymän johdosta sain Kalevala-korusetin kiitokseksi lapsenlapsen maailmaan tuomisesta. Joskus ajattelen, että miten osaan edes kiittää! Ja kuinka onnekas olen, sillä tiedän myös appivanhempia, jotka ovat jopa ilkeitä ja välinpitämättömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan