Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Ensikot Maanantaina*****

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaatte terrorisoin teitä edelleen ja en saa nukuttua normaaleja yöunia,koska kaiiken maailman asiat pyörii mielessä.Nytkin heräsin jo ennen viittä(miehellä sama ongelma,yleensä nukkuu päivään asti) ja mulla on jo riisipuurot hautumassa kattilassa ;)

Eilen olin ihan vauhkona ja tänään taas rauhallisempi olo,ainakin vielä kun ei oo ehtiny vielä päätäsä sekottamaan kaiken muailman jutuilla mitä netistä lukee.Muta joka tapauksessa,en vieläkään usko että oon raskaana.

Plussaonneee kaikillee!!!!!!!!!!!

-Pepsi ja nuppu rv4+2

Vierailija
2/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain kertoa Quierolle, että olen kovasti taustaillut ja seurannut tilannettasi! Kaikesta huolimatta odottelen täällä plussauutisia, vaikka et siihen itse uskoisikaan!

Sitten Pepsille pikkuviesti: olet näköjään samanlainen hermoheikku kuin minäkin, vaikka itse odotan kolmatta!!! Minulla kanssa nuo testit näytti heikkoja positiivisia ja välillä taas selvempiä toisella testillä ja tässä sitä mennään rv 23+, joten huolet pois! Ei niistä viivan paksuuksista kannata välittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tintarella haamusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lisää plussia enskoille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA IHAN ENSIKSI ONNEA MILJARDISTI PEPSIS!! Mä arvasin että kun uskaltaudut vaan testaamaan, niin plussahan sieltä räpsähtää! Niin kuin olen ennenkin sanonut, haamu on kuitenkin plussa vaikka voissa paistaisi; olet siis TODELLA raskautunut, ja nyt voit vaan keskittyä haalimaan ihania vaavin vaatteita ja sisustaa lastenhuoneen ja miettiä kummit valmiiksi ja... huoh! *haaveilee kateellisena samoista asioista* . Ei kun tosissaan - oikein upeaa odotusaikaa, ethän unohda meitä?!

Ja joku muukin oli plussannut kun lueskelin noita viikonlopun kuulumisia läpi, onnea vaan heillekin paljon... Ei millään vaan pysty nyt muistamaan ketkä onnelliset olivat vuorossa!

Naksu, olit ihmetellyt jäätkö ihan yksiksesi itkeskelemään tänne Ensikoihin, kun kaikki " vanhat yrittäjät" siirtyvät Odottajiin; täällä ainakin yksi iki-Ensikko kyllä pysyy seuranasi : )

Kp 13 eikä oviksesta tietoakaan.

Kivaa alkuviikkoa ja plussia kaikille jotka testausta edes ajattelevat!

Vierailija
5/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Ensikoita nyt lykästää... Vaan minäpä en tuohon onnekkaiden joukkoon kuulukaan! Se saa**nan akka löysi jälleen tänne! Nyt siis en taaskaan tiedä mikä kierron päivä on, eilen aamulla heräsin kovaan mahakipuun, tuli eilisen aikana pari tippaa tuhrua ja varsinainen vuoto alkoi vasta tässä aamusella. Kertokaa nyt siis hyvä ihme miten tuon merkkaan kalenteriin!!! Onko nyt kp1????? Voi kiukku ja kuolema tätä, enpä ois uskonu että tää näin rankkaa on!!!

No mutta muille paljon plussaonnea! Ja onnittelut kaikille plussanneille, kenenköhän vuoro on tänään? =)

Voi Pepsi, kunpa oisin samassa tilassa, oisin niin mielellään tullut kyytiin! :`(

Vierailija
6/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon onnea plussanneille!!!!!

Sekä tervetuloa uusille tulokkaille! En muista nimiä, mutta teitä näkyi liittyneen joukkoon kun selasin nopeasti viikonlopun pinot. Ei olisi oikein aikaa nytkään lukea tai kirjoitella, kun työt odottaa...

Meneillään on kp 34/30-53. Jos ovisbongailuni osui oikeaan niin nyt alkaisi olla 2 viikkoa oviksesta. Puuhailut oli aika paljon ennen ovista (mies matkoilla just parhaaseen aikaan...) joten toivoa jouluplussasta ei kauheasti ole. Saisi nyt täti tulla, niin pääsisi uuteen yritykseen jolloin toivottavasti ollaan sitten oikeampaan aikaan liikeellä. Kaapissa odottaa ovistestit ja myös yksi raskaustesti. Jos nyt täti ei tulisikaan tällä viikolla, niin testaan varmaan perjantaina varmuuden vuoksi. Silloin olisi tiedossa " tyttöjen baari-ilta" , ja voisi vaikka napata vähän jouluista juomaa jos testi näyttää negaa.

Mukavaa viikon alkua kaikille, nyt on riennettävä töiden pariin!

Vierailija
7/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kp 1 lasketaan vasta kunnon vuodosta, eli sulla olis tänään kp 1.

Vierailija
8/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet plussatuulet! Toivotaan ainakin niin...

Mä odottelen tätiä kylään, menossa kp34/28-?. Kiitos kaikille, jotka valaisitte pillereiden jälkeisten luomumenkkojen ongelmia! Nyt ei auta kuin odotella... No jos se täti muistaisi tulla, niin uskaltaisi ainakin maistella glögiä =)

Jostain kuulin sellaista, että jos kierto venyy kovinkin pitkäksi, ovista ei tapahdu ollenkaan? Onkohan jutussa perää? Vastailkaa, jos on tietoa...

Kävin vielä läpi tuota Ensikoiden listaa ja oli ihana huomata, kuinka paljon meitä ensikertalaisia on. Ja vielä ihanampaa oli huomata, että se plussakin näyttää tulevan ennemmin tain myöhemmin...

=) Sippu

Vierailija
9/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala olo, sairaslomalla olen. Nooh kuitenki ihan kiva päivä ja mukavaa :D

Älhän Naksu murehdi, katos otetaan me testeihin plussat tuossa tammikuussa :)

Jos menee suunnitelmien mukaan, ni aattele ensin olisi kesäloma ja heti perään äippälomalle ;) KIVAA <3

Vierailija
10/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee parempi olo ku jaksatte tsempata!!!! Kiitos enskoille siitä!

Totta turiset Ull-maj, tää kierto on nyt SE kierto, näin on päätetty! Eikä mitään paineita! Hih! ;) Kiitos sullekin piristyksestä!!! Mikä kp sulla taas olikaan??

Ihanaa, näen taas kummityttöä ja sen siskoa, ovat kyllä niin ihania et ei oo ihme et tää kuume on näin kova! Toinen on kohta 2 ja toinen vasta 3kk!! Kiva että tulevat piristämään mun päivääni!

Nii ja tervetuloa kaikki uudet, kivaa ettei porukka kutistu vaikka lussia tuleekin ovista ja ikkunoista!

Vierailija
11/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis, älä hermoile! Kyllä se hyvin menee!! Äläkä vaan jätäkään meitä rauhaan! :)

Onnea plussista niille, joita en vielä onnitellut!!

Ja tervetuloa uudet, joiden nikkejä en tietenkään muista! Sippuliini taisi ainakin olla...?! Ja kyselit noista pitkistä kierroista ja oviksesta: käsittääkseni pitkissä kierroissa on todennäköisempää ettei ovuloi, kuin normaalipituisissa. Ovulaatiotahan ei kuitenkaan niissäkään aina tapahtu. Ja siis pitkissäkin kierroissa voi tapahtua... Osaakohan joku sanoa tarkemmin?

Naksu: ei pelkoa, mä pysyn täällä kuumeilupuolella luultavasti tuomiopäivään asti! Täti kaahasi kylään siis lauantaina, joten menossa on nyt kp 3/29-46. Samat fiilikset täälläkin siis, kuin sullakin! Mä en ymmärrä miksei tärppää, kun kahdesta vikasta kierrosta sanoisin, että ajoitus pupuilun suhteen on ollut loistava! Niin ja siis, munkin mielestä sulla on kp1 eli laske ekasta kunnon vuotopäivästä.

Ja tiettekö tytöt, mulla on ihan kaameita uutisia: mies on siis siellä reissussa ja kun lauantaina itkin sille puhelimessa tädin tuloa, niin sanoi että on miettinyt jos hieman lykättäisiin tätä projektia! Sillä on nimittäin työsuhde loppumassa, jatkuu kyllä vielä vuoden ellei löydä aiemmin uutta ja voi olla että joutuu lähtemään ulkomaille, jos ei löydä mieleistään työtä täältä (on tosi tarkka siitä mitä haluaa tehdä ja niitä paikkoja ei löydy kovin helpolla)! Ja nyt se haluaa odottaa, että nähdään mikä se tilanne on ja missä ollaan silloin. Ei kuulemma ollut puhunut mulle mitään aiemmin, kun on huomannut miten iso asia tää vauva-juttu on mulle ja arvasi miten mä suhtautuisin asiaan!

Kyllä mä ymmärrän sen huolen ja sen, ettei siitä varmaan olisi kiva aloittaa just uudessa työpaikassa (mahd. uudessa maassa) kun vauva syntyy. Mutta kuka tietää mikä tilanne on vuoden kuluttua, taasko pitää odottaa, jos tilanne ei näytä silloin sopivalta. Mä en pystynyt sanomaan sille, että odotetaan vaan, en vaan pysty!! Mä en halua palata taas uudestaan odotuksen odotuksen odottajaksi!

En oo mitenkään erityisen innoissani, että pitäisi muuttaa ulkomaille raskaana ollessa tai ihan pienen vauvan kanssa, kun kaikki sos.suhteet on täällä, mutta toisaalta helpompi mun olisi päästä lähtemään äitiyslomalla: oon vakituisessa työsuhteessa, kivassa työpaikassa ja tiedän, että en saisi virkavapaata tästä hommasta, vaan olisi pakko irtisanoutua, mikä ei olisi helppo valinta tehdä. Vauvalomalla ois sit tavallaan helpompi lähteä, kun voisi olla sen 3 vuotta hoitovapaalla ja kattoo sit mihin ollaan päädytty, vai päästy takas Suomeen (jossa kyllä me molemmat mieluiten asuttaisi).

Sovittiin nyt, että puhutaan asiasta uudestaan vasta kun tulee kotiin eli vasta ensi viikolla. Tiedän, että se ei ¿pakottaisi¿ mua luopumaan yrityksestä, mutta onhan se v-maista, jos tiedän että toinen ei ole täysillä mukana projektissa. :(

Vierailija
12/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaikea ongelma teillä Diotima, harmillista!

Varmaan sun miehelle on ollut vaikeakin kertoa tuota juttua, kun hän tietää, miten tärkeää tämä sulle on. Hyvä, että näit asiassa myös ne positiiviset puolet! Toisaankin, jos kaikki menisi hyvin, te voisitte olla vuoden kuluttua ulkomailla kolmisin! Sun ei tarvitsisi huolehtia työpaikasta, koska olisit mammalomalla. Lisäksi saisitte olla kaikki kolme yhdessä! Mä ainakin uskon, että tällä elämällä on tapana näyttää suuntansa ja lopulta asiat sujuvat parhain päin...

Kunhan saat mihen kotiin, niin pääsette juttelemaan. Se varmasti jo helpottaa! Ja sosiaalisista kontakteista; ainakin nämä verkkokontaktit toimivat ympäri maailman ja varmasti miehelläsi olisi välillä lomia ja voisitte tulla käymään Suomessa...

Päivänpaistetta kaikille!

Sippu

Sosiaalisia

Ja tiettekö tytöt, mulla on ihan kaameita uutisia: mies on siis siellä reissussa ja kun lauantaina itkin sille puhelimessa tädin tuloa, niin sanoi että on miettinyt jos hieman lykättäisiin tätä projektia! Sillä on nimittäin työsuhde loppumassa, jatkuu kyllä vielä vuoden ellei löydä aiemmin uutta ja voi olla että joutuu lähtemään ulkomaille, jos ei löydä mieleistään työtä täältä (on tosi tarkka siitä mitä haluaa tehdä ja niitä paikkoja ei löydy kovin helpolla)! Ja nyt se haluaa odottaa, että nähdään mikä se tilanne on ja missä ollaan silloin. Ei kuulemma ollut puhunut mulle mitään aiemmin, kun on huomannut miten iso asia tää vauva-juttu on mulle ja arvasi miten mä suhtautuisin asiaan!

Kyllä mä ymmärrän sen huolen ja sen, ettei siitä varmaan olisi kiva aloittaa just uudessa työpaikassa (mahd. uudessa maassa) kun vauva syntyy. Mutta kuka tietää mikä tilanne on vuoden kuluttua, taasko pitää odottaa, jos tilanne ei näytä silloin sopivalta. Mä en pystynyt sanomaan sille, että odotetaan vaan, en vaan pysty!! Mä en halua palata taas uudestaan odotuksen odotuksen odottajaksi!

En oo mitenkään erityisen innoissani, että pitäisi muuttaa ulkomaille raskaana ollessa tai ihan pienen vauvan kanssa, kun kaikki sos.suhteet on täällä, mutta toisaalta helpompi mun olisi päästä lähtemään äitiyslomalla: oon vakituisessa työsuhteessa, kivassa työpaikassa ja tiedän, että en saisi virkavapaata tästä hommasta, vaan olisi pakko irtisanoutua, mikä ei olisi helppo valinta tehdä. Vauvalomalla ois sit tavallaan helpompi lähteä, kun voisi olla sen 3 vuotta hoitovapaalla ja kattoo sit mihin ollaan päädytty, vai päästy takas Suomeen (jossa kyllä me molemmat mieluiten asuttaisi).

Sovittiin nyt, että puhutaan asiasta uudestaan vasta kun tulee kotiin eli vasta ensi viikolla. Tiedän, että se ei ¿pakottaisi¿ mua luopumaan yrityksestä, mutta onhan se v-maista, jos tiedän että toinen ei ole täysillä mukana projektissa. :(

Vierailija
13/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa kopion osan Diotiman viestistä omaani, pahoittelen!

Vierailija
14/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa Diotima!

Kuullostipa ikävältä tuo teidän tilanne. Eikä varmaan helpottanut asian julkistumisen hetki: yksin kotona, menkat jne.

Mutta tuosta ulkomaille muutosta sen verran, että meillä on ollut samansuuntaisia suunnitelmia ihan yhdessä, että lähdetään ulkomaille vähän avartamaan maailmankuvaamme. Miehellä nyt vaan alkaa vuoden alusta uus työsuhe (onneks vakkari) ja me päätettiin antaa vaaville mahdollisuus tässä vaiheessa. Just tuo et itselle on helpohko työn takia lähtee vauvalomalta reissaamaan, niin on yks hyvä pointti myös meillä, että vaavi sais olla jo olemassa jos ja kun lähdettäis.

Ei se varmaan helppoo ois kun isovanhemmat, kaverit ja muut läheiset jäis tänne, mut oon kuullu myös hyviä kokemuksia, kuinka hiekkalaatikon reunalla saa helposti kontakteja ja ystäviä. Samanlaisiahan ne äiteet taitaa olla muuallakin.

Eli jaksamista sulle miehen kotiutumisen odotteluun! Ja pähkäillään näitä vaikka yhdessä täällä näitä mieltä painavia asioita...

-Amy-

Vierailija
15/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu:

Kait tässä elellään JO kp 7/28, mikäli osaan laskea (ei ole kyllä niin sanottua;) Viime kierrossa tosiaan pääsin ennätykselliseen kp32/28.

Mihin päivään saakka täti sinua vedätti viime kierrossa, oon lukenu, mutta niin huonomuisti.

Luin jostain siitä, että ovuloimaton kirto saattaa olla paljon pidempi??? nooh tässä kierrossa ajattelin ekaa kertaa sortua oviksen tikuttamiseen ja greippimehuun ;) Eikös Pepsis ollutkin käyttänyt sitä ekaa kertaa juuri ennen plussaa, vai olikos se sittenkin Mii?

Vierailija
16/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Naksulle ja Diotimalle!*halaaaaa*

Kuten näette musta ei pääse eroon.Ei ku ihan oikeesti,tää tuntuu aika yksinäiseltä yksin pyyöritellä kaikkia ajatuksia ja pyöryttävää joutua ihan uuteen,tuntemattomaan ja turvattomalta tuntuvaanki tilanteeseen.Sitä kun toukokuusta asti kirjotteli tänne ja sit yhtäkkii joutuuki tutuista eroon..............

Joo Ull-maij:mä join ekaa kertaa tässä kierrossa greippimehuu ja tikutin ;)Liekö ollu sattumaa.......arvotukseks jäää.........

Haleja kaikille!!

Vierailija
17/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suht lyhyt kierto, 27pvää. Ihan kiva että jos kerta täti tulee ni tulee ees ajoissa ettei sit tarvii turhaa ootella...

Mä oon ite jo kahdessa kierrossa juonu greippimehua suu mutrussa ja yhtä kauan tikutellukin. Taas lähti eilen illalla ovistikkutilaus nettiin, nyt kokeilen Aconia tällä kertaa josko se antais selvemmän tuloksen. Mammaksin tikut nimittäin jäi vähän tulkinnan varaisiksi...

Vinkiksi muuten jos et oo vielä kuullut niin Valion greippimehu on kuulemma ¿aidointa tavaraa¿ = myöskin hyvin pahaa! =) Mutta jos auttaa ni voin vetää sitä vaikka litran/päivä! =)

Toivotaan että käy niinku Pepsin ja tällä kertaa greipimehut tehois! Mä tuun siis viikon sun perässä, kierrotkin ku näyttää olevan suht saman pituiset! bd

Vierailija
18/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hölmöä, kun täti on tullakseen, niin pirulainen tulee sitten myöhässä.

Nyt Pepsis testataan onko siinä greippimehussa taikaa ;)

Juon sitä 2l/pv ja sanoin juo Naksunkin :D Jos ei muuten suostu, niin meen juottamaan. SE ON IHAN VARMA ETTÄ ME PLUSSATAAN TAMMIKUUSSA!!!

Miten sen oviksen tikuttaminen tapahtuu? Mulla tosiaan kierrot normaalisti 28pv, niin monesko päivä pittäis alottaa??? Ne testit kuulostaa hankalilta, kun on niin paljon tulkinnanvaraisiakin tuloksia.. kuulemma.

Tosin täällä on JO tämä ainut raskautumiseen kotikonstein toimiva menetelmä aloitettu, heti, kun täti lähti (siis eilen) heitin ukon sänkyyn. Se ei sieltä saa nousta vasta kuin kp 20 on ohitettu!!! Huono on nykyajan miehen kunto, ukko valittaa jo nytte, että kunto loppuu xD

Vierailija
19/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis -älä suotta hermoile!!! Kaikkimeneehyvin,usko pois!!! *halaa* Ja onnea vielä!!!!

Dio-kulta, älähän nyt...onhan se mies varpisti mukana projektissa...mut entä jos antaisitte vaavin tulla vaan,jos on tullakseen - kaikki sit kuitenkin järkkääntyis? *halaa myös Dioa*

ja Naksuliini- voimia!!! Joo, me lussataan sit tammikuussa - hyvä me!! Täti mullakin siis tuloillaan pinna on sen verran kireellä ja nyt jo kp23. Yritystä tässä kierrossa ei lainkaan. Ens kierrossa on pakko yrittää...ja otan taas Pepsiksen greippimehun käyttöön:=)

-mooli

p.s. kippis, mulla loman jälkeen eka duunipvä ja tasoittelen sidulla - aaah!!

Vierailija
20/20 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on paras pino:=)

-mooli