Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Närästys jo viikolla 22

12.12.2005 |

Edellisessäkin raskaudessa minua närästi, mutta vasta noin viikkojen 30 tienoilla. Nyt sitten jo viikolla 22. Toistaiseksi Renniet vielä auttavat, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin ei pitkään.. Inhottavaa, vastahan sitä ollaan himpun verran yli puolen välin koko raskausrupeamaa. Onko teillä mitään hyviä uusia konsteja tähän vaivaan? Piimät, viilit, jäätelöt ym. tiedän jo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esikoisesta mulla kans tuli vasta lopussa. Nyt ollut jossakin määrin alusta asti sellainen röyhytys ja pala ruokatorvessaolo. Vajaa puolessa välissä alkoi sitten nousta happojakin eli myös paljon aikaisemmin.

Parasta on välttää kaikkea, mikä aiheuttaa närästystä. On helpompi pitää kurissa kuin lääkitä jälkikäteen. Syöminen vaan on ikävän rajoittunutta..

Vierailija
2/5 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt jo närästystä!!

mulla ei aikasemmin ole pahemmin ollu, ja tää on inhottavaa..

Aattelin et vast loppuraskauden vaiva,mut mulla näköjään jo nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut närästystä laisinkaan, mutta hyvä kikka on kuulemma juoda litratolkulla päivän mittaan kylmää vettä...tiedä sitten ?!

Hanna rv 34+1

Vierailija
4/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko ekasta raskaudesta närästykset rv 9+ ja jatku synnytykseen asti. Poltto oli toisinaan tuskallinen, varsinkin iltaisin nukkumaan mennessä pääsi happoa ylöspäin. Mulla ei auttanut edes tiettyjen ruoka-aineiden välttäminen, närästi koko ajan. Renniet autto tilapäisesti, mutta ei kauaa. Yks hyvä keino oli juoda aamulla gefilus-mehua tyhjään mahaa ja runsas kivennäisveden juominen (mahdollisimman suolaton tietty). Muista ei ollu mulle apua.

Nyt ollaan rv 20+ eikä närästystä ole vielä kuulunut.....

Vierailija
5/5 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus auttaa Renniet mut ylseensä niistä tulee vaan huono olo. ekaa odotellessa alkoi joskus rv:llä 30, tokaa melkein heti ja samaa nyt. inhottavaa ja eniten närästää kun menee makaamaan. joskus vaikee saada unta.

jos kellään on jotain hyviä ideoita niihin niin antakaa tulla vaan! kiitos!

my_selene ja Remppa rv16+