Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää kasvatuskirjaa !

11.12.2005 |

Kiitos

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös suositella tuota Ben Furmanin Muksuoppia. Se on käytännönläheinen ja helppolukuinen. Siinä paneudutaan vain yhteen psykologiseen ajattelutapaan (=muksuoppiin).

Jos sinulla on poika, niin suosittelen myös Jari Sinkkosen Elämäni poikana-

kirjaa. Sinkkosen kirjassa kerrotaan monipuolisesti pojan eri kehitysvaiheista. Kirja on teoreettisempi, mutta myös helppolukuinen.

Vierailija
2/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut siitä hyviä käytännöllisiä oivalluksia ja näkökulmia lastenkasvatusta varten. Olen lukemassa sitä nyt toista kertaa ja useimmista asioista olen edelleen, 3 lasta myöhemmin, samaa mieltä kuin kirjoittaja :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tiia Litjan ja Marjo Oinosen kirjoittama Mä en haluu - Leikki-ikäisen arjen pulmia.

Tosi hyvä kirja, vaikka ei niinkään mikään kasvatuskirja. Mutta tosiaan arjen pulmiin hyviä vinkkejä ja jokaisen luvun lopussa kattava lähdeluettelo eli halutessaan lisää tietoa jostain aihealueesta sitä on helppo hakea.

Tuossa kirjassa on käsitelty mm. syömiseen, potalle oppimiseen, sukupuolisuuden kehittymiseeb, nukkumiseen, puheen kehittymiseen yms. liittyviä tilanteita ja monissa luvuissa on eri osat eri-ikäsille lapsille. Kirja on lyhyt ja ytimekäs, mutta meillä ainakin erittäin käytetty.

Itsekin odottelen tuota Jari Sinkkosen Elämäni poikana kirjaa tuleksi postissa...