Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä sanon mun äidille?

Vierailija
11.12.2005 |

Viime jouluna kävimme keskustelun:

Äiti 75 v: Laitan sitten joululahjaksi teille rahaa niin saatte itse ostaa mitä tykkäätte.

Syntymäpäivieni alla kävimme keskustelun:

Äiti 75 v: Laitan sitten lahjaksi sulle rahaa niin saat itse ostaa mitä tykkäät.

Esikoisen rippijuhlien alla kävimme keskustelun:

Äiti 75 v: Laitan sitten lahjaksi rahaa niin saa itse ostaa mitä tykkää.

Äsken käyty keskustelu:

Äiti 76 v: Laitan sitten joululahjaksi teille rahaa niin saatte itse ostaa mitä tykkäätte.

Minä: Juu kiitos se on ihan hyvä idea.

Ja vielä ei ole noita viime joulun rahojakaan näkynyt...Ja siis ei ole mennyt väärälle tilille, mutta puheet on vielä niinkuin ennenvanhaan mutta teot jotain muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä laita niin paljon kuin aikaisemmin - vähempi riittää... :-)

Vierailija
2/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu äitini laittaa jokaisen lapsensa tilille rahalahjan, vaikka kuinka kiellämme. Toivoisin, että minimieläkkeestään säästämänsä rahat äiti käyttäisi itseensä. Nauttisi edes jostain, ostaisi vaikka konjakkipullon tai kirjoja tai mitä vaan. Meillä on rahaa ja tavaraa ihan riittävästi, äiti pihistää kaikessa. Niin ja sitten hän on vähän ilkeä ja uskon sen johtuvan siitä, että hänellä ei ole elämässään yhtään mitään mukavaa. Ei osaa nauttia mistään, kun on aina vaan tehnyt työtä ja kitistellyt vähin rahoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukki on 75 vuotias ja asioista joutuu muistuttamaan hienovaraisesti.

Ei tuon ikäinen tosiaankaan tarvitse mitää piilovittuiluja,kunnioitusta vanhuksia kohtaan.

Vierailija
4/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukin äiti esimerkiksi on 92-vuotias!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä