Lestatkin hoitaa yli 10 lasta, joten kyllä ammattilaisellakin hoituu :)
Huvittavaa, että kaksi aikuista ammatti-ihmistä ja n. 20 lasta on kauheaa, mutta että yksi kouluttamaton lastentekokone ja n. 10 lasta (vähintään) ei ole yhtään kauheaa :DDDD
Kommentit (7)
Ja siksi toisekseen _minun mielestäni_ 10 lapsen äiti ei voi kovin laaduksta hoitoa kaikille lapsillensa tarjota, aikaa ei yksinkertaisesti ole niin paljoa.
Aikalailla hyvällä tuurilla he selviävät. Eivät tosiaan aina saa sitä huolenpitoa mitä tarvitsisivat.
Lestadiolaisten lapset vaikuttavat olevan hyvin kasvatettuja ja rakastettuja ja yksilöllistä huolenpitoakin on annettu. Suurin osa on ollut tasapainoisia tapauksia.
T. edelleen se opettaja.
i ole tasapainoinen. Terveisin toinen ope
Ovat siis pullollaan lestojen lapsia? Olen pk-seudulla ollut useammassa lastenkodissa töissä eikä minun aikana tullut yhtään lestan lasta sinne.
Koulun käynti on suurimmaksi osaksi muuta kuin tv:n katselua,tanssia ja ehkäisyvalistusta. Jos lestan lapsi on muutaman tunnin lukuvuonna toisessa luokassa tai muussa tilassa näiden aiheiden aikana, ei tosiaan luulisi sen aiheuttavan yhtään tasapainottomuutta.
On taas kumma kun tietäväiset ihmiset laukovat näitä totuuksiaan viitsimättä perustella sen kummemmin väitteitään. Mutta niinhän se aina on - kukaan normaali,terve ja tasapainoinen ihminen ei ryhdy näin innokkaasti keksimään mistään ihmisryhmästä perättömiä väitteitä.
hkä jos on muita ongelmia..niin sitten.