Miten keskenmenosta selviää?
Minulla on takana keskenmeno. Fyysisesti olen kunnossa, henkisesti aivan riekaleina. Miten tästä tuskasta selviää? Uskaltaako ikinä enää yrittää? Oliko tämä joku rangaistus, kun toivoi lisää lapsia, vaikka on jo lapsia? Pää sekaisin ja sielu kipeänä.
Kommentit (6)
Uskalsin kuitenkin yrittää pian uudestaan ja tulin heti raskaaksi jälleen. Aluksi uusi keskenmeno pelotti tosi paljon, mutta pikkuhiljaa kun raskaus edistyi, tuli parempi olo.
Mua auttoi myös se, että mulla on ennestään yksi lapsi. Ei voinut jäädä suremaan. Työnteko auttoi myös.
Tsemppiä!
Kuulostaa raa' alta, mutta toimi meillä.
Heti kaavinnasta alkoi jo uusi rv-laskenta.
Nyt 29. viikko menossa.
Lapsia on neljä ja uusi tulokas toivottu.
Ultrassa paljastui kuollut sikiö,oli kuollut jo kolmisen viikkoa aiemmin.
Lohtuna minulle että ultrassa nähtiin aivoissa turvotusta ja pienehkö pää, joten vauvaa ei ollut tarkoitettu tähän maailmaan.
En tiedä uskaltaako vielä yrittää uutta vauvaa ennen ensimmäisiä kuukautisia,halu on kyllä kova.
Tsemppiä teille!
Kolme viikkoa sitten tuli meillekin tuomio, sikiö kuollut rv 8. Itsellä kaksi lasta ennestään ja silti tuntuu vieläkin helvetin pahalle. Edelleen päiviä jolloin vaan alkaa ilman mitään syytä itkettää. Mutta pakko jaksaa eteen päin. Mulla on työ auttanut-saa ajatuksia välillä muualle ja tietty miehen lämmin tuki. Muutaman kerran oltu jo " tosi toimissa" kaavinnan jälkeen, jos luoja suo niin lisää saisi tulla. Meillä lapsettomuus taustaa, joten ei mitenkään varmalta näytä tuo raskaaksi tulo uudelleen.
kyllä suretti kun luin uutta Eeva-lehteä. Siinä oli juttu Eve Hietamiehestä, hänellä siis ollut 9 keskenmenoa, ja nyt sitten pieni poikavauva. On varmaan ollut raskasta, ja ihmetellä täytyy kuinka hän on vaan jaksanut yrittää ja yrittää.... Tsemppiä kaikille keskenmenon kokeineille..
Nimimerkillä 2 keskenmenoa + 2 lasta.