Muistatko lapsuudesta jotain mainoksia ulkoa: Yksi ja kaksi nyt Tapiolaksi Aura ja Pohja yhdistyivät Palvelevasta
Tapiolasta vakuutusneuvot mutkitta saan!
Kolmetoista prosenttia juhla-alennusta saan nyt Tapiolasta...
Mä en tiedä miksi tää on usein mun mielessä...
Kommentit (86)
.. taitaa tyttö tietää, että ois seinän takana patukkaa tarjolla..
Tupla-mainos
Vierailija kirjoitti:
veikkaus on joka viikko, palautuspäivä: keskiviikko!"
" Lemon Juice n Glycerin, kädet kaunistaa...." jatkui vielä jotenkin, mutten muista...
"Käsille kuin käsille paljon sitruunaa. SItruuna on aine, joka kädet kaunistaa. Lemon juice glycerin kädet kaunistaa. Eikä enää karheutta käsihisi jää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikkaus on joka viikko, palautuspäivä: keskiviikko!"
" Lemon Juice n Glycerin, kädet kaunistaa...." jatkui vielä jotenkin, mutten muista...
"Käsille kuin käsille paljon sitruunaa. SItruuna on aine, joka kädet kaunistaa. Lemon juice glycerin kädet kaunistaa. Eikä enää karheutta käsihisi jää."
Korjaus: viimeinen lausi kuuluu: Lemon juice glycerin sitä sisältää eikä enää karheutta käsihisi jää.
Valintatalon kassissa on talous vatupassissa!
Mikset sä soita.. mä suhun turhaan rakastuin.. mikset sä soita..kai turhaan kauniit vaatteet päälle puin..
oli jokin Soneran tms. mainos jossa soi toi kappale.
Vierailija kirjoitti:
Valintatalon kassissa on talous vatupassissa!
Taitaa tyttö tietää, että seinän takana olis patukkaa tarjolla. Tupla.
Ota PAX, ota kaks, ota Fazerin PAXia kaks.
Valintatalon kassissa on talous varupassissa.
Aina on tilaa yhdelle, joka käyttää Rexonaa.
mitä sinä etelän mies huidot, ota ohvia
Mainokset jäivät ehkä paremmin mieleen, koska niitä tuli silloin paljon vähemmän ja toisaalta, niissä oli useimmiten tarttuva jingle (kuten tuossa maitoa ja makkaraa, makeata mitä vaan, 10 kioskilta saa ja Valintatalo) ja ne olivat enemmän tuollaisia hokemiksi sopivia. Toisaalta taas mainoksissa käytettiin paljasta pintaa (Valion maitomainoksen poika oli niiiiin söpö), Jenni Ahola Olvimainoksessa, Panu kestää isältä pojalle ja tietysti Tupla.
Aina kun mä maitoo juon, mä muistan sut, ja hetken tuon...panen maitoa tulemaan -Valion mainos
Eikös siinä Helkaman pyörämainoksessa laulettu myös jotain "Helkama pyörää saan kunnosta kiittää...
Pepsodent supergeeli, geeli, geeli
Tannan ostetaan halvalla maukasta lakritsaa. Väännettiin muotoon tannan ostetaan velaks ja huomenna maksetaan.
Dippeti-duu se hiukset sitoo, dippeti-duu helpoiksi kammata, mikäs muu kuin dippeti-duu.
"Valoa pimeyteen! Puutarha-Matti.🎶"
Mainos Tampere-Tv:ssä joskus 2000-luvun taitteessa
Roskat pois juoksujalkaa matto-mikolla.
Kerman kera siitä saa,kaksin kerroin parempaa.
Vierailija kirjoitti:
...ysävältä saaaaa... olikohan se noin?
ja sit ' lä-lä-lä-läähekkäin, raikastaa...' se hammastahnamainos
Luritus alkoi jokseenkin näin: "Paras hetki lomasta..." ja sitten loppukaneettina "Susu on kuin pusu jota ystävältä saa".
Yks kakkaa
Kaks kakkaa
En muista miten se jatkui. Kanankakkamainos se kuitenkin oli.
Muistan myös Tapiola-mainoksen. Se oli poikkeuksellisen ärsyttävä mainos. Ehkä epävireisen laulun ja muun hörhöyden takia se syöpyi mieleeni. Mutta on niitä muitakin, kuten se Pastirol-mainos.
"Joka aamu tarvitset energiaa, kas näin näin päiväsi voit aloittaa, maukas - maukas Weetabix ... Valmis on pöytään sellaisenaan, jokaista päivää vauhdittamaan ota lyömätön Weetabix, on täysjyvävehnää Weetabix!" Menikö oikein?
Tuo mainos rupesi aina pyörimään telkussa kesän lopussa, se oli kuin merkkinä siitä että kohta alkaa taas koulu.
Aah, lapsuuden sunnnuntaijälkiruoka. Virivanukas.