Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++Ensikot Sunnuntaina+++++

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teiän päivään kuuluu?Onko testaajia tänään?

Täällä vähän väliä pelko persiissä että menkat alkaa,vähä välii tuntuu siltä ja en saanu vahvaa plussaa b-surella ku olin 4h pissimättä,vaan tosi haileen haamun taas.Arvatkaa vaa tuntuuko siltä että kohta alkaa vuoto?Mahaa koskee välillä ihan helkkaristi,ihan ku ois menkat mutta ilman vuotoa!

Plussaonnee kaikille!

-Pepsi ja nuppu rv4+1

Vierailija
2/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu kurjuutta kummempaa, menkkoja odottelen. Piinaillut oon tässä itsekseni ja toisinaan ollu jo aika vahva uskokin plussaan... mut sehän taitaa tulla joka kierrossa jossain vaiheessa. Nyt kuiteski kovat kivut vähän väliä, joten hetkellä minä hyvänsä... Ja sorruin äsken testaamaan lämpöjäkin, oli jotain 35,6 joten ei todellakaan mahiksia! Vituttaa ihan sairaasti, niin kovin toivoin että ois saanu jouluksi iloisia uutisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs pepsis hermoile, kyllä se siitä vahvistuu! Yritä vaan luottavaisin mielin nauttia plussastasi, kun on se varmaan niin ihanaa!!! Etukäteen ei kannata surra, kun luultavasti kaikki menee hyvin ja saat oman pikku käärösi syliin jo elokuussa! Ajattele, siihen ei ole ollenkaan pitkä aika! :)

Ja Naksulle kanssa tsemppiä, täällä mennään vähän samanlaisissa fiiliksissä... Ja pitäis tota prkln G:täkin vääntää, kun miehus lähti töihin ja nyt olis niin sanotusti hyvää aikaa. Voi että kun tekisin mielelläni ihan mitä tahansa muuta, koristelisin vaikka sitä piparitaloa!!! Kiitti Naksu muuten, kävin siellä Pentikillä ja ostin 3 hienoa karkkikeppiä! Pikkasen tuli sellanen olo, että mitä jos joku Enskari hiipii olan taa ja kysyy, että ootko sä Q???? :D

Ihanaa kun mooli on saatu takaisin, sua kyllä kaivattiinkin jo tosissaan! Ja Lapin fio kans! Hyvä että fion ongelmaan saatiin selvyyttä, ihan varmasti nyt asiat alkaa rullata. Sehän voi olla ihan pienestä hienosäädöstä kiinni!

-Q-

Vierailija
4/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

11h unien jälkeen alkaa elämä voittaa. Vieläkin väsyttäis, mutta pakko pysyä jalkeilla että saa vuorokausirytmin kohdalleen joskus. Pitäis varmaan lähteä vähän ulkoilemaan, niin virkistyisi...

Omaa napaa sen verran, että ovis oli ilmeisesti pe. Simppoja on ollu kyydissä säännöllisesti, että jos vaan tuubat on auki niin toivottavasti he ovat kohdanneet ja toisensa löytäneet muniksen kanssa. Nyt kp 17/27-32. Ja ei muuta kuin odottelua... Tärppäispä.

Tässä onkin ollut mukavasti piinailevaa porukkaa sen verran,että aika on kulunut nopeasti myötäjännityksessä. Vasta jouluviikolla pääsee itse piinailemaan.

Naksu: Toivotaan, että tätsky ei sinua löydä!!!

Q: Tsemppiä G:n pariin, tsemppaa vielä muutama päivä!!!

Nyt pihalla virkistymään, Marsmars!

Vierailija
5/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri pari päivän pinot ja huomasin, että viestini jälkeen perjantaina Pepsis oli juuri laittanut viestiä. Olisi siis pitänyt roikkua perjantaina palstoilla pitempään. ONNEA MIELETTÖMÄSTI Pepsikselle ja muille, kuten QueenB:lle. Plussanne antavat toivoa meille muille!

Essille tiedoksi, että minulla on aikaisemmin ollut ihan samoja kateuden tuntemuksia, jotka johtuivat suurimmaksi osaksi siitä, että kuumeilin yksin ja mies ei ollut asiasta lainkaan kiinnostunut. Nyt yrityksen alettua kun itselläkin on toivoa raskautua, on tilanne erilainen - muiden plussista on ihana iloita ja toivoa samaa onnea itselle. En tiedä, muuttuuko fiilis ajan myötä, jos sitä viivaa ei tikkuun ilmesty...

Niin ja joku kyseli miehen suhtautumista asiaan - hyvin vaitonaista asian suhteen, vaikka itse asiasta höpötänkin välillä ehkä liiankin usein hänen näkökulmastaan. Uskon, että asiaan kypsyminen käy yleensä vain kovin hitaasti miehillä.

Itselläni kp 25/28 eli meneillään viimeiset päivät piinassa. Tikku näyttää vaan negaa, ei haamun haamua, myös Acon 10, joten epätoivo alkaa hiipiä... Mahassa kyllä tuntemuksia, rinnat tulivat kipeiksi vasta eilen (normaalisti jo reilua viikkoa ennen tätiä) ja lämpö koholla (uskomaton 37,2 kun normaalisti 36,4-6) ja palelee.

Kuulutan uudestaan, onko kukaan muu samassa tilanteessa piinailemassa ja ensi viikolla tosissaan testailemassa? Ilmottautukaahan, niin jännitetään yhdessä!

Kovasti toivoisin joululahjaa....

Tintarella

Vierailija
6/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis, koska testasit sun haamusi b-surella? Mulla on samanlaisia tuntemuksia masussa eli kipuja molemmilla puolilla välillä. Muutoin on kyllä niin hirveä väsy ja heikotus että eiköhän se vaavi siellä sitkeästi ole. Tänään testasin uudestaan ja tuli selvä viiva, muttei tosin kontrolliviivan vahvuinen vieläkään.

Tsemppiä sulle ja vaaville terkkuja!

Plussatuulia kaikille enskoille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
7/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin perjantaina lisäämässä itseni Eskojen esittelyyn... Silloin kerroin, että kp31/28 oli menossa. No tänä aamuna (kp33/28)uusin testin ja miinusta näyttää edelleen. Mieli maassa =( Lohtua antavat kuitenkin plussanneet, onnea teille! Teidän kirjoitukset saa toivomaan, että vielä joskus meillekin tulee se plussa ihan oikeasti eikä vain haaveissa!

Onko muilla kokemuksia siitä, että pillereiden poisjättämisen jälkeen kierrot menevät sekaisin. Olen ihmeissäni, kun olen aina (viimeiset 15 vuotta) ollut kellon tarkka ja kierto ollut 28 päivää. Pari kiertoa pillereiden jättämisen jälkeen meni ihan normaalisti, mutta nyt mennään jo päivässä 33 eikä ole mitään tuntemuksia. En ole aiemmin edes miettinyt, että mitä pitäisi tehdä, jos täti ei tule?! Mikä alkaa olla epänormaalia ja milloin pitäisi hakeutua lääkäriin.

Kiitos kaikille, olette tekstejenne kautta valtava tuki. Ensimmäiset piinaviikot tuntuivat kauheilta ja tunsin sekoavani. Luettuani teidän kokemuksia, alkoi pikkuhiljaa helpottaa, eikä miehenkään tarvinnut olla enää niin huolissaan jaksamisestaan. Kohtalotoveruus auttaa eteenpäin!

Onnea vielä kaikille plussanneille! Ja pahoittelen, että tuli lähinnä omia tuntemuksia...

Vierailija
8/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmuset jouluruuhkat tuolla kaupoissa! Lähdin kaupoille niin että olin siellä pihalla 12.05 eli viis minsaa avaamisen jälkeen ja parkkipaikka oli lähes täynnä. Sisällä hirmusta hässäkkää ja ulos tullessa parkkiksella autot miten sattuu. Siihen sen ajoväylän toiselle puolelle oli parkkeerattu autot pituussuunnassa puoliksi ajotielle jotes se väylä peruutukseen oli vallan kapea ja sain sillai 5 senttii eteen 7 taakse -tekniikalla vekslata aikani ennen kuin sain auton turvallisesti pois sieltä. Onneksi on lähes kaikki omat jouluostokset tehty ja mies pääse omille ostoksilleen keskellä päivää kun on iltavuorossa töissä. Sillon luulis olevan vähän rauhallisempaa tehdä hankintoja.

Onko teillä mimmosia lahjatoiveita miehelle (muuta kuin vauva)? Ja ylipäänsä, minkälaisia lahjan hankkijoita miehenne ovat? Mä en tänä vuonna ole sanonut suoraan mitään toiveita, mutta on toki juttuja joista olen vihjannut. Saa nyt nähdä, onko tuo hoksannut vihjeitä... Toisinaan mies on ostellut tosi kivoja juttuja ja toisinaan taas enemmänkin omien intressiensä mukaisia (vaikka olisin suoraan sanonutkin mitä haluaisin).

Täällä nyt kp8 menossa eikä mitään piinailtavaa ja kun mieskin on vielä reissussa niin pakko sepustaa kaikki jutut tänne palstoille kun ei muutakaan juttuseuraa ole läsnä :-) Nyt kai tässä täytyisi seuraavaksi sitä piparitaloa ruveta työstämään.

Vierailija
9/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkii ja vauvaliimaa mukaan!

Mikä kp sulla oli nyt ja millä oot testaillu?

Mä sain kp26 roskishaamun sillä surella,ja acon10 kp28 selvä plussa..ei ollu kyllä läheskää kontrolliviivan vahvunen.Nyt sit aattelin että b-sure näyttäis oikein vahvan plussan jo,ni ei...ihan haalee haamu...nyt o kokoajan epävarma olo.Inhaa!

Vierailija
10/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsis, mulla on nyt kp 27/28-32 ja testasin sellasella Prismasta ostetulla,punainen paketti jossa oli 2kpl ja maksoin noin vitosen,en muista testin nimeä.... Samalla testasin kp 25 ( aconin lisäksi ). Sama testi oli myös käytössä ekassa raskaudessa (km). Aina muutoin se on näyttäny puhdasta negaa, joten luotan siihen testiin.

Oireet on ollu tällä kertaa aika selvemmät kuin viimeksi, tosin silloin en edes uskonut enää tärppiin.

Mulla ei viimeksi ollu mitään menkkamaisia oireita eli kipuja kuten nyt, tosin ei ollu rinnatkaan kipeät kuten nyt.

Oon tänään ollu jo urheilemassa ja syke on käyny 179 ja kohta pitäisi lähteä uuteen vielä kerran. Jos vaavi kestää tän päivän ni sit se varmaan pysyy mukana myöhemminkin.... toivotaan näin!

Koita vaan levätä ja syödä hyvin niin eiköhän me saada elokuun lopulla vaavit :).

Vierailija
11/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Sippuliini!

Kyselit pillereiden jälkeisen ajan kierroista. Olen nyt toista kertaa elämässäni jättänyt pillerit pois. Molemmilla kerroilla muutamat ensimmäiset vuodot on tullut ihan normaalisti samalla aikataululla kuin pillereiden kanssa. Ensimmäisellä kerralla muutaman kierron jälkeen muuttuivat kovin epäsäännöllisiksi. Sillä kertaa kuitenkin elämä heitteli niin, että aloitin piltsut uudelleen. Nyt olen jättänyt lokakuulla pillerit pois ja ensimmäiset vuodot tulivat taas ihan oikeana päivänä. Nyt vähän jännittää, kuinka käy tämän kierron kanssa. Pupuilua kun sattui juuri oviksen aikoihin ja oletettu tädin vierailun alkaminen ois ensi sunnuntaina. Luulen, että pitkäks menee... Jos niin käy, alkaa varmaan jännittää, uskaltaisinko testailla, oisko käynyt niin uskomaton säkä, et plussaisin heti. No, ehkei kannata vielä rakennella kovin huimia pilvilinnoja.

joulukorttitalkoiden tauolla, Amy :)

Vierailija
12/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut pysyä pois, kun sain vihdoinkin käsiinin Apteekista Acon10 testin ja tein sen hieman etuajassa (kp 25/28) ja sain hailakkaampaakin hailakkaan " haamuviivan" muutamassa minuutissa! Nyt sitten ensi viikolla toivottavasti vahvistellaan viivoja ja pidetään täti poissa!

Sippuliini: minä olen 2 kertaa lopettanut pillerit vuosien syömisen jälkeen. Molemmilla kerroilla ekoihin kuukautisiin meni melkein puoli vuotta! Ekan tauon jälkeen aloitinkin sitten pillerit heti. Toisella kerralla seuraaviin kuukautisiin meni jälleen noin puoli vuotta. Eli minulla kesti reilusti yli vuoden, ennenkuin kierto tuli kutakuinkin normaaliksi. Ennen pilleritä kierto oli normaali. Varmaankin lääkärissä käynti olisi nopeuttanut asiaa, mutta kun ei ollut mitään tarvetta, niin mieluusti elin ilman puolukkapäiviä.

Tintarella

Vierailija
13/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovin paljon kaikille lohtuhaleista ja surun valitteluista =) Se tuo lämpimän ja hyvän mielen vaikka suru meidät kohtasi =)

+++++

Vierailija
14/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin tänne palstalle kirjoitellut, toisinaan lueskellut kylläkin.

[color=Red] SYLINTÄYDELTÄ ONNEA PEPSIMAX!! Sun plussa kyllä lämmitti mieltäni niin kovin, ettet usko. Silloin kun ekan kerran aloin palstaanne lukemaan, niin jotenkin jäit mieleeni. Ja nyt sulle sitten tuli osuma. Olen niin onnellinen puolestasi!!! Tarrasukkia siis ja sitä kuuluisaa vauvaliimaa!! [/color]

[color=Blue] ONNEA MYÖS jj31:lle!! Tosi ihanaa, että ensikoissakin kävi oikea plussapyrähdys!! [/color]

Itsellä toka luomukierto venähti 60 päivään :( piti siis käydä liittymässä noihin Pitkiksiin... no onneksi nyt vihdoin menkat alkoivat kunnolla (2 negaa tuli testattua) joten päästään taas joulun aikaan yrittämään kunnolla!

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa!

-Olivia ♥

Vierailija
15/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli täältäkin LOHTUHALI Masulle, mutta ONNITTELUT haamusta Tintarellalle!

Vierailija
16/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän näyttää oikein lupaavalle, plussa-aalto sen kuin vain jatkuu! [color=deeppink]Onnea Tintarella! ♥[/color]

Ja tervetuloa Enskoihin amy75 ja Sippuliini! Uutta väkeä tarvitaan, koska kaikki plussaa :)

Vitsi mulle iski kaamea lunssa yhtäkkiä tänä aamuna! Kurkku on karheana ja nenä tukossa! Olispa ihana käpertyä sohvannurkkaan odottelemaan miestä, mutta pakko se on jatkaa hommia... No, enää pari viikkoa jouluun niin sitten saa levätä.

Mulle tulee muuten kohta joulukorttipaniikki, eikös tässä oo enää muutama päivä aikaa askarrella?

-Q-

Vierailija
17/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(meniköhän se nikki oikein...) Tervetuloa joukkoon !

Kyselit pillereiden jälkeisistä kierroista. Itsellä meni heti pillereiden lopettamisen jälkeen kierto pitkäksi, just kans 60 päivää. Siitä lähtien suht normaalia kiertoa. Lyhin on ollut 24 päivää (heti sen 60 perään) ja siitä lähtien 27-29 pv, että kaipa sitä elimistö tarvitsee aikaa tasaantua niiden pillereiden jälkeen. Itsekin niitä useamman vuoden ehdin syödä enkä kertaakaan pitänyt taukoa.

Yritän olla vielä luottavaisella mielellä ja uskoa että kierto tasaantuu ja loppujenlopuksi se tärppikin vielä käy.....(tänään taas positiivisella mielellä :)

t. A

Vierailija
18/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tintarella haamusta!!!

Täällähän on aivan järkky plussa-aaalto meneillään!!!!Muistatteko enskat kun kuukausi sitten ihmeteltiin miten voi olla mahollista ettei lussia tuu ja käytii muitten pinoja kurkkimassa kateellisina ja laskemassa kui monta lussaa muut oli saanu?hihiiii..........

Eikös Q:lla rupee olee piinapvt käsillä...muistelin et sanoit jotain tiistaista et sillo ois piinahetket käsillä..?Peukkujaaaaaaa!!!!!!!!!

Naksulle ja muillekkii peukkuloita!!!!!!!!!!!!!!!

Moolillekkiii halejaaa!!!!!!!!!!

Vierailija
19/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paljon onnea Tintarella!!!! Tää on tahtia plussa päivässä! Pidetään tämä tahti yllä, niin kohta on pieni porukka kuumeilemassa ja enemmistö odotuspuolella :) Hienoa!

Tervetuloa Sippuliini ja Amy!

Perhana, meinasin unohtaa joulukortit! Täytyy pyhittää huomispäivä niille sitten...

Nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla nousta aikaisin töihin.

Vierailija
20/21 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Pepsis plussasta ++++

Kyllä tosiaan täällä osaa olla iloinen toiseten plussista, mutta annasolla kun kaverit plussailee niin iskee se kateuden peikko =(

Pillereiden jälkeisistä kierroista: Minä soin pilsuja seittemän vuotta ja kun lopetin niin menkkoja ei kuulunut ollenkaan puoleen vuoteen!!! Eli kaippa se hormoonitoiminta oli aika sekasin. Nyt onneksi on jo suht tasaset.

Niin ja minä testailen tällä viikolla kp 28/28-32 menossa. Viimesin kierto oli tuon 32, joten sinne ootellaan (jos ootellaan). Testi on jo kaapissa =)

Tosiaan eka kierros menossa niin yritän olla etten liikoja toivos, ettei kauhea pettymys tuu jos negaa näyttää.