♥ ♥ Truplat Sunnuntai suklaalle ♥ ♥
Kommentit (25)
Meidän poju menikin eilen mummolaan yökylään. Joten saatiin viettää aikaa miehen kanssa kaksisten. Tehtin tortilloja ja kateltiin leffaa. Ja nyt aamulla sai nukkua normaalia pidempään. Aikasta luksusta. Ajattelin tuossa juuri, että sitten kun tuo toinen lapsi syntyy, niin voi olla että nää kahdenkeskiset illat jää hyvin vähälle. Kun en tiedä haluttaako mummoa ottaa kahta vekaraa yhtäaikaa yökylään. No, ehkä sitten kun tää uusi tulokas on jo vähän isompi vähemmän vaativa.
Kohta lähden hakemaan pojua ja sitten mennään talolle. Pitäisi kuulemma merkkailla pyyhekoukkujen paikkoja, kun niitä huomenna asennellaan. Ja arvatkaas, me taidetaan vihdoin ja viimein päästä muuttamaan ensi viikonloppuna. Mulla olis ollut koko viikonloppu töitä. Mut sain onneksi vaihdettua sunnuntain vapaaksi, niin pääsen määräilemään kaappien paikkoja ;)
Isäni luona pitäisi vielä piipahtaa tänään viemässä siskon lapsille menevät joululahjat. Asuvat Vantaalla, eikä nyt tän muuton takia varmaan ehditä siellä enää ennen joulua käväsemään. Isä onneksi lupas piipahtaa siellä vielä jouluviikolla.
Joululahjat alkaakin olla kokolailla hankittu. Pojulle pitäs vielä joku lautapeli ostaa ja miehen veljelle joku lahja. Mutta sen jätin miehen tehtäväksi. Katotaan vaan, ni mä sitten aaton aattona epätoivoisesti etsin jotian lahjantynkää kun mies on " unohtanut" koko asian.
Marieela: Toivottavasti teidän poju pian paranee. Onkos teillä poikakin kouristanut aiemmin kuumeessa. Muistan että ainakin puhuit kerran että tyttö on kouristanut. Vai onkos se sitten niin perinnöllistä? Mun kummipojalla on kanssa ollut kuumekouristusta pienempänä ja saivatkin sitten jotain lääkettä, oisko ollut stesolidia, joka laukasee kouristuksen jos se pääsee yllättämään.
Mites soffun pippalot meni?
Axe: Jokos viiva on vahvistunut?
Semmottisia täällä. Nyt lähden kuvaamaan tukkaa. Palaan illalla jos ehdin. Muuten sitten huomiseen!
mirulii 11+3
Hui Marieela! Aika rajulta kuulostaa nakun kanssa 10 minuutiksi pakkaseen! Mutta hyvä kun joku keino löytyi ja ylikierroksilla käyvä kuumeen nousu saatiin hallintaan.
Ja viikotkin jo noin mukavalla mallilla, turvallinen raja ikään kuin saavutettu. Onnea!
Meidän potilas värkkää Möhköfantti-puuhakirjaa tuossa vieressäni jo aika lailla hyväkuntoisena. Ääni on käheä, mutta ei juuri muuta.
Mirulii pääsee muuttamaan, herkkua!! Ihana joulu tulossa " tuoreessa" kodissa :o)
Me lähdetään tästä ottamaan joulukorttikuvaa lapsista ulos rekvisiitan kanssa. Huolehtikos joku viime viikolla olevansa viime tingassa asialla... :D
Mä oon aivan poikki,ei ymmärrä.Veto poissa.Pienin ponkas pystyyn jo puoli 8 ja täynnä energiaa.Mä vaan en sängystä ylös päässyt.Mies sitten nousikin ja mä NUKAHDIN!!!!
Uskomatonta,täällä oli aikamoinen hälinä ja välillä tappelua,ja äiti nukkuu???!!!!
Mutta uskomattoman väsynyt olen yhä!Joku puutos/kaamosväsymys,mikä lie!
Katzuko oli joka mietti voiko 2 jättää mummolle hoitoon,että joskus sais vielä kaksinkeskeisiä iltoja?
Eiköhän se mummo mielellään ota,sillointällöin.Riippuu tietenkin mummosta=)
Mun ystävän äiti,koki itsensä liian nuoreksi ollakseen mummo ja kun kaverin kaksoset syntyi hän ei niitä hoitanut/pitänyt yhtään 2:n vuoteen.Nyt kun ovat 5v jo pitääkin.
Mulla taas tuskaa jättää viittä hoitoon,anoppi kyllä ottaa,mutta itse olen huolissani miten niiden viiden kanssa sujuu.
Niinku aiemmin kirjoitinkin,niin ennen matkustimme kaksin.kun lapsia oli 3 ja alta.Ja niin saimme sen kaksinkeskisen ajan.Mutta nyt aina kokoperheen voimin,kun mua pelottaa jättää lapsia.
Yksi yö menee mutta ei pidemmäksi aikaa,mielellään!
Samanlaisia elämän tarinoita.Mä lähdin kotoa 16 vuotiaana ja kovalla biletyksellä.Ja 13 vuotiaana aloitin jo ns " juoksukauden" rankan sellaisen.Kunnes 2kympisenä tapasin mieheni.Menimme naimisiin ja
21v sain esikoiseni.Välillä tulee kausia että tekis mieli lähteä baanalle mutta jos siellä käväiseekin huomaa ettei oo ollenkaan oma juttu.
Mutta en kaipaa sitä aikaa lainkaan!
Mun on pakko mennä petaamaan sängyt ja järjestämään tämä aamuinen sekamelska!
Palaan asiaan,jos ja kun=)
L+5
Miten voikin kaikkia asiat näin hetkessä unohtaa!sama pää kesät talvet...
L
Ja tauti vaan jyllää täälläkin.. Muuta ei oikein päässä pyöri, suokaa anteeksi taas.
Tänään on isomman neidin kuume laskenu, mutta pienemmällä oli aamulla 39,5 ja ihan reppana poloinen muutenkin. Hengitys vinkuu ja hän vaan itki sylissä mikä ei oo ollenkaan normaalia. Nyt nukahti, kun annoin panadolia ja astmapiippua, jakso hiukan syödä puuroa ja tisuakin. Mutta kauheeta tää on. Nyt taas mietin, että pystynkö oottamaan huomiseen josko hän ois huomenna parempi vai pitäskö lähtee tänään lääkäriin. Kun molemmilla on ripulikin vielä kaiken lisäks.
Paranemisia Marieelan ja Serpun pikkuisille. Kamalalta kuulostaa nuo kuumekouristukset, onneks osaat olla varautunut niihin ja tiedät mikä auttaa. Kiva, että Serpun potilas on jo paljon parempi.
Mirulii, voi kun ihanaa, että saatatte päästä jo jouluksi uuteen kotiin!
Biletyskausista. Mä taisin kanssa aloitella tuossa 13 ikävuoden hujakoilla, ja mun juoksut loppu vasta, kun tulin raskaaks. Eli niin korkeeta matikkaa, etten viiti ees laskee monta vuotta siihen meni..
No parinkympin korvilla kyllä vähän tyyli sentään muuttu, mutta ihan liian lujaa on menny koko aikuisikä. Ehkä asialla on jotain tekemistä tuon ex ammatin kanssa joka välillä suorastaan " velvotti" hummailemaan. Joten eipä oo ihme, ettei sitä aikaa enää kaipaa, muuta kuin satunnaisesti. Jo ois pian alkanu maksa parahdella..Jaahas, nyt pitää mennä taas tarkistamaan hengittääkö pieni..
Heipat!
Mirulii: On meillä stesolid hätävarana. JA poika ei ole vielä koskaan saanu kouristusta (tyttö tosiaan 2 kertaa) ja kulkee prinnöllisenä ja lääkärin mielestä siis pojalla taipumus ko. riskiin ja siksi on stesolidit määrättynä valmiiksi jo heti syntymästä. Ja eilen olikine kan kerran et meni noin kovaa ja kerralla korkeelle, kuume siis. Mutta siinä stesolidissakin kun on riskinsä, ja kun sitä pitäs osata antaa tietyn verran siitä ampullista ja hitaasti ja hysteerinen äiti ei välttämättä siihen kykene ;/ Siksi kokeilen aina sen naukuan jäähän ensin, ja se yllensä tehoaakin tehokkaasti.
Mutts iis joo... meni jaaraamiseksi ;)
Ihanaa, te tosiaan pääsette uuteen kotiin hyvinkin pian. Aivan mahtavaa -> kahvee kutusa ootelles ;DDD
Leanna, täälläkin tuo väsymys osaa vaivata. JA mäkin nukuin vaikka koti täynnä meteliä:) Kyllähän mäkin viel joskus baariin menen, ja haluan, mutta se on sellaista: mennään parille ja turistaan kunnolla- tyyliin ;) Joskus jopa miehen kanssa -> Miruliin ja miehen kanssa kun oltiin-tyyliin :)
Piipaan lapsosille myös paranemisia. Mä menisin sinuna jo lekuriin kun kuulostaa sielläkin aika moiselta pöpöltä :((((
Mutta joo, nyt meen imurin kimppuun, moikka :)
M
MARIEELA:
Hui olkoon! kuullostaa kauhealta tuo kuumeen nousu yms! :' ( Mä olisin varmaan ihan hermoheikkona! Ja onneksi olkoon 3 kk.n rajapyykistä! Jokos ois masukuvia sähkäriin? ;)
UUSIAKIN oli pinoon tullut, TERVETULOA! Meillä hiukan kiirettä pidellyt näin joulun alla, joten ANTEEKSI poissaoloni :/
AXE:
Mites tosiaan oviksen tikuttelu etenee? :)
Missäs JOHELLE olikaan? Olikos se reissun päällä? Mulla muisti ihan tuhoutunut lähipäivinä..
Olen kyllä pinoja lukenut mutta on ollu kädet täynnä hommia.. Minja syö öisin 2-3h:n välein ja olen aika TÖÖT (mies ei hoida yösyöttöjä, mut sain hetken nukkua päikkyjä eilen onneksi)
Nealla taas riiviökausi :D (mitä, taasko???) :)
NUORUUDESTA:
Uskokaa tai älkää, mä olen aina seurustellu, alta 16 v aloitin ekan suhteen joka kesti aina liki 20 ikään asti, sitten tapasin toisen miehen ja silloin ryypättiin (ja paljon) pari vuotta ja sitten törmäsin nykyiseen mieheeni.
En ole koskaan ollu kovin biletyshirmu, kun on aina ollu hiukan ongelmallista tuo kun olen erakkoluonne jonkin verran, kiitos vuosia kestäneen koulukiusaamisen. Opin kyllä miehistä jonkin verran kun laihduin 9lk:n kesälomalla (ennen ku lukioon menin) niin 20kg ja puolessa vuodessa venahdin 10cm. Kiusaaminen loppu kuin seinään ja entiset kiusaajat tuli iskemään kapakassa. Karu totuus siitä, mitä 98% miehistä on, selvisi ;)
Siks en kai baarissa kovin viihtynytkään.
Mitäs muuta... PIIPAALLE jaksuja!
Nyt nukutus puuhiin (toivotonta) ja sitten kauppaan ku mies potee vaan vatsaansa..
T:Neiti21 kera kakaroiden
Täälläkin taitaa olla flunssaa :/ Tai mulla vaan päänsärkyä, mutta täytyy toivoa, ettei tästä pahene --> pitäisi saada harjoittelu tehtyä loppuun. Mies on köhinyt jo monta päivää.
[color=violet]Parantumissäteitä ~~~~~~~~~ kaikkien pikkuisille ~~~~
Mirulii:[/color] Mä heräsin vasta äsken ja sitä aconia ei saanut tehdä aamuvirtsasta, joten nyt odotellaan seuraavaa pissahätää:) Ainakin tota vuotoa tulee siihen malliin, ettei se kauhean kaukana voi olla - jos on tullakseen.
A kp14
Toissapäivänä sanoin palaavani, mutta enpä sitten ehtinyt.
Torstaina meillä oli ne vauvapikkujoulut, 8 vauvaa ja 8 äitiä oli paikalla. Eilen olin taas opiskeluryhmän pikkujouluissa. Muut alkavat pikkuhiljaa valmistua ja pääasiassa vain opiskeluasioista puhuttiin. Ja minä en edes tiedä menisinkö takas vai en. Vaikeaa on...
Oli varmaan Marieela melkoisen pelottavaa se kuumeen nousu! Onneksi teillä kuitenkin on se hätävaralääke kotona, vaikka onkin vaikeasti käytettävä
Piipaan pienelle myös paranemistoivotukset! On se vaan niin kurjaa kun lapset sairastaa :(
Mua ei ole koskaan biletys hirveästi kiinnostanut. Äiti koetti aina perjantai-iltaisin työntää mua muiden mukaan juhlimaan, mutta en vaan halunnut. Pikkusisko sitten taas olisi halunnut, mutta sitä ei päästetty :)
Miruliille onnea muutosta! Jospa ehtisitte laittaa paikat kuntoon ennen joulua!
Nyt mulla on lahopää, mutta kukas se sanoikaan, ettei mummo suostunut hoitamaan lasta ennen kuin tämä oli yli 2 vuotias? Sikäli tilanne kiinnostaa, että mun äiti ei myöskään ole vielä yhtään valmis mummoksi, häntä ei saa kutsua millään sanalla, joka viittaa siihen, että hänellä on lapsenlapsi. Mutta jospa tämäkin vaihe menisi sit hälläkin joskus ohi...
Jospa ensi viikolla löytäisin taas enemmän aikaa tälle palstailulle. Kun tenava nukkuu ei ehdi tulla lukemaan ja kun se valvoo on hirveästi muuta hommaa. Onneksi sain nyt taas oman koneen itselleni, niin pääsen illalla vielä rauhassa surffaamaan. Ja nyt kotihommiin :)
Lisäksi se viiva oli nyt [b]vaaleampi[/b] kuin eilen!!! Miten tää on mahdollista?! Ilmeisesti mä en ovuloi lainkaan :¨( Tänään kyllä tota tavaraa tulee housuihin ja oik. alavatsalta vihloo.
Ja mies ei ehdi " pussailemaan" kun sen pitää siivota! *nyt kiroilisin jos kiroilisin*
Mies on siivonnu meidän kaapeja -> eli akrsinut ylimääräisiä roiniaan työkalu kaapistaan ja siirtänyt niitä muualle jotta tytön kaapit viiemin saatais pelkästään tytölle ;)
Itse olen imuroinut ja muutoinkin kukat suihkuttanut suihkussa pölyttömiksi ja karsinut niistä kuivia pois. Vielä pitäs vessa pestä, pölyt pyyhkiä ym mutta niitä nyt kerkee tehdä vielä 100 kertaa ennen joulua ;D
Lattiat sitte viimeiseksi..
Axe, hmm kuulostaa oudolta et testiviiva jo nyt vaalenis. Tosin en tiiä yhtään kuin ne aconin omat toimii kun ne Fertestit oli aamupissasta, eli tavallaan aina miltei saman verran hormonia ehti kertyä joka testiin.
Kuulostas et mies ei halua plussata tarkoituksella? :O Meillä mies heittäs siivouksen nurkkaan jos antaisin pienenkin vihjeen pupuilusta ;)) Yritäs nyt vietellä hänet niin et siivous tuntuis lähinnä tylsältä sun ehdotukseen verrattuna ;)
Pojalla nousi kuume 38,3 jo klo. 13.00ja nyt on virkeenä kuumeläkkeen ansiosta. Ajattelin nyt ennen nukkumaan menoa olla ilman lääkitystä ja kts kohoaako edelleen pilviin.
Tulkaas nyt kaikki vähän tänne turisemaan...
Taas on hommia niin ettei syömään kerkeä ja vieraitakin ois tulossa tunnin päästä. Pitää kai joku mustikkapiirakka tekasta ettei aivan kaljupää kahveja tarvii tarjota. Niil onkin 3 lasta ja nuorin on hmm.. ehkä reilu vuoden. Eli pääsee sitä paijaamaan.:)
MARIEELAN poitsulle paranemisia!!!!!Pelottavia kuumeita, mokomat.
Ja MIRULII: Ihanaa kun pääsette kohta uuteen kotiin. =)
Huomenna mies menee onneks töihin niin pääsen sit kunnolla perehtyyn pinoihin, nyt sorit kaikille. Pitää mennä sitä piirakkaa leipomaan..
Aamu täällä on todella kylmä taas ja pakkanen höyryää ulkona. No on ainakin talvista täällä, kun koko ajan on ollut viilempää kuin Suomessa ja luntakin varmaan enemmän. Onneksi kohta kääntyy vuosi ja sitten kevät tuleekin jo suht ajoissa.
Marieelan poika onkin sitten sairastanut ihan kunnolla. Toivottavasti lääke tehoaa. Mulla itsellä oli pienenä taipumista kouristuksiin ja usein sitä jouduttiinkin kiireellä lähtemään sairaalaan, kun alkoi vetää ihan violetiksi ja kouristella...No, siitäkin selvitty, mutta varmasti huolestuttaa kovasti pikkuisen jaksaminen.
Meillä olisi miehuksen kanssa tänään hääpäiväkin, neljä vuotta avioliittoa takana! Yhdessäoloa tosin sitten sitäkin enemmän...Tosin ei ole ollenkaan juhlatuulta eikä jaksa tehdä mitään erikoista, kun aivot jauhaa muutaman raportin kanssa eikä voi koneelta irrottautua tekemään mitään hauskaa. Mies yrittää tehdä omia juttujaan ja pysytellä poissa jaloista, että saan rauhassa keskittyä. Pyyteli kovasti, että jos käytäis vaikka ulkona syömässä, mutta kun ei nyt ole aikaa! Eli mukavaa hääpäivää sitten vaan...jospa sitä vaikka ensi viikonloppuna ehtis hieman juhlistamaan, hope so.
Just äsken kotiuduttiin viikonloppureissulta Vaasasta. En siis ole sen vuoksi koko viikonloppuna mitään voinut kirjoitella. Tarkoitus oli käydä ostamassa joululahjoja, mutta taidettiin ostella enemmän itselle tuolta reissulta :D No, onhan tässä vielä aikaa ostella loput lahjatkin. Ei niitä onneksi niin montaa ole enää ostamatta.
Kovasti täällä tuntuu olevan liikkeellä erilaisia tauteja:( Kovasti paranemisia kaikille kuumeen ym. tautien kanssa taisteleville perheille!!
Pitäisi alkaa purkamaan kasseja - niissä riittääkin tekemistä:( Mies meni heti remonttireiskan hommiin tonne kylppäriin. Sen jälkeen täytyy vielä käydä pienellä happihyppelyllä tuolla ulkona. On ihan tööt olo kun koko päivä on tullut istuttua autossa.
Taidan samalla käydä lukemassa viikonlopun pinot, jotta tiedän taas paremmin mitä teille itse kullekin kuuluu.
Hei käykääs katsomassa ketkä ehtii ja kertokaa ymmärtääkö/ erottaako sen lasten vieressä olevan " eläimen" hyvin et mikä se on..? Kun se olisi enemmän edukseen sivusta otetussa kuvassa, mutta tuossa edestäpäin otetussa lapsilla on parempi ilme.
Jellona oli käyny melkein meirän " naapurissa" :o)
Nyt on sitten tullut synttärit juhlittua (siskon miehen) ja oli taas paljon hyviä leivonnaisia!!!:)
Kohta mennään saunaan ja sitten saakin laittaa tytön nukkumaan ja vietetään miehen kanssa aikaa ihan kaksistaan. Tosin se varmaan valtaa koneen ja mä möhrötän sohvalla!!
Tosta biletyksestä...muutin itäsuomeen opiskelemaan 16 vuotiaana (ollaan miehen kanssa tavattu netissä ja olin silloin 15...mies itäsuomesta kotosin ja mä täältä Porin suunnalta) ja silloin tuli vietettyä aikas moista opiskelijaelämää.
" Biletys" tais loppua aika lailla sitten ku tuli 18 täytettyä. Aloin ekaa odottamaan 19v. (joka meni kesken) ja olin 20 kun tyttö syntyi. Viime vuonna marraskuussa taisin viimeksi ottaa muutaman lasillisen, et tosi harvoin mitään innostun juomaan!
federica: mukavaa hääpäivää!!!=)
marieela: onneksi sait kuumeen laskemaan. Meillä on kerran käynyt niin ettei meinattu saada tytön kuumetta laskemaan ja saatiinkin sitten heti aika yksityiselle. Silloin selvisi että lääkäri oli päivää ennempää antanut väärää lääkettä tytön korvatulehdukseen joten se ei ollut auttanut ja tulehdus oli tosi paha.
Mutta nyt taidan rientää saunaan!!
Mukavaa sunnuntai iltaa kaikille!!=)
Aamupäivällä jo kirjottelinkin mut sit sammu kone jostain tuntemattomasta syystä ja piiuu oli tietty kirjotuksetkin tipo tiessään..
Käytiin päivällä Minjan isän äidin luona ja sen jälkeen mentiin shoppailee :I Löysin ihanat verhot ja niihin sellaset jännät valoköynnökset. Minja sai Bratzille kenkäpakkauksen, niin ja kuuseen ostettiin pieniä puisia tonttuja :)
Palaamisiin taas - nyt on jo jouduttava saunaan, et päästään nukkumaankin.
Huh, teillä useammalla on ollu muksut kipeenä: hurjalle kuulosti tuo Marieelan pojan kuumeen nousu. Mun työkamun pojalla kans ollu noita kuumekouristuksia ja siellä kans usein toivotaan et ois pakkasta kun kuume nousee hurjaa vauhtia eikä lääkkeet auta. Ulkona sitten helpottaa.
Mä vietin mun suurinta biletyskautta siinä 15-19v ja meno oli välillä hurjaa: miehen kanssa tavattiin kun oltiin 17-v ja silloin oli sinne 18v asti taukoa: sen jälkeen baareissa tuli sen vuoden verran riekuttua niin että laitettiin suhdekin poikki: mut oikeestaa eron jälkeen tuli fiilis että nyt tuli mokattua ja mun biletysvimma loppui siihen: pari kk ihmettelin elämääni yksin ja sitten sattumalta tavattiin miehen kanssa kaupungilla ja tajuttii kuin ikävissää ollaa molemmat oltu :) nykyisin harvemmin huvittaa minnee lähtä: kai työn vuoksi humalaiset saa mun sapen kiehumaan ihan satasella joten en kestä yhtään känniörvellystä... ;)
On sitä tullu biletettyä että nyt kelpaa olla kotosalla...
Mirulii: Onnea muuttosuunnitelmasta!! ja tsemppiä pakkaamiseen...
Mulle pukkas sitten hiivanpäällä :( tuskainen olotila... Onneksi huomenna on neuvola niin saan tietää mitä lääkettä vois käyttää tähän!!! Surettaa kun mieskin lähti taas, ei vielä osaa ymmärtää että ens viikolla on pari päivää poissa ja sitten lähes kokonaan kotosalla että ennättää sen pyörimiseen sitten kyllästyä...
Taidan räplätä vähän tuota pelipalaa ja sitten nukkumaan... öitä vaan kaikille!!
M 13+1
Pojan kuume 39 pintaa, mutta siis vähemmän kuin eilen ja hiljalleen noussut äkillisen sijaan. Eli aika rauhallisin mielin jo.. Äsken annoin yskänlääkettä ja otti velliä iltapalaksi ja oksensi kaaressa kaiken ulos :(((
On niin pahaa yskänlääkettä et käkii pelkästä hajusta :/
Lapset pedeissä ja mä ootan idolsin äänestyksen tulosta ja sitte mäkin singahdan nukkumaan. Iltapalaksi meille tulossa uunista hornetteja. En ymmärrä mutta niihin himo iskeny ;D
Mutta pidemmittä löpinöittä sohvalle ja hornetteja napostelemaan.
Öitä murut!!
M
Olin eilisen pvän jälkeen kun kuollut kuttu tosiaan. Ensin shoppailemassa, sitte tunti kotona murkinoimassa ja kiireellä taas tytön jumpan joulunäytökseen. Ja siellä menio puol 9 asti *haukotus*
Ei muuta ku kotiin iltapaloille ja unten maille. Tosin se ei ollut niin yksinkertaista -> pojalle nousi ihan yhtääkkiä kuume reilusti yli 39 (39,6). Mitään kuumeeseen viittaavaa ei ollut koko iltana..
Meillä kun sitä kuumekouristusta on (riskinä kuolema) niin ei auttanu muu kuin pronaxenia naamaan (ei laskenut, oli niin kovas nousussa) sitte 125mg burana suppo(ei laskenu vieläkään..) kun viiemin mentiin yli 40 asteen otin pojan alasti ja mentiin parvekkeelle ottamaan pakkasta iholle -> 10 min ja alkoi viimein laskemaan, ei tarvinnut ambulanssia soittaa.
Voitte kuvitella nukuinko sitte alku yönä ollenkaan -> no en niin :(
No onneks mies antoi mun nukkua aamulla nyt, helpotti kummasti...
Nyt poika on taas kun kuumetta ei olis ollutkaan. Yskii kyllä edelleen ja koko ajan ja on nuhainen/räkänen mutta kuumeesta ei tietoakaan. No, illallahan ne yleensä nouseekin vasta. Osaanpahan olla nyt valppaampi ja aloitan lääkityksen varuiks illallal jo aiemmin, ennen kuin edes kuumetta juurikaan on.
Federica, sun tarina kuulosti ihan mun omalta -> mä muutin 16v. pois kotoa opiskeluasuntolaan opiskelemaan ja sitä opiskelija elämää tuli tosiaan vietettyä siitä asti aina se n. 8 vuotta eteenpäin ;)
Siihen asti kunnes ex-mieheni löytyi. Siihen loppui biletys enkä sitä kaipaamaan jäänyt. Eron jälkeen kokeilin parina vkonloppuna vielä uudestaan mutta ei ollut enää mun juttuni.
Joten mäkin voin sanoa että olen ainakin elänyt ja kokeillut nuoruuteni aikana kaikkea hurjempaakin menoa, ja nyt sitä tosiaan ei kaipaa enään yhtään ;D Mutta eipä koskaan tuskin tule mieleenkään vanhempana et miksi en kokeillut silloin bilettänyt, mennyt ja vaahdonnut ;)
Mutta juu, nyt meen aamupalalle, alkaa hieman etoa -> maha vissiin tyhjääkin tyhjempi jo ;) Eli syömään ja sitten tänne taas jossain vaihees. Tuskin mennää shoppaamaan ku poika kipeenä, joten joulusiivoa vois vaikka aloitella tänään :)
Marieela ja Paapero [size=3] 12+0 [/size] tasan ;)