Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisittekö tilassani testin? Vastatkaa

Vierailija
11.12.2005 |

Lopetin pillerit joskus syyskuussa ja yhdet kuukautiset tuli normaalisti lokakuussa. Nyt kuukautiseni on n. yli 3 viikkoa myöhässä. Olen ollut juuri ovulaation aikoihin yhdynnässä monta kertaa, mutta kondomi on ollut joka kerta käytössä. kuitenkin nyt niihin aikoihin kun kuukautisten piti alkaa, on ollut kuukautiskivun tyyppisiä kipuja vatsan seudulla ja todella runsasta valkovuotoa, mutta ei kuukautisia. Tämän jälkeen on ollut monena päivänä erilaisia vatsakipuja, esim. tiskatessa niin voimakkaita kipuja vatsassa, että oli pakko mennä kyykkyyn. Olen aina ajatellut, että varmaan alkaa kuukautiset, mutta eipä ole vieläkään näkynyt. olen ollut myös pohjattoman väsynyt. Kevyesti olen nukkunut 15 tuntia, vaikka ennen 7 tunnin yöunet on riittänyt. Syy miksi en ole vielä tehnyt testiä on se, että raskaus olisi todella ei-toivottu ja pelkkä ajatus saa paniikkiin. Testaaminen tuntuu pelottavalta ja siksi olen sitä välttänyt. Kuinkahan todennäköistä raskaus on vai voiko kaikki selittyä sattumalla ja että pillerit vaan pisti kierron sekaisin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli joskus samanlaisia oireita ja testi näytti negaa. Syyksi paljastui klamydia.

Vierailija
22/26 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin menen tammikuun alussa, ellei mitään kuulu, mutta pitäisiköhän vielä testata? Valkovuoto ja ikävät kivut on loppuneet suurimmaksi osaksi, mutta vielä kuukautiskipujen tapaisia kipuja/kouristeluja on kohdun kohdalla epäsäännöllisin väliajoin. Kyseisessä unistep-testissä näkyi aluksi muuten " viivan paikka" , mutta haulla hakiessani monella on ollut näköjään sama ja tulkitsin, että jos kyseinen paikka ei ole värillinen, niin kyseessä ei ole haamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sellaista mahdollisuutta, onko edellinen testi voinut näyttää väärin. Toisaalta viikkoja olisi pitänyt olla tuohonkin mennessä aika monta, nyt olisin n. rv 9-10

Vierailija
24/26 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäivät kerran kuukautiset pois (yritimme tuolloin vauvaa) ja testi näytti kuitenkin negaa. Kävin lääkärillä, joka totesi munasarjassa kystan, joka kuulemma eritti jotain ainetta siten, että munasolu ei päässyt irtoamaan. Kun kysta puhkesi, tulivat sitten kuukautisetkin takaisin.

Kysta voi aiheuttaa myös kuvailemiasi kipuja.

Vierailija
25/26 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pillerit oli jäänyt vähän aikaa sitten silloin pois, ja kortsua käytettiin..ihan yllättäen raskaana olin, oli todella yllätys. Nyt rv 36, ja onnellisia ollaan!!! myös vm.85 ja mies 86... aluks shokki,pelko..mut nyt IHANAAA!

Vierailija
26/26 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioon että suomessa on paljon lapsettomia pariskuntia jotka hirveän mielellään haluaisi adoptoida suomalaisen vauvan. Ne ovat varmaan kaikki ihan hyviä vanhempia, kun kerran joutuvat kaikki haastattelut yms käymään läpi. Eli jos olet raskaana ja mietit aborttia niin mieti myös adoption mahdollisuutta! Lapsesi saisi elää ja joku pariskunta olisi onnesta sekaisin. Jos päätät itse pitää yllätysvauvaa niin voihan se olla niinkin että kaikki menee tosi hyvin! Tee ihmeessä testi uudestaan, minullakin näytti testi ensi miinusta 50 päivän kierron jälkeen, mutta myöhemmin se näytti plussaa, silloin minulla olisi ollut jo 60 päivän kierto - oli kuukautiset menneet sekaisin pillerien pois jättämisen jälkeen :-)

Onnea sinulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan