Ei kutsua firman pikkujouluihin :-(
Olen sairaslomalla työpaikastani pomon aiheuttaman " burnoutin" takia ja jään sitten äitiyslomalle. Kaipaan työkavereitani, olemmehan tehneet yhdessä töitä jo vuosia, mutta en uskaltaisi mennä työpaikalleni heitä katsomaan pomoni takia. Pikkujouluihinkaan en olisi siis uskaltanut mennä, jos olisi kutsuttu, mutta vaan ei kukaan (siis pomo)edes kohteliaisuudesta kutsunut.
Vaikeaa parantua työpaikan aiheuttaneesta henkisestä sairaudesta, kun suljetaan vielä työyhteisön ulkopuolelle näin. Tunnen itseni loukatuksi ja hylätyksi ja ajattelen, että olinko tosiaan heille näin tarpeeton, vaikka aina kuvittelin olevani muuta.
Vai onko mielestänne ihan normaalia, ettei sairaslomalaisia tai äitiyslomalla olijoita kutsuta firman juhliin, ja säälittelen täällä itseäni ihan turhaan?
Entä joulubonukset, onko oikein nekin jättää antamatta siksi, että olen nyt sairaslomalla vaikka suurimman osan vuodesta olin töissä ja tein hyvää tulosta (kuten aina)?
Kommentit (4)
annat pomosi säädellä elämääsi? Tottakai sinun olisi pitänyt käydä työkavereitasi moikkaamassa, kun heitä kaipaat. Kun et käy, he ajattelevat ettet ole heistä kiinnostunut. Alahan nyt ajatella omilla aivoillasi ja alat heti tänään pitää yhteyttä työkavereihisi. Ihan jo senkin takia ettei sinua kohta savusteta firmasta ulos. Tuolla käytökselläsi " anteeksi, että ole olemassa" olet mitä otollisinta materiaalia työpaikka kiusaukseen!
meidän pomo ei kutsu äit.lomalaisia eikä ainakaan sairaslomalaisia pikkujouluihin. Sairaana olevan täytyy hänen mielestään maata sängyn pohjalla, muuten ei ole sairas.
Eikä meidän pomo myöskään tykkää, että työpaikalla käy näitä lomalla olijoita, koska töissä tehdään töitä, ei seurustella. Tulevat muka vaan häiritsemään muitten töitä.
Että sellanen työpaikka meillä.
ne äitiyslomalaisetki/sairaslomalla olevat kutsutaan yleensä pikkujouluihin mukaan