Sanokaa että oon mielenvikainen!?!
Mä tuun hulluksi, oikeesti! Pelkään mahatautia/oksentamista niin paljon, että se rajottaa elämää ihan hirveesti. Toista lastakaan en uskalla yrittää kun sitten on taas yksi enemmän oksentelemassa. Miten te monen lapsen äidit jaksatte kun koko lauma sairastuu mahatautiin?? Ei käydä vauvan (9kk) kanssa missään, kun pelkään tartuntaa. Kadulla pidätän hengitystä kun ihmiset ohi kävellessä yskii. Käytän käsidesiä jatkuvasti. jne.jne.
Tää on oikeesti suuri ongelma mulle, vaikka tiedän että monilla on asiat paljon huonommin ja oikeita ongelmia. Mihinkään psykologille en kehtaa mennä kun tää on niin naurettavaa...
Kommentit (3)
Ei kai kukaan nyt oksentamisesta tykkää, mutta ei normaali ihminen sitä pakonomaisesti pelkääkään. Oksennustauti on toki inhottava ja sääliksi käy pientä lasta, jolla on maha kipeä ja paha olo, ja siksi ei toivo heidän saavan tartuntaakaan, mutta ei se nyt elämää suurempi juttu ole, siinä missä flunssakaan.
ilman muuta lähdet hakemaan apua välittömästi.turha kärsiä,kun on ihmisiä jotka voivat sinua auttaa.eikä tuossa ole mitään naurettavaa..pelkosi on jostain syystä ottanut vain vallan sinusta.aika monilla ihmisillä on neurooseja.moni tuskailee vaan hiljaa kotonansa niitä..hae apua ajoissa,pelot saattavat hoitamattomina pahentua ja viedä sinut totaalliseen umpikujaan!!!muista tämä!
sinne siis! ei ole mitään hävettävää hakea apua itselleen, avun hakematta jättämistä kyllä häpeäisin enemmän.