Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeeko teidän 3v pojat itse vaatteensa päälle?

Vierailija
10.12.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v 5 kk ulkovaatteet ja ihan tavallienn kakara kyseessä

Vierailija
2/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neppari/nappi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 3-vuotias ei osaa pukea mitään vaatteita. No lapaset osaa, mutta ei rukkasia, hattukin menee niin, ettei suojaa korvia.

Vierailija
4/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin samalla tapaa onnaa vaikka ei olisi kahta kättäkään.

Vierailija
5/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna menisin itseeni

Vierailija
6/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai liian kauan passannut ja pukenut pojan itse, niin ei vielä oikein osaa.. Tosin viimeaikoina kun olen vaatinut poikaa pukemaan itse, niin hän osaa pukea housut ja sukat ja ulkohaalarin. Mutta paitaa ei osaa riisua eikä pukea! Miten ihmeessä sen saisi opetettua?? Vinkkejä?

Vierailija
7/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 3-vuotiaani vinksauttaa paidan ihan kummallisesti päälle eli alkaa pukea niin, että selkä on etupuolella ja sitten kun pää sujahtaa kaula-aukosta niin kääntää samalla paidan oikeinpäin. Ja kyllä se monesti on meilläkin se kaula-aukko kovasti kateissa ja on autetta, kun meinaa hihan kautta tulla ulos. Joskus onnistuu joskus taas ei.

Vierailija
8/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 15

Vierailija
9/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee apua napeissa ja neppareissa.

Vierailija
10/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa itse osata pukea pipon, kalsarit ja college-housut toisinaan seka tarralliset kengat (useinmiten vaariin jalkoihin). Mulla ei ole edes tullut mieleen, etta pitais jo osata enemman.

Vierailija
11/12 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä kyllä pojat osasivat tuossa iässä pukea itse, mutta mieluummin makasivat lattialla ja huusivat: emmää jaksa, pue äiti sinä! 3-v tyttö sen sijaan pukee kaikki itse, käskemättä. Ja vaihtaa vaatteita monta kertaa päivässä, kun " kyllästyy" entisiin...hänelle ei tuota ongelmia myöskään nepparit, napit tai vetskarit. Isot veljet sen sijaan tykkää pitää college-housuja, kun ne on koulussakin niin helppo vetää jalkaan. Sama juttu puseroiden kanssa. Onkohan nää jutut jotenki geeneissä?

Vierailija
12/12 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä se sit lähti :)

Hanskat ja kengännauhat taisi olla ainoot missä tarvi apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan