Kaverit (lapselliset/lapsettomat) pitää mua outona kun pisin
aika mitä oon ollu erossa mun lapsesta on 6 tuntia. Lapsella on ikää 1v3kk.
Mulla vaan ei oo minkäänlaista tarvetta viedä lasta yökylään. Silloin kun haluan muutaman tunnin itselleni urheiluun tai kaupoissa käyntiin yms. niin mies on lapsen kanssa.
Lapsi menee iltaisin nukkumaan klo 20 niin sen jälkeen saadaan olla miehen kanssa kahdestaan monta tuntia.
Muita samanmoisia?
Kommentit (5)
kukaan ei ole minua outona koskaan pitänyt. Tuon yhden kerran olen pyytänyt vanhempiani ottamaan lapset yökylään. Kaikki meni hienosti ja tuon jälkeen mummi on sitten ihan omasta halustaan ottanut lapset yökylään n. kerran kuukaudessa.
on ihmeissään kun mua ei saa baariin enään kirvelläkään! Mut miks sinne pitäis väkisin mennä notkumaan jos ei kerran kiinnosta. Mielummin käyn vaikka kavereiden kanssa kahvilla.
Mä nyt vaan oon sellanen et muulla on jo ikävä lasta kun oon muutaman tunnin ollu poissa.
ap
Yleensä on 2-3h hoidossa 1-2krt/kk. Olen yksinhuoltaja joten mummilassa on hoidossa jos tarvitsee käydä kampaajalla tms. minne mielummin menee yksin.
Mitä pitää parhaimpana lapselleen. Itse olen sitä mieltä, että lapsen on hyvä oppia olemaan muidenkin ihmisten kuin vain vanhempien kanssa. Hoitoaikojen ei tietenkään tarvitse olla pitkiä tai yön yli, mutta mielellään muutaman tunti viikossa. Ja tämä ei sitten koske pieniä vauvoja vaan taaperoita
Ehtii sitä yökyläillä sitten myöhemminkin kun siltä alkaa joskus tuntua.