Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin palautetta ylläpidolle:

10.12.2005 |

Ilmoita asiaton viesti - linkki on turhan helppo. Nyt ei pääse keskusteluja oikein seuraamaan, koska koko ajan joku poistattaa viestejä. Mitään mielipiteitä ei saa ilmaista, koska vastakkaisen mielipiteen omaava heti poistattaa viestin.

Olen ollut uskollinen vauvan keskustelija vuodesta 2000 lähtien. Mielestäni palsta on kaikkine vaihteluineen ollut hyvä ja tänne olen jämähtänyt. Nyt kuitenkin tämä uudistus tekee sen, että taidanpa poistua keskusteluista, jos kyseistä linkkiä ei oteta pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että minulla kuohahti pahasti aamulla kun tuli taas muslimi-vastainen provosoiva keskustelunavaus.

Olen kuitenkin yhä samaa mieltä kuin siihen kirjoittamassani viestissä. Tämän palstan taso on mennyt alas kuin lehmän häntä. Viime aikoina on tullut liikaa näitä turhan ilkeämielisiä ja syyttäviä avauksia etenkin muslimeja kohtaan, ja eräältä tietyltä taholta. Monet vanhat keskustelijat ovat kadonneet tai hiljentyneet miltei kokonaan. Eikä ihme. Kukaan ei jaksa sitä syyttävää, solvaavaa ja lopuksi käännyttävää linjaa.

Enivei, minusta on hyvä että tuo " asiaton viesti" linkki on olemassa, mikäli se EI poista automaattisesti viestiä, vaan valvoja poistaa sen harkintansa mukaan.

Vierailija
2/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on ollut viime aikoina aika villiintynyt paikka ylläpidon suhteen - välillä poistellaan viestejä (tai kokonaisia ketjuja) ilman todellista syytä, kun taas toisaalta todella loukkaavien tekstien annetaan olla paikallansa. Jospa tuo " Ilmoita viesti (tms.)" linkki jokaisessa viestissä auttaisi selkiinnyttämään tätä tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhve:

Ilmoita asiaton viesti - linkki on turhan helppo. Nyt ei pääse keskusteluja oikein seuraamaan, koska koko ajan joku poistattaa viestejä. Mitään mielipiteitä ei saa ilmaista, koska vastakkaisen mielipiteen omaava heti poistattaa viestin.

En usko, että ainakaan yhden ilmoitus riittää viestin poistoon - ellei sitten viestissä ihan selkeästi ole sellaista ainesta, jonka takia se tulisi poistaa. Eli viestin tulee luultavimmin ärsyttää useampaa lukijaa ja ilmoituksia on tultava tietty määrä ennen kuin viesti poistuu.

Olen ollut uskollinen vauvan keskustelija vuodesta 2000 lähtien. Mielestäni palsta on kaikkine vaihteluineen ollut hyvä ja tänne olen jämähtänyt. Nyt kuitenkin tämä uudistus tekee sen, että taidanpa poistua keskusteluista, jos kyseistä linkkiä ei oteta pois.

Mielestäni linkki toimisi paremmin, jos kysyttäisiin syytä poistoon - siinä voisi selkeästi ilmaista, mikä viestissä on vikana ja miksi se olisi parasta poistaa.

Vierailija
4/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vain mieleen kun aikoinaan palstoille haettiin vapaaehtoisia valvojia, että onko tällä palstalla " henkilökohtainen lapsenvahti" vai tutkaileeko ylläpito palstaa valitusten perusteella. Jos on oma valvoja, niin montako palstaa hänen vastuualueeseensa kuuluu? Kaikki tällainen vaikuttaa moderoinnin tasoon.

Jotenkin arvelisin että tällä hetkellä EK-palstalla ei ole omaa valvojaa, koska tuo " ilmoita asiaton viesti" -linkki on sivustolle lisätty. Saatan toki olla väärässä.

Vierailija
5/5 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhve:

Olen kanssasi tismalleen samaa mieltä ja on pitänyt myös raapustaa ajatuksiani ylläpidolle, mutta enpäs ole vielä saanut aikaiseksi.

Eikö poistamistapyyntöä tarvitse mitenkään perustella? Eli voiko sitä linkkiä painaa hetken mielijohteesta, joutumatta millään tavoin perustelemaan, miksi toisen viesti pitäisi poistaa?

Tuli sellainenkin mieleen, että kuinka hyvin ylläpidon väki on esim. elämänkatsomuksellisiin ja monikulttuurisiin aiheisiin itse perehtynyt... eli poistaako siellä joku nyt mitä hyvänsä, koska ei pysty aiheiden tiimoilta itse asioita edes ymmärtämään?