Mun mies on itserakas pas*a!!! Sain selityksen miksi ei muistanut nimipäivää!!!
Kysyin tänään suoraan miksei edes onnitellut mua nimipäivänä... Vastaukseksi sain seuraavaa: Olisit tyytyväinen että näet mut joka päivä kotona, ja mähän haen kaupasta joka päivä ruokaa ja hain vielä puutkin että saat lämmittää. SIIS... Voittaks te kuvitella?
Kommentit (26)
Hääpäivän ja tällaset ymmärtää,mutta joku nimppari hohhoijaa!!
Minä ainakin suuttuisin miehelleni, tietty joskus voi unohtua, mutta että ei koskaan mitään, niin kuulostaa pitävän sinua ap itsestäänselvyytenä. Muistamisen ei tarvi olla iso ja kallis juttu, mutta kyllä jotenkin täytyy muistaa, edes onnitella.
kuvastaa sielun suhdetta kohteeseen. Eli ap:n mies kyllä muistaa hänelle tärkeät, tai tärkeinä pitämiensä ihmisten merkkipäivät, siis muut. Miksi vaimo joutuu olemaan lattialuutun ja vessaharjan kanssa samassa kategoriassa eli " toimitat hyvin virkasi, ole hiljaa ja näkymätön ja siihen tyytyväinen mitä minulta tipahtaa" .
Jos läheisin ihminen ei muka ansaitse jotain pikkuista spesiaalia joskus, vaikka sitten nimpparin merkeissä, niin onpa kumma. Ap:n mieheltä on kadonnut halu hemmotella rakastaan ja se on juuri huolestuttavaa.
Ap. ota tämä asia sinun mahdollisuutenasi kasvaa eteenpäin tässä suhteessa. Olet nyt tajunnut asian oikean laidan, miehesi ei ehkä ansaitse seuraasi eikä ainakaan jatkuvaa huomiointiasi. Hakeudu itse sellaiselle kehitysuralle elämässäsi että saat rakkautta ja huolenpitoa. Jos se on joku toinen ihminen kuin nykyinen puolisosi, tee ratkaisut ajoissa.
mielestäni nimipäivä ei ole noin tärkeä juttu.
Mua muistaa aina muutama ihminen onnitella nimipäivän johdosta ja olen siitä tosi iloinen, mutta en todellakaan suuttunut miehelleni, joka ei kuulu näihin ihmisiin.
ap nää kirjotukses miehelles..