Mun mies on itserakas pas*a!!! Sain selityksen miksi ei muistanut nimipäivää!!!
Kysyin tänään suoraan miksei edes onnitellut mua nimipäivänä... Vastaukseksi sain seuraavaa: Olisit tyytyväinen että näet mut joka päivä kotona, ja mähän haen kaupasta joka päivä ruokaa ja hain vielä puutkin että saat lämmittää. SIIS... Voittaks te kuvitella?
Kommentit (26)
tottakai mies kimpaantuu jos tekee jo tuon kaiken ja vaimo nipottaa jostain unohtuneesta nimipäivästä!!!! ajattelehan nyt vähän asiaa tarkemmin....
Mutta sä oot aikuinen, ainakin oletan niin ???
Kannattaisiko eka etsiä ja lukee mun eilinen juttu ja tulla sitten vasta aukomaan päätään jos katsoo aiheelliseksi...
Jos olet, niin suosittelen tekemään saman, kuin mies, eli älä tee kakkuja ja osta lahjoja. Unohda ne ja merkkipäivät kokonaan.
ap. kaikki ei edes tienny et sulla on ollu täällä eilen joku " juttu."
Hitto mä teen ruokaa joka päivä, pesen pyykkiä , siivoan, muistan lasten ja koiran lääkärit sekä muut menot, käyn töissä joka päivä..
Eli siis mun ei tarvi tästälähtien muistaa mitään miehen juhlia kun kerran teen jo NOIN paljon hänen eteen??
Sama pätee lapsiin. ruokin, puen, leikin jne..päivittäin koko katraan. Ei siis tarvi enää muistaa heidänkään päiviä?
Onneksi minun mieheni ei ole tuollainen moukka!! Meillä kyllä juhlitaan pienimmätkin juhlat ihan yhtä arvokkaina!!
Ja APlle:
Järjestä itse itsellesi hemmottelu juhla ja unnohda sen moukan nimipäivä ensikerralla. Annat maistaa omaa lääkettä!
Vierailija:
Kannattaisiko eka etsiä ja lukee mun eilinen juttu ja tulla sitten vasta aukomaan päätään jos katsoo aiheelliseksi...
OIKEIN HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ SINULLE KOKO AVn PUOLESTA!!
Olisin nostanu jos olisin sen haku hommalla löytänyt...
muidenkaan. Ei ole mulle vaan tärkeitä.
toi lahjan, sanoi että kun olet syntymäpäiväsi vuoksi " muikistellut" . Eli oli muistanut päivän, mutta ei kehdannut ostaa lahjaa tai korttia tai edes onnitella...
eilisen juttusi myös luettuasi päättelen että teillä on tilanne missä sinä anelet mieheltä rakkautta ja huomiota kun vuorostaan hänelle ei tule mieleen osoittaa merkkipäivinä edes jotain arkihuomaavaisuutta enempää. Rakkauden julminta antia on tilanne josta sanotaan " parisuhde etenee vähemmän rakastavan ehdoilla" . Sellainen taitaa teidän tilanne olla. Mies sanelee sinulle sen mikä on suotavaa ja hyvää. Vapaaehtoisesti hän osoittaa huomiotaan oman kotiperheensä jäsenille. JOtain on tullut väliinne - mikä tämän aiheuttaa? Miksi hän on menettänyt rakkautensa ja tarpeensa olla rakkaalleen hellä?
En todellakaan tiedä... Mutta jokin tässä on nyt pahemman kerran vinossa... Mutta en tiedä mikä.
mun mies ei aio ostaa mulle koskaan mitään. Tämän hän kertoo jo hyvissä ajoin ja syyksi sen että koska hän on " niin huono ostamaan mitään ja sä et ehkä kuitenkaan pidä siitä niin osta sitten itse, paljonks sä tarvit siihen rahaa" . En ole tällä mainitun kaltaisella pääomalla koskaan mitään ostanut.
Jos kyse on vain siitä että miehesi ei muista päivämääriä, sinun täytyy asia ottaa niin ja muistuttaa miestäsi. Etukäteen kysyt mitähän ostaisit minulle synttäri/nimppari lahjaksi. Mutta jos on kyse jostain muusta niin ei se sillä korjaantuisikaan, että miehesi alkaisi sinun merkkipäiväsi muistamaan ja lahjat ostamaan.
Varmasti on naisia, joiden miehet muistavat lähettää kukkia joka merkkipäivälle, niin tapaamis, hää, synttäri, nimppari jne. Mutta todellisuudessa silti heidän miehet ovat täysiä pa**ja.
Sinun kannattaisi miettiä itse mikä on vikana ja puhua siitä miehellesi. Älä puhu silloin synttäreistä tai nimppareista tai hääpäivistä jos arki sylttää.
niin tärkeitä.Itse en kaikkia päiviä muista,siis omianikaan aina. Ja ihmettelen sitä et jollekkin aikuiselle joku nimipäivä voi olla noin tärkeä juttu.Lapset vielä ymmärtää mutta aikuiset..
Sä olet ap typeryyden perikuva...mitäs jos möykkäisit sille äijälles niin sekin ois tietoinen sun aivoituksista! Miehet (eivätkä ketkään) osaa LUKEA AJATUKSIA! Jos se on sulle noin tärkeetä että sua muistetaan joka riivatun " merkkipäivä" niin KERRO SE SILLE MIEHELLE.
ei onnitellu nimipäivänä!! kui sä nyt jaksat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!