Katsoiko joku äsken staraokea?
Paljonko ne tytöt saivat pisteitä toisella kierroksella? Miten minä muka katsoin, että se ensiksi 2. kierroksella laulanut olisi saanut yli 800 pistettä ja toisena laulanut alle 800? Mutta se vähemmän pisteitä saanut voitti silti?
Kai sentään näin väärin? :O
Kommentit (7)
Eli minusta sen toiseks tulleen olis pitänyt voittaa...
Sai ekasta laulusta 2 pistettä vähemmän ja toisessa laulussa oli paljon paremmat pisteet...
tokalla kiekalla se huonommin laulanut sai yli 900 pistettä ja toinen reilut 100 vähemmän eli...pisteet meni miten sattuu!
Outoa toimintaa :/ Olihan sillä voittajaksi julistetulla " puhtaampi" suoritus, mutta pisteiden perusteellahan ne palkinnot on ennenkin jaettu. Aiemminkin on se " paremman kuuloinen" jäänyt kakkoseksi, kun pisteet on olleet huonommat. Onpa kurja juttu :( ap
Eli tosi on, että väärin meni. Voi että harmittaa sen oikeasti voittaneen puolesta :((( ap
Minä en katsonut pisteitä, vaan pidin silmiä kiinni ja ihmettelin, kun kuulin sen toisena laulaneen voittavan. Säälittelin jo mielessäni, miten huonosti hän viimeisen kappaleen vetäisi. Sitten hän voittikin ja mietin, että ehkä olen arvioinut oman nuottikorvani väärin ja heidän mukaansa hän lauloikin hyvin. Olin kuitenkin ihmeissäni.
Se, joka sai tokalla kierroksella vähemmän pisteitä, sai ekalla kierroksella enemmän ja siksi voitti.