Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIHOMADOT

09.12.2005 |

Meillä on ilmeisesti ollut niitä jo pidemmän aikaa, vasta äskettäin tajusimme, että meidän perheessä todella on kihomatoja.

Olemme nyt käyttäneet patjat kuumassa (80 ast.)saunassa pari tuntia, pinnat pyyhitty, liinavaatteet pesty 70 asteessa ja peti- ja yövaatteet vaihdettu ja unilelut myös.

Ovenkahvat on pyyhitty, huoneet imuroitu, vedetty märällä rätillä, vessa on desinfioitu.

Pyrviniä otimme koko perhe ja aiomme ottaa viikon päästä uusintakuurin. Mitä muuta voimme tehdä, että pääsemme madoista eroon?

Vaiva on kiusallinen ja ajatus madoista kuvottava, vastenmielinen. Sitten olen vielä kuullut, että niistä on todella vaikea päästä eroon.

Onko teillä kokemuksia? Miten lapsen peräaukon kutinaa voi hoitaa? Tuskin mitään rektaalisalvaa voi pieneen pyllyyn laittaa, on aika jytyä kamaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kokemusta niistä, mutta olen miettinyt, että mistäs minä sen tiedän, jos 3-vuotiaani niitä saa? Lähipiirissä nimittäin on ollut matoja.

Vierailija
2/2 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutinaan voi sipaista kortisonia tai viileällä suihkuttelukin auttaa ja rauhoittaa. Jos lääke tehoa teillä oleviin matoihin niin se kutina lakkaa vuorokaudessa.

Madon munia siis voi olla vaikka verhoissa..ihan missä vain ja siksi niistä on vaikeeta päästä eroon.. Lyhyet kynnet ja korostettu hygienia, siisteys niin eipä voi paljon muuta tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla