Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko TÄMÄ liian tehty nmi?

30.10.2007 |

Eli olemme ajatelleet tulevalle vauvalle,siis jos hän on tyttö, nimeä JANELLA. Onko nimi teidän mielestänne liian tehty/harvinainen? Kuulostaako vaikealta lausuttuna? Entä voiko sekoittaa pelkkään Ella-nimeen esim. sisarussarjaa luetellessa, tyyliin Juuso ja Janella? Onko typerää kuuloista, kuin olisi kaksi ja-sanaa peräkkäin? Mielipiteitä, kiitos! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva nimi, mutta tykkään muutenkin J:llä alkavista nimistä. Monethan inhoaa niitä yli kaiken, jos ei muuten niin periaatteesta.

Vierailija
2/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietimme Minella-nimeä tyttärellemme, mutta päädyimme kuitenkin monien pohdintojen jälkeen Mineaan.

Janella on hieman erikoisempi, mutta minusta kaunis nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kaunis, mutta kaikkihan ei varmasti tykkää. Itse en ymmärrä tuota J-nimi-inhoa ollenkaan. Miksi just J eikä joku muu kirjain? Mieheni ja lapseni nimet alkaa J:llä, ovat kyllä aika tavallisia nimiä. Suomessa on muuten 18 Janellaa, tänä vuonna on annettu jo 7, ei ihan huippuharvinainen kuitenkaan. Ainoa vaikeus voi olla taivutuksessa, esim. Janellalle, voi mennä kieli solmuun :). Minusta ei kuitenkaan liian hankala.

Vierailija
4/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin yksi lapsista alkaa J:llä. On toki nimiä jotka alkaa J:llä joista en pidä, mutta löytyy niitä muistakin kirjaimista. Ja niin varmaan löytyy muiltakin.

Vierailija
5/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi eikä liian tehty. Sopii paremmin toiseksi/kolmanneksi nimeksi, ainakin mun mielestä.

Vierailija
6/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni ei vaan j-nimet ole, einkä ll-yhdistelmänkään ylin ystävä ole, niin ihmekös etten tästä pidä. Aika paljon on suhteessa suosio tänä vuonna kasvanut, vaikka ei tavallinen ole vielä aikoihin. Selkeästi kyllä tämän ajan nimi. Jos tuntuu teiidän tytölle sopivalta, niin siitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi