Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuulimuna vai...tuplat, vai normaaliako?

09.12.2005 |

mulla viikkoja nyt vasta 5+2. Tämä on ensimmäinen raskaus jossa nyt kahtena iltana jo ollut aivan kauhean kuvottava olo, edellisissä ei ole ollut mitään pahoinvointia, päässyt jopa 9viikolle ennenkuin olen tajunnut odottavani. Ikinä en ole esimerkiski oksentanut, enkä nytkään mutta oksennus vois ajatuksen voimallakin tulla nyt...

Mua pelottaa kaikki taas (se on mulla normaali raskausoire=). Voiskohan viitata tuulimunaan kun näin erillaiset oireet?? Testasin haamun tosi varhain, pp9 jo selkeänä, kertooko se mitään tuulimunaan viittaavaa??

Toisaalta taas mulla oli nyt clomit ilman seurantaa, ja metut eka kerran, eli saattaisko olla (ei uskalla ääneen sanoa...) tuplat, sitä en uskalla edes toivoa vaikka toivoisinkin, mutta kunpa olisi edes yksi Oikea vauva.

Osaakohan joku valaista jotain, tuntuu välillä että sekoaa kun miettii aina sitä kurjinta vaihtoehtoa....

Näkyykö tuulimunakin noin varhain haamuna? Kunpa vois edes sen sulkea pois.....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi oireet (kuvotus, väsy, rintojen aristus) jo ennenkuin olin tehnyt testiä. Pari viikkoa odottelin ja sitten sain tosi vahvan plussan. Esikoista odottaessa ja heti plussattuani alkoi todella kamala pahoinvointi. Mikään ei tahtonut pysyä sisällä ja se oli päällä 24h/vrk!

Toivottavasti sulla on siellä masussa ainakin yksi ihan oikea vauveli ehkä jopa tuplat ;)

Tuulimunista eikä tuplista mulla ei ole kokemusta..

Vierailija
2/4 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan tosiaan että masussa olisi ihan oikea vauva, tämä alkuaika on kyllä raskasta kaikenmaailman pelkoineen. Joudun ehkä varaamaan ajan alku-ultraan että sais jonkunlaisen mielenrauhan. Onkohan kenelläkään tietoa, eikö tuo aikainen haamu sulje tuulimunaa pois=/... eipä se kyllä taida, samoinhan tuulimunassa sitä raskauhormoonia erittyy.

Ei tässä auta kuin ottaa päivä kerrallaan, toivoa ja rukoilla että kaikki olisi kunnossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ns. normaali raskaus, koska sillä hetkellä kun menkkojen pitäisi alkaa kohdussa ei ole kuin paksuuntunut limakalvo nähtävissä...

Kyllä minä noilla oireilla odottelisin ihan rauhassa ja varmoin mielin, että vauva siellä alkaa kasvamaan =D

Istukka se muistaakseni sen pahanolon saa aikaan!

Hyvää odotusta!

T: Siriin ja mussukka rv 23+2

Vierailija
4/4 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa ei minulla ollut ollenkaan ns. raskausoireita ja nyt tätä kakkosta odottaessa olen käynyt niin yrjöt, etomiset kuin palelutkin todella voimakkaina läpi eli raskaus on ollut aivan erilainen. Aikanaan, kun minulla oli tuulimuna oireena oli jatkuva tuhruvuoto kunnes vko 9 kaavinta. Toisaalta keskenmenneet raskauteni eivät oireilleet mitankään erilaisesti eli kaksoset vko 14 ei sen kummempia oireita, kun esikon aikanakaan.

Toivon sinulle omaa pikkuista ja maltahan ultraan ainakin viikolle 7 niin näkevät varmasti sykkeet.