Yliluonnolliset asiat
missä niistä voisi keskustella?? en voi olla ainoo joka on niitä kokenut..
Kommentit (7)
olen kokenut poltergeist ilmiöitä, tavannut erään kuolleen läheiseni monet kerrat, nähnyt tulevaa ja nykyistä ihmisistä joita en tunne, kokenut telepaattista yhteyttä, chkarat ovat ilmaisseet olemassa olonsa, yms yms.. Niin että tuskin täällä näistä saa juttua aikaan?
Siis täällä tuskin kukaan niitä uskoo
Noin sanovat moni muu joka näkee tai kokee yliluonnollisia asioita. Minulle on ovet aukiullut itsestään, lukitsemattomat siis.Minun isäni isä oli ollut veren seisauttaja. kerran yksi hänen pojistaan oli tallannut viikatteeseen ja kaikki jalkapohjan lihakset oli menny luutamyöten poikki. No ukolle oli siitä heti juosten toimitettu sana. Niin ukko oli mennyt kalpeaksi kuin haavan lastu ja tukka oli noussut pystyyn kuin harjan harjakset. Verentulo oli loppunut siihen het vain valkoiset verisuonen päät olivat haavassa sykkineet.
Etiäiset oli ennen tuttuja monissa perheissä. Joku äiti saattoi kuulla lapsensa tai miehensä pihaan tai eteiseen tulon muutamia minuutteja ennemmin kuin hän sitten todellisuudessa tuli pihaan tai eteiseen.Minä uskon, että meillä on kaikilla edelläkäviä jo täällä ajassa, eli Etiäinen. Me kuoltuamme tulemme tähän henkimaailmaan josta me täällä ajassa jo saamme viestejä. Minä olen nähnyt unia jotka toistuvat juuri samanlasena elävässä elämässä. ne ei ole ns enne unia vaan kaksi erillistä samanlaista tapahtumaa. Ennen sanottiin, etiäisistä, että vain hyvillä ihmisillä on etiäinen, eli edellä kulkia.
ww.astro.fi -> foorumi
Siellä eri aihe-alueet eri "rajatiedon" alueille.
Mitä olet kokenut?