Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLEMME LAPSETON NUORIPARI

Vierailija
09.12.2005 |

asumme kaksiossa. anoppi ilmoitti että tulevat miehen perheen kanssa meille jouluksi. olin ihan hädissäni, että olen kyllä aatonaattona klo 18 asti töissä ja en oikein osaa valmistaa kaikkia jouluruokia ja vielä isolle porukalle... (olen 20v.)

anoppi siihen että " ei se mitään!!! hän kyllä valmistaa ne!" minä kysyin että koskas te sitten tulisitte johon anoppi ilmoitti että aatonaattoiltana.

jep. siinähän ehtii yhdessä yössä vääntämään kunnon joulusapuskat... ja tuskin tuo niitä 500 km päästä mukanaankaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(säilyvät kyllä tuon matkan kylmällä ilmalla takakontissa) ja mitä olettavat teidän hankkivan. Kyllä teille kiva joulu tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, luit oikein!!! rahaa, rahaa ja rahaa ja huolella että voi sitten lapsille kustantaa kaikkea mahdolista jos niitä sattuu joskus saamaan;)

eipä taida olla sulle mikään hyvin, jos sanoisin että mulla ois lapsia ja oisin 20v. haukkuisit teiniäidiksi?? muahahhah! ja olispa tooosi kiva jos ois niitä muksuja jos ja kun en osaa nille etes jouluruokia vääntää:D

et revi siitä tiukkis!

ap

Vierailija
4/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

i paistan kinkun (panen sen uuniin), mies tekee muut ja osa ostetaan valmiina. Mä ainakin haluaisin olla omassa rauhassa jouluna. Ja mekin ollaan lapsettomia. Eikö teilläkin olisi mukavampaa olla pienessä kämpässä kaksin ja käydä KYLÄSSÄ sitten aaton jälkeen vaikka anoppilassa?

Jos ET HALUA vieraita, sun pitää sanoa EI KIITOS.

Vierailija
5/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka milloinkin, se, joka kyseisen ketjun aloitti.

Vierailija
6/6 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule aikamoinen karhunpalvelus lapselle antaa vaan " kaikkea mahdollista" . Se ei hirveästi auta lasta tässä elämässä selviytymään.