Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jospa mulla on diabetes!!!

Vierailija
09.12.2005 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kokee suurimmaksi ongelmaksi pistämisen, mikä on todella kesyä verrattuna niihin lukuisiin komplikaatioihin, joita hoitamaton/ huonosti hoidettu diabetes tuo tullessaan! Ne VIEVÄT HENGEN ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin. Diabetes ON VAKAVA sairaus!

Vierailija
2/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä pistän ja se on iisi juttu. Muuten elän ihan normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran päivässä pistän ja se on iisi juttu. Muuten elän ihan normaalia elämää.

Vierailija
4/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti joudut, ainakin verensokeriasi mittaamaan. Sitäpaitsi aikuistyypin diabeetikotkin siirtyy ennenpitkää insuliiniin kun haiman toiminta heikkenee lopullisesti.

Vierailija
5/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaissokeri on 7.5!

Vierailija
6/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perustein? Oletko lihava? Alle 7 pitkäaikaussokeri on hyvä, joten ei silloin kyllä vielä diabetestä epäillä!

Vierailija
7/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkäaikaissokeri on 7.5!

Ongelmia tulee, vaikket nyt sitä huomaakaan!

Vierailija
8/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt. Käyb kerran kuussa sisätautipoliklinikalla ja ne ovat enemän kun tyytyväisiä tohon 7.5 arvoon! Joten jos et ole joku erikoislääkäri niin ole hiljaa! Diabetekseni on tasapainossa tällä hetkellä!

Vierailija
9/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paastot ovat? Minulla oli joskus paastoarvot aina 8-12 ja eivät aloittaneet hoitoa koska pitkäaikais sokeri kumminkin alle 7. Liikunnalla ja ruokavaloilla saadaan varmasti kuriin!

Vierailija
10/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuules nyt. Käyb kerran kuussa sisätautipoliklinikalla ja ne ovat enemän kun tyytyväisiä tohon 7.5 arvoon! Joten jos et ole joku erikoislääkäri niin ole hiljaa! Diabetekseni on tasapainossa tällä hetkellä!

t.DM- hoitaja (sori...)

Vierailija
11/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas minun rakas diabeteshoitaja on oikein tyytyväinen arvooni ja niinkun sanoin niin myös sisätautilääkäri joka on toiminut työssään muuten 20vuotta!! Pitääkö minun nyt mennä niille sanomaan että ei se arvo olekkaan ok kun joku törttö täällä av:lla väittää toista??

Vierailija
12/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t. ei 13

Vierailija
13/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuolet siihen tautiin kuitenkin! DM vie aina hautaan ennemmin tai myöhemmin. Luultavasti kuolet sydäriin. Vai oletko ikinä törmännyt vanhukseen, joka on sairastanut diabetestä 40 vuotta?? Sellaista ihmettä ei olekaan! Eli kohtalosi on jo sinetöity...

Vierailija
14/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tehdä ilmoituksen tollaisesta. Sanotko kaikille potilaillesi että HAH kuolet tohon!

Kaikki me kuollaan enemmin tai myöhemmin! Minun isääitini eli diabeteksen kanssa 90vuotiaaksi! Että näin!

Vierailija
15/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää puhua noin diabetes potilaille!

Vierailija
16/16 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisi tehdä ilmoituksen tollaisesta. Sanotko kaikille potilaillesi että HAH kuolet tohon!

Kaikki me kuollaan enemmin tai myöhemmin! Minun isääitini eli diabeteksen kanssa 90vuotiaaksi! Että näin!