Miten päästä eroon kissan pölystä? Laitoimme kissan pois
ja nyt pitäisi päästä eroon kotoa löytyvästä karvasta ja pölystä.
Kommentit (9)
ja huolellista puhdistusta. Ja kaikki verhot, tekstiilit jne. kannattaa pestä.
Pitikö ottaa kissaa ollenkaan jos ei ymmärrä, että lemmikeistä irtoaa karvaa?
Eikä mennyt minnekkään ventovieraille yms..
Olen hyvin tietoinen kyllä että kissassa lähtee karvaa??!! En kysynytkään miten pääsen karvoista eroon, osaan käytää kyllä imuria!!
Lähinnä tiedustelin sitä nimenomaan pölystä eroon pääsemis konstia, siihenkin varmaan on vain pyyhkiminen keinona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täällä kun on varmaan muitakin jotka ovat aivan oikean allergian takia joutuneet luopumaan rakkaasta lemmikistään terveyden tähden!!
Jos lapsesi kärsisi kissasta etkö itse tekisi asialle mitään?
Vai oletko niin kauko viisas ettet ota koskaan lemmikkiä kun eihän sitä tiedä jos sille tuleekin allergiseksi?????
meilläkin tuota kissasta lähtenyttä pölyä ja karvaa on aika reippasti. Ei kai siihen auta muuta kuin ahkera siivoaminen: imuroi kaikki huonekalut ja pesee vaikka vielä lattiat, ja pyyhkii kaikki pinnat huolella... vaatteisiinkin kun tuota karvaa jää, sehän on sitten asia erikseen miten vaatteista karvan saa pois...
kun muutimme asuntoon jossa oli ollut kissoja. Kauanko tällaisessa tilanteessa pölyt " säilyvät" asunnossa?
Allergiaahan aiheuttaa enemmän kissasta irtoava hilse kuin karvat.Sitä leijailee ilmassa vielä pitkään,mutta muuten et hilseestä pääse eroon kuin siivoamalla.Jos kissa on ollut lapsen huoneessa pedissä niin vaihtaisin myös petivaatteet kokonaan uusiin.
vuoden vanhaksi, eikös niistä sitä hilsettä ala irtoamaan kun ne kasvaa vanhemmaksi?
Imurointia olen jo tehnytkin, eikä meillä muutenkaan ole mitenkään pölyinen ja sotkuinen koti...
Toivon kyllä kovasti, että lapsiemme olo tila paranee nopeammin kuin vuodessa!
t ap
Samalla kertaa saa tehtyä joulusiivouksen!
Oisko täällä nyt ketään joka on joutunut luopumaan kissastaan allergian takia?
Meijän kissa tuntui vierastavan kovasti uudessa paikassaan! =(
Kyllä on harmi!