Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat boikottiin

Vierailija
09.12.2005 |

Katselin tiistaina linnanjuhlia ja joku ilmeisesti kaatui kättelyn jälkeen. Tuli heti mieleen että olipa korrektit kuvaajat kun eivät näyttäneet tätä ko henkilön noloa tilannetta koko kansalle. Tänään sitten Ilta-Sanomissa oli lööppi aiheesta! Että oli sitten pakko ottaa asia esille. Toimittajat ahdistelee julkisuuden henkilöitä ja etsii heidän mokiaan. Mutta nyt kyseessä ei siis ollut että joku olisi kännipäissään koheltanut tai tehnyt jotain moraalisesti kyseenalaista. Tämä naisihminen siis kaatui! Hui kauheaa. Siis ei meille lukijoille mutta varmaan ko henkilö on nolona. Mulle tuli lähinnä myötähäpeä toimittajaa kohtaan. En todellakaan ostanut lehteä enkä osta jatkossakaan. Siirryn lukemaan Ilta-Lehteä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kannen (vai oliko lööpin) kuva oli kaiken huippu. Kun siinä oli ympyröity se kaatuva nainen.

Vierailija
2/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, ei kauheesti edes kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta piti juttu vääntää. Minkäs sille voi että jokainen joskus kompuroi.

Vierailija
4/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva Toikan rouvaa oli haastateltu ja hänet mainittiin myös huumorintajuiseksi.

Vierailija
5/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs pitää ängetä juhliin kameroiden eteen

miksei lehdistöllä voi olla vähän kunnioitusta ihmiseen

Vierailija
6/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekstissähän kyseinen nainen itsekin suhtautui kompurointiinsa huumorilla. Ja kyllä mua ainakin jäi vaivaamaan, kuinka siinä kävi, kun ei sitä tv:ssä näkynyt. Relatkaa vähän.

Vierailija
7/7 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että Oiva Toikan hienoa rouvaa kiinnostaisi paskan vertaa vaikka itse kaatuisitte lietesäiliöön. Ja sitten kuitenkin tohkeissanne järkkäätte jotain uskomattoman lapsellista boikottia. Iltasanomista Iltalehteen siirtyminen ei myöskään juuri paranna asiaa. Lukisitte kerrankin elämässänne jotain järkevää.