Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut käytössä ehkäisykapselit?

09.12.2005 |

Hei

Ehkäysynä on ollut Jadelle kapselit n. 4 vuotta. Ihan tyytyväinen olen ollut, mitä nyt vuodot olleet erittäin epäsäännöllisiä. Nyt kapseleita ollaan kuitenkin poistamassa ja muutama asia painaa mieltä.

Ensinnä miten kivuliasta poisto on? Olen tuon kivun takia asiaa viivytellyt viimeiseen asti.

Toiseksi miten nopeasti kierto on palannut " normaaliksi" ja kuinka pian olette tulleet raskaaksi? Hirvittää, että omat hormoonit ovat seonneet lopullisesti näiden hormoonien kanssa. Enkä edes oikein tiedä kannattaako alkaa heti yrittämään vai odottaa ensin, että kierrot tasoittuvat?

Toki lääkärikin varmasti osaa jotain vastailla. Mutta kokemuksia olisi kiva kuulla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä miten kivuliasta poisto on? Olen tuon kivun takia asiaa viivytellyt viimeiseen asti.

-Alue puudutetaan ensin eli puudutuspiikki tuntuu mutta muuta kipua ei ole.

Toiseksi miten nopeasti kierto on palannut " normaaliksi" ja kuinka pian olette tulleet raskaaksi? Hirvittää, että omat hormoonit ovat seonneet lopullisesti näiden hormoonien kanssa. Enkä edes oikein tiedä kannattaako alkaa heti yrittämään vai odottaa ensin, että kierrot tasoittuvat?

-Itselläni kapselit olivat 5v. Kiertoni pysyi säännöllisenä sekä kapseleiden ollessa kädessä että poiston jälkeen. Itse olen todella neuroottinen näiden hormonien kanssa, joten varmistin ettei hormoneja taatusti kropassa enää ole, joten käytimme 6kk kumeja poiston jälkeen. Meillä tärppäsi sitten heti kun kumit jätettiin pois käytöstä. Pikkukakkostakin aloin odottaa heti kun kumit jäi pois (ei kapselia kädessä näiden kähden odotuksen välissä).

Pupuenergiaa ja tärppäysonnea! :-)

Lila75 rv 28+1 ja Sini 1v 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla