Veikatkaapas sukupuolta
Eli ekassa raskaudessa:
-lihoin todella paljon, heti alusta asti
-mieli teki makeaa, suklaata kului ja jätskiä ym herkkuja
-" oikeata" ruokaa ei tehnyt mieli
-pahoinvointia oli, eikä se mennyt ohi vaikka yritti syödä pieniä aterioita
-iho oli hyvässä kunnossa
Ja poika syntyi
Nyt tässä raskaudessa:
-paino tippunut 3 kiloa, eikä meinaa millään nousta
-suklaata tai herkkuja ei tee mieli(syön jos tarjotaan ,mutten osta)
-" oikea" ruoka maittaa ja hedelmät, varsinkin omenat NAM, voisin syödä kilokaupalla...
-pahoinvointia on, mutta menee syömällä ohi
-iho kukkii, hiukset rasvaiset vaikka kuinka pesis
No veikkauksia kehiin, kanssasisaret ;)
Kommentit (10)
Tosin en hirveetä määrää lihonu ekassa raskaudessa, mutta muuten. Ja eka oli poika, oiskohan nyt tyttö tulossa :)
mulla kaks tyttö ja erilaisia raskaudet oli. nyt ihan samanlaisia oireita kun sun eka ja mä en edes normaalisti pidä suklaasta (juuh..meitä on) ja odotan kovasti et nytkö se on poika-lapsi. mun omat tytöt veikkaa tyttö-vauvaa. vanhin kysyy joka päivää et eikö se vauva tulee tänäänkään. =)
vielä on vähän aikaa odottaa..
my_selene ja R rv15+4
tyttöä.Ihan vaan silkka arvaus ,mutta mulla oli tollasia oireita tytön kans.
lettis73
Moikka!
Minulla on nyt ekassa raskaudessani kaikki samat oireet kuin Sinulla nyt parhaillaan ja kromosomien ja ultran mukaan meille tulee poika! Nämä on ihan outoja juttuja, hauska on ollut kuunnella sukulaistätien arvailua meidän vauvan sukupuolesta... Niin ja syke on meillä ollut koko ajan yli 160, sekin kai viittaisi enemmän tyttöön kuin poikaan?
Johanna :)
Tyttö tulee... Itellä on kyllä ihan samanlaiset oireet ja alusta asti on ollut poika olo. Mutta hiljaa mielessä vilahtelee ajatus että jos se kuitenkin taitaa olla tyttö. =)
Heidi 14+3
Oireet aivan samanlaiset kuin mulla esikoistani odottaessa. Joskin eikös se yleisempi käsitys ole kuitenkin se että tyttöä odottaessa nimenomaan tekee mieli suklaata ja muuta hyvää. Ja pahoinvointi on yksi selkeä tytön merkki ;o)
En ole odottaja, kunhan tässä kurkistin... On muuten vaarallinen palsta ;o) Meillä on jo kolme tenavaa joten luulen aika satasen varmasti että lapsilukumme on täynnä.. Mutta on niin haikeaa käydä lukemassa teidän muiden odotuksesta.
Tsemppiä kaikille!
Mulla oli ihan samanlaiset oireet kun sulla paitsi, että mulla pahoinvointia oli vain silloin, kun esikoista odotin joka on tyttö.
Nette 26+3
Mulla ekassa raskaudessa suurin piirtein samanlaiset oireet kuin sulla ja poika tuli.
Nyt raskaus on ihan erilainen, niin kuin sullakin, kaikki veikkaa työttä, iho huono, paino pudonnut, vatsa levinnyt myös sivulle yms yms. Ultrassa näky selvä poika.
Joten en lähtis veikkaamaan, jokaisen naisen raskaude on erilaiset ja yhdellä ihmisellä eri raskaudet voi olla ihan erilaisia.
Jännitystä elämään
Triku
Meillä oli ensimmäinen poika, mutta oireet kuulostivat tokalta, paitsi että lihoin kuitenkin tasaisesti!
Toisen, tytön, kanssa lihoin aika reippaasti, koska mieltymyksenä oli makea!
Kolmas oli myös tyttö ja oireet kuulostivat aivan täysin samalta kun sinun tokassa!! Lihoin kaikki edellisessä raskaudessa tulleet liikakilot pois, eli tosi reippaasti! Vaatekoko oli 38/40, mutta yhtäkkiä 36! Lähtöpaino oli 58kg, raskauden lopuussa 59kg ja raskauden jälkeen 50kg!